Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames mag ik jullie even storen

Mimo_Men
16-05-2005, 12:00

Dames mag ik jullie even storehttp://www.ezboard.com/intl/aenglish/images/emoticons/happy.gif n Ik wil jullie namelijk wat laten horen Luister goed en denk goed na klopt hetgeen wat je hier hoort roep dan Ja. Wie denken zij wel niet dat ze zijn? De Marokkaanse jongens voelen zich fijn Ze zwerven hier en daar op enkele plekken En geven de anderen grote bekken Zijn ze eenmaal thuis Dan gedragen ze zich als een muis en hoor je geen enkel geruis Ze praten schijnheilig over de Marokkaanse meiden Terwijl ze niet eens denken aan hun eigen tijden Loopt er een Hadj langs dan doen ze schijnheilig Tegenwoordig is er geen enkele plek voor hun veilig. Kom op jongens en denk eens goed na Is dit geen schande voor je eigen pa en ma? Ikke Ikke Ikke en de marokkaanse meiden kunnen stikken ze mogen de keuken schoon gaan likken. Rijd er 1 langs met een Cabrio van de merk BMW Hey psssssst , pssssst stap in en ga met me mee Doet zich voor als Prins van BelAir en denkt ik kan alles krijgen want ik ben Miljonair. Dan denk ik bij mezelf: Jongen heb je geen leven Het antwoord daarop is `Alstublieft heel even` De 1 heeft een sikje en de ander lang haar Bijna allemaal zijn ze even raar De 1 draagt een gouden ketting en de ander een ring Doe ´m maar af, want je blijft een lelijk ding. Vraag je hun wat over de geschiedenis dan raken ze het mis, maar geven ze antwoord op hun verblijvenis in de gevangenis Zoek een leven en blijf recht lopen want van iets slechts kan je alleen slechte dingen kopen Ikke Ikke Ikke en de marokkaanse meiden kunnen stikken ze mogen de keuken schoon gaan likken. Ze komen naar je toe en versieren je met praatjes Zoals je weet vullen praatjes geen gaatjes Ze willen graag in contact blijven En doen dit door te overdrijven Ik wil met je trouwen zeggen ze dan Ik maak je gelukkig en blijf je man Ik neem zoveel suiker met me mee Het enige wat ik horen wil is Ja en geen Nee Langzamerhand begint hij je te haten Totdat hij zegt:‘lieverd,ik ga je verlaten’ Dit zegt hij zonder een teken van emotie Ik kijk hem aan en denk bij me zelf‘getsie’ Ik zeg:”Je kent de gat van de deur” En dat brengt mij in een chaotisch humeur Zullen ze ooit nog kunnen trouwen? Dit zal alleen gebeuren als ze zich aan de regels van de Islam houden Gelukkig zijn er jongens die wel goed zijn meiden denk aan hun dan voel je je fijn Ikke Ikke Ikke en de marokkaanse meiden kunnen stikken ze mogen de keuken schoon gaan likken Sommigen hebben niets te doen in hun vrije tijd en beginnen met slechte dingen op jonge leeftijd Zoek toch een baan en laat je leven niet gaan Wat ik je zeg is niet overdreven Vermijdt de slechte dingen uit jouw leven want voordat je het weet heb jij geen leven en begin je tussen de anderen te zweven

jihane_ben
16-05-2005, 12:34
moooii, is het een rap?????????!!

thug_angel16
16-05-2005, 14:04
hij is mooi het is waar maar ik kende hem al hahaha

rissa
16-05-2005, 21:09
hahah is leuk man

semia_lady3
17-05-2005, 16:20

eeey mimo heet je tog ik vind wel dat je gelijk hebt maar denk je nou eg dat de boy,s hier na gaan luisteren ik denk het niet maar ik hoop het wel goed gesegt eey liefs semia

shaimaegirl
17-05-2005, 16:20
egt leuk jOh THNX:goedzo:

mis_meknes
17-05-2005, 16:28
ceker leuk :goedzo:

tama3dort
17-05-2005, 17:05
eeey mimo heet je tog ik vind wel dat je gelijk hebt maar denk je nou eg dat de boy,s hier na gaan luisteren ik denk het niet maar ik hoop het wel goed gesegt eey liefs semia maar het was ook niet voor de boys bedoeld er staat Dames mag ik jullie even storen!!! ennnn meid het is moooi en je spreekt de waarheid tbarkelah 3aliek !!!

hanantjee
17-05-2005, 17:27
hartje

miss_mocro
17-05-2005, 20:27
jah helemaal gelijk