Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie kan me helpen om in te loggen op me oude naam babygirl2002

lala_hamoesh
05-03-2003, 19:02

wie kan me helpen ik kan niet meer op me oude naam komen..... nou heb ik gezegd dat ik me paswoord ben vergeten dat ben ik eigenlijk niet maar ik kan niet op me oude paswoord komen..... nu heb ik een nieuwe paswoord gekregen op me email maar die wilt niet werken hij pakt hem niet...... ik word er echt boos van wie kan me helpen...... ik wil op me oude naam reageren en niet op deze..... ik stuur je me nieuwe paswoord die ik hier heb gekregen maar ik weet niet of het lukt....... alvast bedankt...... :zwaai:

lala_hamoesh
05-03-2003, 19:07
NIEMANDDDDDDDD.......... :huil:

SweetRose
05-03-2003, 19:10
nope..niemand...:rolleyes:

Onslaught
05-03-2003, 19:10
geef dan:D

Hanaetje
05-03-2003, 19:28

Vraag is aan een moderator....hij/zij zal je zeker kunnen helpen ipv je tijd te verspillen aan deze brainloze mensen die het zeker NIET weten

lala_hamoesh
05-03-2003, 19:43
Origineel gepost door Hanaetje Vraag is aan een moderator....hij/zij zal je zeker kunnen helpen ipv je tijd te verspillen aan deze brainloze mensen die het zeker NIET weten :lol:

PerfectTangawia
05-03-2003, 19:44
Origineel gepost door Hanaetje Vraag is aan een moderator....hij/zij zal je zeker kunnen helpen ipv je tijd te verspillen aan deze brainloze mensen die het zeker NIET weten zoals jij... want als je het wist had je het al gezegd... TANGAWIA

Chatefemqemamu
05-03-2003, 19:45
ik weet t wel....... beston dje pass alleen uit letters?? -dan heb ik 'm zo. als er getallen en tekens in zaten dan wordt t moeilijk ... geen zin in duurt lang.

lala_hamoesh
05-03-2003, 19:49
Origineel gepost door PerfectTangawia zoals jij... want als je het wist had je het al gezegd... TANGAWIA nou nou niet zo vijandig ze bedoelt het niet zo........

Chatefemqemamu
05-03-2003, 19:53
Origineel gepost door Hanaetje Vraag is aan een moderator....hij/zij zal je zeker kunnen helpen ipv je tijd te verspillen aan deze brainloze mensen die het zeker NIET weten spreek voor jezelf trutje omdat jij n airhead bent hoeft niet iedereen 't te zijn ;)

lala_hamoesh
05-03-2003, 19:54
Origineel gepost door Lunatic007 spreek voor jezelf trutje omdat jij n airhead bent hoeft niet iedereen 't te zijn ;) doe even normaal man waarom moet jullie zo reageren mischien maakt ze wel een grapje... get real ok....

Chatefemqemamu
05-03-2003, 19:55
Origineel gepost door lala_hamoesh doe even normaal man waarom moet jullie zo reageren mischien maakt ze wel een grapje... get real ok.... misschien maak ik ook wel een geintje... :wijs: