Bekijk volle/desktop versie : laten we nu eens de pluspunten van ons marokkanen opnoemen



Pagina's : [1] 2 3 4

17-04-2002, 10:35
ik ben hier al een heleboel onderwerpen tegen gekomen waarin wij elkaar alleen maar af zitten te kraken.
we kennen een heleboel minpunten van elkaar maar ik ben benieuwd of we dit ook andersom kunnen.
dus kom maar op.

le: le: le:

17-04-2002, 11:00


wallah dit is een goede topic, maar eh...ik kan nu even niks verzinnen,
pffff, moeilijke vraag hoor, weet je, ik kom er later wel op terug

17-04-2002, 11:11
Oke....diep ademhalen....

Ik vind de Marokkanen over het algemeen zelfstandiger dan de Nederlanders....de meeste Marokkanen hebben alles zelf moeten doen zonder telkens door hun ouders in de watten gelegd te worden, ook op financieel vlak is dit goed merkbaar....

Verder merk ik dat het saamhorigheidsgevoel veel sterker is...Natuurlijk zijn er meningsverschillen en ruzies, maar als het echt nodig is....dan komen ze wel voor elkaar op!

17-04-2002, 11:15
ECHT EEN SUPER TOPIC, BEPPIE_TRUUS!!!!!!! :duim:
otver: Maar ik zelf kan ook geen pluspunten bedenken.......
Je vraagt eigenlijk wel heel erg veel, maar het blijft een goeie vraag!!!!! Misschien kan ik er toch een bedenken......
Sorry... Kan er geen een bedenken!!!!!!!!
Misschien als ik een aardige marokkaan tegenkom.....


SHAHINDA

17-04-2002, 11:18


O, IK WEET ER ÉÉN!!!!!!

mAROKKAANSE MEIDEN REDDEN ZICH SNELLER IN DE KEUKEN DAN NEDERLANDERS!!!!!

dat is een goeie pluspunt van marokkanen! al zeg ik het zelf!!!!!!

TAKE CARE SHAHINDA

17-04-2002, 12:11

Citaat:
Origineel gepost door beppie_truus
ik ben hier al een heleboel onderwerpen tegen gekomen waarin wij elkaar alleen maar af zitten te kraken.
we kennen een heleboel minpunten van elkaar maar ik ben benieuwd of we dit ook andersom kunnen.
dus kom maar op.

le: le: le:
Kom op meiden dat kan beter:

- Marokkaanse studentes op HBO of universitair niveau scoren beter dan andere minderheden
- naast de turken geven wij het meeste geld uit aan eten (de nederlanders blijven dus gierig)
- we hebben een eigen communicatienetwerk dankzij de meeste moeders en dochters (is een nadeel maar ook een voordeel)
- we zijn temperamentvol (ik weet het....is ook een nadeel)
- we zijn super vriendelijk wanneer we gasten hebben (schuif maar aan en eet mee-mentaliteit)
- je mag veel verschillende bruidsjurken aan op je bruiloft (we kunnen ook als de beste joelen op bruiloften)
- we hebben de mooiste liedjes over de liefde
- we hebben mooi handwerk materiaal: van kmissa tot onze theepot
- onze vaders kunnen als beste een moestuin onderhouden
- we kunnen als de beste afdingen

Nou dat waren mijn pluspunten...nou jullie weer

luv, peace 'n' happiness

17-04-2002, 12:23
pluspunt:

we zijn moslim!!

17-04-2002, 12:35
ja helemaal met je eens.....

maar dat even terzijde jousoufje..want hier zijn al eens oneindig lange discussies over gehouden, we gaan nou even kijken watnou wel de pluspuntjes zijn van marrocain..

dus toe maar doe eens gek en praat maar raak!!

gr. divahollywood

17-04-2002, 12:39

Citaat:
Origineel gepost door Yousoufje
we steken allemaal onze kop in het zand. Er zijn ook veel goede marokkanen, maar in vergelijking met andere groepen in dit land zijn de Marokkanen nu eenmaal oververtegenwoordigd waar het gaat om rellen, criminele activiteiten en asociaal dengigrerend en minachtend gedrag. Geen discussie over mogelijk, 80% van de gevangenen zijn Marokkaans, dit zijn vaststaande cijfers. Jammer van diegegen onder ons die het wel goed doen, maar we zouden eens moeten stoppen met het scheinheilige gedoe en ervooruitkomen dat veel van onze landgenoten gewoon dingen doen die niet door de beugel kunnen. Ik distantieer me van deze personen, maar ben me er wel van bewust dat de Maroks in dit land in verhouding tot anderen gewoon veel meer problemen veroorzaken. Niets geen verzinsel van de media, en ja er zijn ook criminele Nederlanders en Chinezen, maar de Maroks zijn gewoon oververtegenwoordigd, de cijfers liegen niet!!!! Dat wil niet zeggen dat er geen goeie tussenzitten.
ik vroeg om pluspunten de minpunten zijn al genoeg aan de beurt geweest

17-04-2002, 13:31

Citaat:
Origineel gepost door Kees


Maar wat is de oorzaak hiervan???
ik denk dat ene Kees hier de oorzaak van is.

17-04-2002, 13:38

Citaat:
Origineel gepost door Kees


Ja ja dat is ook een goed antwoord!
maar Keesje toch.

blijf je steeds als gast terugkomen. wanneer word je eens lid. Keesje

ja. ik weet het. Kees. maar wat bereik je met die antwoorden. Keesje.

17-04-2002, 13:42
Ik geloof dat die keesje een bestaand Lid is..misschien wel een marokkaan..Toch Kees..?

17-04-2002, 13:47


Hmzz dat is moeilijk nee ze zijn nergens goed voor behalve zwaar werken ahahahah

17-04-2002, 14:07

Citaat:
Origineel gepost door Kees


lekkere lipjesssssssssssssss, wat een hoop berichtjes heb jij al gezet Naidaaaaaaaaa, koop een leven of zo
Ja schat..Ben ik ook van plan..maar waar?..ben al eens bij de wibra en Zeeman geweest.....maar weeral eens pech gehad. .ze zijn allemaal uitverkocht..Door ene Kees....meskien..Hij heeft ze gelijk allemaall gekocht.. ..het was ook promotie.....2 halen 1 betalen...hahaha

17-04-2002, 14:27

Citaat:
Origineel gepost door Kees


jajajaja Nadia, wat vind jij daar nu van?
No comment..

Pagina's : [1] 2 3 4