Bekijk originele versie : Een vader zou in het bijzijn van zijn kinderen nooit mogen....
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
HUILEN
zijn jullie het hier mee eens of oneens.?
is het zo dat een vader tenkoste van alles altijd moet laten zien dat hij alles onder controle heeft?
Of is het niet erg om ook soms te laten zien dat hij het moeilijk heeft?
(dit krijg je van het kijken naar jambers)
ATLANTICA
05-03-2003, 22:57
Tuurlijk vind ik dat hij mag huilen, hij heeft ook gevoelens. Het zou volgens mij juist beter zijn, als hij zn gevoelens ook uit ipv alles ophopen.
:zwaai:
chicamaroquia
05-03-2003, 22:57
oneens, ik vind dat een vader ook zijn emoties moet tonen. hij is ook maar een mens. het versterkt de band met de rest van het gezin... :o
PerfectTangawia
05-03-2003, 22:58
Origineel gepost door RaZer
HUILEN
is het zo dat een vader tenkoste van alles altijd moet laten zien dat hij alles onder controle heeft?
ik heb mijn vader nooit zien huilen.. en ik vind dat een vader dat ook niet hoort te doen nee.. WAT ZULLEN DE KINDEN ZICH DAN MACHTELOOS VOELEN.. ze rekenen op de vader..
TANGAWIA
saidaaatje
05-03-2003, 22:58
hmm een vader is ook maar een mens....kent ook gevoelens heeft ook emoties....heeft recht om dit dan ook te uiten....why hiding? He doens't have to pretend......zijn kinderen/vrouw weten zelf ook wel beter
chicamaroquia
05-03-2003, 23:00
HUILEN
raZer, waarom neem je de hand van mijn liefie niet aan! :kwaad: ik stel je voor en jij negeert hem :kwaad::ego:
check nog maar ff je topic over 'een vraagje' :boos:
Maar is het niet zo dat als de vader huilt hij een beeld geef van dat het moeilijk is om te leven en dit kan overslaan naar de kinderen. Ik bedoel zij denken van als mijn vader huilt laat staan hoe erg het leven soms kan zijn voor mij. Ofterwijl als je vader huil moet het wel erg zijn en dat doet kinderen echt veel laten schrikken denk ik. En met het niet huilen bedoel ik niet dat hij ze emoties niet mag laten zien maar alleen niet huilen.
DESPERADA
05-03-2003, 23:01
Een vader die huilt, Dat raakt een kind echt diep in zijn hart..... En een vader moet zijn emotie's/gevoelens ook tonen aan zijn kinderen... Laten zien dat het niet erg is als je als jongen/man zijnde ook tranen laat... :traan1:
Origineel gepost door chica*******a
raZer, waarom neem je de hand van mijn liefie niet aan! :kwaad: ik stel je voor en jij negeert hem :kwaad::ego:
check nog maar ff je topic over 'een vraagje' :boos:
Ik negeer niemand :( ik lees alles maar ik zou niet weten wat ik moet zeggen. Het is niet zo dat omdat ik iets niet zeg ik meteen iemand negeer het kan ook zijn dat je gewoon niet weet wat je moet zeggen. En ik neem aan dat je niet denkt dat ik hem negeer maar gewoon niet weet wat ik zou moeten zeggen.
chicamaroquia
05-03-2003, 23:04
Maar is het niet zo dat als de vader huilt hij een beeld geef van dat het moeilijk is om te leven en dit kan overslaan naar de kinderen. Ik bedoel zij denken van als mijn vader huilt laat staan hoe erg het leven soms kan zijn voor mij. Ofterwijl als je vader huil moet het wel erg zijn en dat doet kinderen echt veel laten schrikken denk ik. En met het niet huilen bedoel ik niet dat hij ze emoties niet mag laten zien maar alleen niet huilen.
huilen is een lichamelijke reactie. tranen laten stromen als uiting van emoties. ik vind dat het een vader heel menselijk maakt en hem juist dichter bij zijn kinderen brengt. hij heeft dan niet meer dat superieure.
chicamaroquia
05-03-2003, 23:05
Ik negeer niemand :( ik lees alles maar ik zou niet weten wat ik moet zeggen. Het is niet zo dat omdat ik iets niet zeg ik meteen iemand negeer het kan ook zijn dat je gewoon niet weet wat je moet zeggen. En ik neem aan dat je niet denkt dat ik hem negeer maar gewoon niet weet wat ik zou moeten zeggen.
ok dan is het goed :)
:blauwkus:
DESPERADA
05-03-2003, 23:06
Het leven heeft ook zijn moeilijke momenten, daar zijn de kinderen al heus wel van op de hoogte.... Met huilen is niet de bedoeling bij iedere down gevalletje..... Huilen van blijdschap zoals bij de geboorte van een kind, Huilen bij een sterf geval, Huilen als hij afscheid neemt van zijn kind, huilen bij het horen van de Woorden van Allah SWT ---> Koran.... Etc. Zo zien de kinderen dat een man zich niet altijd Heel man's hoeft voor te doen, dat een man ook een zacht hart heeft en dat te tonen door zijn tranen... Ze zeggen toch wel eens ''Ogen zijn de ziel van het hart'' Iets in die trant.......
Origineel gepost door PerfectTangawia
ik heb mijn vader nooit zien huilen.. en ik vind dat een vader dat ook niet hoort te doen nee.. WAT ZULLEN DE KINDEN ZICH DAN MACHTELOOS VOELEN.. ze rekenen op de vader..
TANGAWIA
Hier denk ik soms ook aan. Een vader heeft als rol sterk te zijn en dat ook te zijn in moeilijke tijden. Als de vader gaat huilen ziet hij er hopeloos uit en de kinderen zullen zich hierdoor ook zo voelen. Ik denk niet dat je dat als vader wil. Kijk dat jij verdrietig ben en het moeilijk heb wil niet zeggen dat je dit je kinderen op dat moment ook aan moet doen.
Origineel gepost door DESPERADA
Het leven heeft ook zijn moeilijke momenten, daar zijn de kinderen al heus wel van op de hoogte.... Met huilen is niet de bedoeling bij iedere down gevalletje..... Huilen van blijdschap zoals bij de geboorte van een kind, Huilen bij een sterf geval, Huilen als hij afscheid neemt van zijn kind, huilen bij het horen van de Woorden van Allah SWT ---> Koran.... Etc. Zo zien de kinderen dat een man zich niet altijd Heel man's hoeft voor te doen, dat een man ook een zacht hart heeft en dat te tonen door zijn tranen... Ze zeggen toch wel eens ''Ogen zijn de ziel van het hart'' Iets in die trant.......
Ik heb het over het huilen van verdriet of in moeilijke tijden. je wilt het toch je kinderen besparen ookal moet je je daar even voor sterk houden. Als zij het maar niet zien.
Origineel gepost door chica*******a
huilen is een lichamelijke reactie. tranen laten stromen als uiting van emoties. ik vind dat het een vader heel menselijk maakt en hem juist dichter bij zijn kinderen brengt. hij heeft dan niet meer dat superieure.
Dus stel je voor je vader is iemand die naar elke tegenslag huilt. Denk je dat kinderen dan gaan zeggen ow me vader is ook een mens. Jonge kinderen kijken naar hun vader op. Meestal willen ze op hun vader lijken. De vader laat hun zien dat je in moeilijke tijden je niet moet gaan huilen maar je hoofd omhoog houden wat er ook gebeurt. Dit is toch ook een goed beeld?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.