Bekijk originele versie : Band en Dakka Marakkchia samen??
ImeneBella
16-05-2005, 13:43
Salaam mensen! :)
Ik wou graag vragen of iemand een band kent die tevens Dakka Marakkchia doen?
Ken je ze? Geef me dan a.u.b. nummer/internetsite enz!
Alvast bedankt! :zwaai:
nouhaylaaa
16-05-2005, 14:07
Ik weet niet precies wie dat doen maar er is wel een band die dat doet dus effe denken ehmmm rbati misschien of anghaam ofsow ik weet niet precies succes verder met zoeken:goedzo:
ImeneBella
16-05-2005, 15:20
Ik weet niet precies wie dat doen maar er is wel een band die dat doet dus effe denken ehmmm rbati misschien of anghaam ofsow ik weet niet precies succes verder met zoeken:goedzo:
Ok, dank je!
Zijn er ook andere mensen die me kunnen helpen?
:zwaai:
lellamusiqa
16-05-2005, 16:03
Hey ik was gisteren op een bruiloft, was een band uit belgie, drie vrouwen en drie mannen, die deden een stukje dakka.
Ik had ze nog nooit eerder gezien, of gehoord,(voor gisteren) maar ze klinken wel goed. :goedzo:
Mss dat iemand ook op die bruiloft was(rhoné) en de naam er wel van weet.
sjoerrie :kus:
ImeneBella
16-05-2005, 18:00
Hey ik was gisteren op een bruiloft, was een band uit belgie, drie vrouwen en drie mannen, die deden een stukje dakka.
Ik had ze nog nooit eerder gezien, of gehoord,(voor gisteren) maar ze klinken wel goed. :goedzo:
Ok, ik hoop dat je toch snel achter die naam van hun kunt komen???
Verder andere mensen?
:zwaai:
ben benieuwd..lijkt me leuk :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.