Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Antwerpen

Pagina's : [1] 2

joepiee
15-05-2005, 18:13

wie heeft daar zijn trouwringen gekocht??

lady_queen
15-05-2005, 21:35
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Wie kan ons hier een beetje info over geven??

moslimmagirl
15-05-2005, 23:38
waarom als ik het vragen mag???? je hoef geen antwoord te geven als je niet wil ik was gewoon benieuwd wat jullie reden is. maar ik hoop dat jullie antwoord krijgen op jullie antwoord.

Kaatje
16-05-2005, 00:39
Wij hebben daar onze ringen gekocht..........

joepiee
16-05-2005, 11:56

Wij hebben daar onze ringen gekocht.......... echt waar? mn aanstaande en ik willen een dagje naar antwerpen, ik vroeg me af hoeveel je kwijt was ongeveer? je heoft niet exacte prijs aan te geven, ik weet dat dat prive kan zijn. maar een indicatie alsjeblieft? en hoe het ongeveer eruit zag en naam van de juwelier..we hebben nl. niet zoveel tijd om daar lang door te brengen, dus probeer nu wat info te krijgen hier en daar...thanks!!

zina_louisa
16-05-2005, 12:41
hey meid als je bij de joden wilt kopen stap je gewoon af aan centraal station..links van u ga je een 20 tal goudwinkels zien .maar niet kopen voor de prijs dat ze je zeggen vraag aan je verloofde of hij afbied...dat doen ze zeker als je da vraagt... prijzen varieeren begrijp je zonder steenjes vanaf 75 tot ... met steentjes begin je vanaf 125 ongeveer..veel choppingplezier nog. :banana: .beslema

Noor_Noor
16-05-2005, 12:44
Een vriendin van mij heeft daar haar trouwring gekocht. Echt een mooi ding. Witgoud, voorzien van een leuk ontwerp. Echt een mooie en fijne ring die je met trots kunt dragen. Hoe dan ook, als je goed genoeg zoekt vind je "de" overal. Niet specifiek in Antwerpen. Groet, Noor

nisrine_hart
16-05-2005, 12:54
in de pelikaanstraat in antwerpen waar al die goudwinkeltjes van de joden zijn daar gaan de meeste toch omdat het tegenover andere winkels tamelijk goedkoper is en keuze genoeg je kan der ook afbieden de prijzen zijn heel verschillend (hangt er van af wat je juist zoekt) met veel steentjes,met weinig,zonder of gewoon heel simpel ps:pelikaanstraat is vlak bij het centraal station van antwerpen groetjes nisrine

joepiee
16-05-2005, 13:07
thanks allemaaaaaaal....alleen ze zijn op zaterdag dicht, en als je beide fulltime werkt, wordt dat moeilijk. zijn ze op zondag open? weten jullie dat? misschien meiden van antwerpen hier op forum aanwezig die mij dat kunnen vertellen?thanks.....................

zina_louisa
16-05-2005, 13:11
snif snif voor u meiske maar dan zijn ze gesloten...mischien op een zondag naar brussel gaan rue de brabbant daar zijn ook enkele goudwinkels...succes :banana:

Kaatje
16-05-2005, 20:18
echt waar? mn aanstaande en ik willen een dagje naar antwerpen, ik vroeg me af hoeveel je kwijt was ongeveer? je heoft niet exacte prijs aan te geven, ik weet dat dat prive kan zijn. maar een indicatie alsjeblieft? en hoe het ongeveer eruit zag en naam van de juwelier..we hebben nl. niet zoveel tijd om daar lang door te brengen, dus probeer nu wat info te krijgen hier en daar...thanks!! Wij waren 450 euro kwijt aan onze ringen, ze zijn goud met witgoud (het is echt een heel apart model want het lijkt net alsof de de witgoude ring scheef op de goude ring is geplaatst). Zijn ring is zonder steen en ik heb er een briljantje in laten zetten. Een tip: als ze je wat beloven om erbij te doen moet je ze daar ook echt aanhouden, het liefst niet betalen tot je de ringen goed krijgt afgeleverd! Want ze beloven je goude bergen met hun verkooppraatjes. ;) En wat een aantal leden al zeiden, gewoon afdingen; net doen alsof je in marokko bent ;) :hihi: Volgens mij zijn ze ook op zondag open, wij hebben dat toen gevraagd maar ik ben het alweer vergeten :wat?!: Zo bijzonder vond ik het daar niet, maar dat krijg je meestal als je er meer van voorsteld dan het in werkelijkheid is. Veel succes, Allah i kemel bel geir en laat ons wat weten of het nog gelukt is! :zwaai:

kamar20
23-05-2005, 20:01
Iemand die weet of ze op zondag open zijn ???????? Dan kan ik namelijk aanstaande zondag al gaan! Dus dames please jullie antwoordt! Kamar

Kaatje
24-05-2005, 21:12
Ze zijn ook op zondag open. Zaterdag zijn ze gesloten. Ik kwam vandaag het kaartje tegen waarom opstond wanneer dat ze open zijn. Veel succes!!

joepiee
24-05-2005, 21:23
Ze zijn ook op zondag open. Zaterdag zijn ze gesloten. Ik kwam vandaag het kaartje tegen waarom opstond wanneer dat ze open zijn. Veel succes!! zijn ze allemaal open? of had je een kaartje van alleen 1 juwelier ofzo? let me know..

Kaatje
24-05-2005, 22:10

zijn ze allemaal open? of had je een kaartje van alleen 1 juwelier ofzo? let me know.. Ik heb het kaartje van de juwelier waar wij onze ringen gekocht hebben. En die man vertelde dat de meeste juweliers op zaterdag gesloten zijn en op zondag open. Aangezien ze joden zijn, is dat best logisch omdat zij op zaterdag sabbat hebben.

Pagina's : [1] 2