Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kan iemand mij helpen??

LZN
05-03-2003, 19:07

Ik moet voor nederlands een betoog houden en dus een stelling hebben waar ik achter sta om de rest van de klas te overtuigen bij mijn presentatie.... :) Maar ik heb nog steeds geen stelling kan iemand mij helpen en wel serieuze he, want niet iedereen bij mij in de klas zijn gare mensen zoals jullie (ahum).

Shining_Star
05-03-2003, 19:29
ben niet goed in stellingen verzinnen :D

Vin
05-03-2003, 19:33
waarover moet hij gaan ???

Toufik19
05-03-2003, 19:40
wat dacht je van volgende stelling: "marokkanen of zeehonden?wie moeten we neerknuppelen"?

PerfectTangawia
05-03-2003, 19:41

Origineel gepost door helleau Ik moet voor nederlands een betoog houden en dus een stelling hebben waar ik achter sta om de rest van de klas te overtuigen bij mijn presentatie.... :) Maar ik heb nog steeds geen stelling kan iemand mij helpen en wel serieuze he, want niet iedereen bij mij in de klas zijn gare mensen zoals jullie (ahum) geweld heeft een negatieve invloed op kinderen...!!! TANGAWIA.. PS: ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liloesh
05-03-2003, 19:42
geen idee meid....

soussy
06-03-2003, 14:41
roken is slecht voor de gezondheid.

qwatra
06-03-2003, 17:03
Origineel gepost door helleau nee das een feit snap je daar is iedereen het mee eens, dus meer een mening eigenlijk dus nog meer stellingen :D "Marokkanen stinken!" al van kleins afaan zeggen belgen dat marokkanen stinken, probeer het hun anders een keertje duidelijk te maken dat het niet zo is!!!!!!! het was maar een voorstel hoor...... :zwaai: :zwaai: