Bekijk originele versie : help!!!!!!!!!!
rdamnoord_chick
15-05-2005, 17:17
Hallo dames..............
Ga in Juli in Marokko trouwen inscha-allaah maar heb helemaal geen
ervaring met negaffa's.
Kunnen jullie mij a.u.b. helpen!!!!!!!
kom zelf uit driouch, alle negaffa's tot nador zijn welkom.
hoop dat iemand mij kan helpen!!!!!!!
A.U.B. tel nummers erbij zetten.
ALVAST HARTELIJK DANK
anissa.kan
15-05-2005, 17:19
ik ken jou probleem meid, maak nu het zelfde mee
rdamnoord_chick
15-05-2005, 17:36
oke dan helpen we mekaar.........
mocht jij iemand vinden hoor ik het
hoor ik iets ....hoor je het van mij
SjoSoSal
15-05-2005, 20:15
kijk hierop misschien hebbe jullie dr wat aan,..http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=455647
rdamnoord_chick
15-05-2005, 20:44
jah dank je wel daar zat k ook aan te denke maar het is best wel ver van driouch naar tanger..? en er zijn denk ik heus wel een paar GOEIEE!! negaffa's ergenss............in nador haha HOOOP HET HELLLPPPP MYYY!!!
anissa.kan
15-05-2005, 21:15
he meid,
ik ken wel een negafa tenminste ik heb binnekort een afspraak met een negafa uit NL die in maroco werkt.
zij vind het geen probleem om in maroc te werken, ze woont er dichtbij en heeft binnenkort een nieuwe collectie, ik heb het zelf nog niet gezien maar ik houdt je op de hoogte.
Kom jou man hier vandaan of uit maroc
rdamnoord_chick
16-05-2005, 00:45
heey anissaa
neej k woon zlf hier in nl in rdam..
en waar kom jij vandaan en waar komt die neggafa vandaan waar jij een afspraak mee hebt? voeg me maar toe miss_doeda@hotmail.com
rdamnoord_chick
16-05-2005, 14:00
ewa mensee is er iemand die connexion's heeft met negaffa's in marokko???
rachida28
25-05-2005, 09:44
wat dacht je van negaffa rachida uit nador die is mooi en ook de laatste mode kan met haar overweg kwa prijs kijkt kwa make-up ook naar je persoonlijkheid in een woord gewoon een perfecte negaffa die je zou moeten hebben ze woont zelf in nador (ooit gehoord van larin chikh in marokko)als ik jou was zou ik haar gewoon nemen want zij heeft hier ook contacten met negaffath die voor haar werken hier in Nederland interesse reageer dan krijg je het nummer van me
minous21
25-05-2005, 09:56
In Taza, Fes, Meknes.....heb je heel veel goede Neggafa's....
Alleen zitten ze bijna allemaal al volgeboekt.....voor eind juli en begin augustus....
klopt taza en fes hebben egt goede en daar moet je echt vroeg bij zijn... succes
rdamnoord_chick
26-05-2005, 00:41
heeey rachida28 zou het nr van haar willen of kunne regelen voor me of misgien dat je foto's hebt van haar collectie of soww en heb jij hara zlf meegemaakt op een feest of soww..???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.