Bekijk originele versie : Vraagje aan jullie..
Is het nemen van kinderen een egoistische daad aangezien je ze op een wereld brengt die niet echt leuk is om maar netjes te blijven. Want zeg nou eerlijk is het niet zo dat er steeds gekkere dingen gebeuren?
Of valt het zieke wereld denken wel mee? En stellen mensen die geen kinderen willen nemen omdat ze deze wereld daar niet goed genoeg voor vinden zich aan?
Waar ben jij het mee eens? :)
saidaaatje
05-03-2003, 22:21
ik ben t eens met je2e standpunt.........mensen willen hun kinderen niet laten opgroeiene in een wereld vol geweld en pijn.......zelf denk ik er ook zo over....
trouwens woon jij in t zuiden van nl?
Origineel gepost door saidaaatje
ik ben t eens met je2e standpunt.........mensen willen hun kinderen niet laten opgroeiene in een wereld vol geweld en pijn.......zelf denk ik er ook zo over....
trouwens woon jij in t zuiden van nl?
dus je bent niet van plan kinderen te nemen?
Jeppp woon in de Parel van het zuiden (Brabant)
saidaaatje
05-03-2003, 22:25
neeej ik ben niet van plan kinderen te nemn.....ik woon niet in brabant maar limburg
Ok mensen ik naar teveel reacties te hebben gekregen heb ik maar besloten de onderwerp van deze topic te veranderen naar een veel minder drukke maar veel leerzamere onderwerp.
Wat is je lievelings avatar? :rolleyes:
Kom op mensen het doet geen pijn om wat te leren hoor :)
Daarom zei ik ook dat ik in brabant woonde omdat jij dacht dat ik in limburg zou wonen aangezien dat het meest zuidelijke provincie van nederland is.
Kijk mensen hebben jullie weet wat geleerd.. was deze topic toch nog ergens goed voor :)
chicamaroquia
05-03-2003, 22:30
Origineel gepost door RaZer
Ok mensen ik naar teveel reacties te hebben gekregen heb ik maar besloten de onderwerp van deze topic te veranderen naar een veel minder drukke maar veel leerzamere onderwerp.
Wat is je lievelings avatar? :rolleyes:
Kom op mensen het doet geen pijn om wat te leren hoor :)
Daarom zei ik ook dat ik in brabant woonde omdat jij dacht dat ik in limburg zou wonen aangezien dat het meest zuidelijke provincie van nederland is.
Kijk mensen hebben jullie weet wat geleerd.. was deze topic toch nog ergens goed voor :)
hmmmmmmmm, drie keer raden wie er online is. mijn LIEFIE :D
ik wil heeeeeeeel graag kinderen, zo lief schattig, gewoon om op te eten, en vooral omdat ze dan uit mij komen, maar je hebt wel gelijk dat dit een zieke wereld is. maar ik zal mijn kinderen dan wel goed opvooeden :stout:
Origineel gepost door Achmed_100
:eek: geen kinderen?
Jullie zijn idioot!
Aha... Jij bent het dus met de eerste standpunt eens. Vind je het niet egoistich om kinderen te nemen om jezelf gelukkig te maken en ze te laten leven in deze zieke wereld. (kijk om je heen en kijk eens een keer naar het nieuws)
(trouwens ik heb nog niet gezegd met welke standpunt ik het eens ben. Zie mij maar als een soort presentator die blijft ook neutraal ;)
chicamaroquia
05-03-2003, 22:33
ff over je stelling. echt egoistisch vind ik het niet, maar je moet ze wel echt begeleiden in deze zieke wereld. het gaat er niet zozeer om dat mijn kinderen afdwalen, maar meer om de zieke mensen die hier leven en mijn kinderen iets aan kunnen doen. ik vertrouw op Allah swt en dan komt het inch'allah goed. :)
Origineel gepost door chica*******a
hmmmmmmmm, drie keer raden wie er online is. mijn LIEFIE :D
Leuk kan tie meteen mee discussieren :D
Nee hoor Is leuk voor je kan tie meteen zien waar jij de laatste tijd veel tijd aan besteed :D
PerfectTangawia
05-03-2003, 22:35
Is het nemen van kinderen een egoistische daad aangezien je ze op een wereld brengt die niet echt leuk is om maar netjes te blijven. Want zeg nou eerlijk is het niet zo dat er steeds gekkere dingen gebeuren?
Of valt het zieke wereld denken wel mee? En stellen mensen die geen kinderen willen nemen omdat ze deze wereld daar niet goed genoeg voor vinden zich aan?
Waar ben jij het mee eens? :)
nou het is misschien een zieke wereld, maar ja dat moeten die kinderen dan maar ook zelf ervaren.. en als de opvoeding van die kinderen goed is dan zullen ze niet het slechte pas opgaan..!
TANGAWIA
Origineel gepost door Masriya
ik wil heeeeeeeel graag kinderen, zo lief schattig, gewoon om op te eten, en vooral omdat ze dan uit mij komen, maar je hebt wel gelijk dat dit een zieke wereld is. maar ik zal mijn kinderen dan wel goed opvooeden :stout:
Mar hoe goed je ze ook opvoed er zijn genoeg mensen die dat niet doen. Of de kinderen willen niet goed opgevoed worden. En die kunnen door een klein dingetje (voor hun) het leven van je kind helemaal veranderen en ongelukkig maken.
chicamaroquia
05-03-2003, 22:36
Leuk kan tie meteen mee discussieren :D
Nee hoor Is leuk voor je kan tie meteen zien waar jij de laatste tijd veel tijd aan besteed :D
hij heeft niet echt een mening, is het gewoon altijd met mij eens, anders... :zweep:
Origineel gepost door chica*******a
ff over je stelling. echt egoistisch vind ik het niet, maar je moet ze wel echt begeleiden in deze zieke wereld. het gaat er niet zozeer om dat mijn kinderen afdwalen, maar meer om de zieke mensen die hier leven en mijn kinderen iets aan kunnen doen. ik vertrouw op Allah swt en dan komt het inch'allah goed. :)
Dat bedoel ik ook. Het is nu al moeilijk te leven laat staan later. Of zie jij de toekomst minder somber in dan andere mensen. Er zijn ook al tekenen geweest van het vergaan van de wereld. Wil je dat je kinderen die laatste dingen ook allemaal gaan zien?
qandolac
05-03-2003, 22:39
Het is aan onze kinderen om de wereld weer een betere plaats te maken om in te leven! En die vaardigheden om deze wereld te verbeteren moeten wij ze leren! Dus ik vind dat de antwoord op deze verrote wereld onze kinderen zijn!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.