Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : beschermende broers

Pagina's : [1] 2

qwatra
05-03-2003, 17:22

Salaam, Ik wou even weten, als je broers hebt, of die je dan erg beschermen, bevoorbeeld je om de minuut bellen om te vragen waar je zit, of altijd als je naar de stad gaat dat ie mee wil, of je allerlei dingen verbieden om te doen, en of je ouders daar mee instemmen, en voor de jongens: waarom zijn sommigen van jullie zo overbeschermend, of doen jullie dat omdat jullie bang zijn hoe jullie zus/zussen zullen worden, of dat ze het slechte pad zal bewandelen, wilde ik wel even weten, wat verwachten jullie dan van de broers van jullie vriendinnetjes???? Maha salama

Liloesh
05-03-2003, 17:23
meid...ik heb 4broers en 3broertjes...en ze hoeven me niet te controleren...zolang jij weet dat je niets verkeerd doet. :)

kickboxgirl
05-03-2003, 17:24
:confused: ik heb geen BROERS dat is zoooo jammerrrrrrrrrrr :verdriet: :huil2: :verdomme: :huil:

Endless
05-03-2003, 17:24
Origineel gepost door qwatra Salaam, Ik wou even weten, als je broers hebt, of die je dan erg beschermen, bevoorbeeld je om de minuut bellen om te vragen waar je zit, of altijd als je naar de stad gaat dat ie mee wil, of je allerlei dingen verbieden om te doen, en of je ouders daar mee instemmen, en voor de jongens: waarom zijn sommigen van jullie zo overbeschermend, of doen jullie dat omdat jullie bang zijn hoe jullie zus/zussen zullen worden, of dat ze het slechte pad zal bewandelen, wilde ik wel even weten, wat verwachten jullie dan van de broers van jullie vriendinnetjes???? Maha salama Hmm de mijne is niet zo erg....Maar ja hij is net zoals elke broer..beschermend..Wel irritant dat soms :kwaad:

TemsoenT
05-03-2003, 17:31

ik heb geen broer maar wel een broertje die 1 jaar jonger is maar controleert me niet !! ik weet waar mijn grenzen liggen !!! als je dat weet hoef je je niet druk te maken thallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Xxx Radiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Liloesh
05-03-2003, 17:35
het hangt af van persoon tot persoon...maar als jij niets verkeerd doet, dan zal men jou ook niet controleren. Have faith in Allah, en er zal niets gebeuren...zelfs je broers zullen je vertrouwen

NoraNador
05-03-2003, 17:38
Wijze les van deze dame hier!!!!!!!! Vroeger irriteerde ik me aan hun! Ik mocht niet buiten spelen als mn broer chagerijnig was of als ik iets niet voor hem wou doen. Nu zijn de rollen omgedraaid, als ik iets nodig heb is hij er, als ik huil is hij er! Meiden broers zijn er voor voor altijd en niet voor even!

Liloesh
05-03-2003, 17:39
welke dame??

TemsoenT
05-03-2003, 17:40
hwhahahahahah fayaaaaaa :P:P

RaZer
05-03-2003, 17:42
heb zelf geen zusjes. Wel een zus maar die is al getrouwd. Maar ik kan we wel voorstellen dat er jongens zijn die zo zijn. Ze vertrouwen hun zusjes wel maar ze vertrouwen de wereld waarin zij leeft niet. Ofterwijl als ik een zusje had en ze zou s'avonds nog niet thuis zijn of ze is gewoon laat dan zou ik haar meteen bellen. Ik vertrouw deze vieze wereld niet. Hoeveel verhal;en heb je al gehoord van vrouwen die zijn verkracht of aangerand. Meer dan bij jongens. Ok je kan zeggen maar een jongen kan in elkaar geslagen worden of wat dan ook. Maar ik denk dat het beter is om inelkaar gelagen te worden dan verkracht. Dus denk dat jongens daarom zou beschermend zijn. En die jongens die elke minuut bellen doen dat meestal naar een vermoeden dat hun zusje niet betrouwbaar meer is.

RaZer
05-03-2003, 17:43
Origineel gepost door NoraNador Wijze les van deze dame hier!!!!!!!! Vroeger irriteerde ik me aan hun! Ik mocht niet buiten spelen als mn broer chagerijnig was of als ik iets niet voor hem wou doen. Nu zijn de rollen omgedraaid, als ik iets nodig heb is hij er, als ik huil is hij er! Meiden broers zijn er voor voor altijd en niet voor even! Precies!!! Ik zou het tof vinden als ik iemand had waarvan ik weet dat hij me altijd zou beschermen! Maar ja, misschien heb ik wel makkelijk praten.

Liloesh
05-03-2003, 17:46
jah, razer je hebt gelijk...je moet het zo zien: Het moet van 2kanten komen, niet?

SweetRose
05-03-2003, 17:46
Ik ben zelden buiten te vinden..dus ze volgen me zeker ni ofzo (ze vertrouwen mij meer dan hun vrouwen :rolleyes: )...maar mocht er iets zijn ofzo.dat iemand me ni met rust liet..dan komen my 3 big brothers wel op voor me...:engel: I love them...:maf2: 4ever and ever!;)

Endless
05-03-2003, 17:49
Origineel gepost door RaZer heb zelf geen zusjes. Wel een zus maar die is al getrouwd. Maar ik kan we wel voorstellen dat er jongens zijn die zo zijn. Ze vertrouwen hun zusjes wel maar ze vertrouwen de wereld waarin zij leeft niet. Ofterwijl als ik een zusje had en ze zou s'avonds nog niet thuis zijn of ze is gewoon laat dan zou ik haar meteen bellen. Ik vertrouw deze vieze wereld niet. Hoeveel verhal;en heb je al gehoord van vrouwen die zijn verkracht of aangerand. Meer dan bij jongens. Ok je kan zeggen maar een jongen kan in elkaar geslagen worden of wat dan ook. Maar ik denk dat het beter is om inelkaar gelagen te worden dan verkracht. Dus denk dat jongens daarom zou beschermend zijn. En die jongens die elke minuut bellen doen dat meestal naar een vermoeden dat hun zusje niet betrouwbaar meer is. Ja dat is waar...Hij me vertrouwt me zeer zeker..en hij belt me heus niet elke minuut....Haha,was wel een keer hij belde..en je hoorde op de achtergrond een jongensnaam hij gelijk WIE IS DAT????????Ewa ja dat is soms wel irritant gaan ze zomaar iest concluderen zonder uitleg te vragen :(

HANOEA_1
05-03-2003, 17:51

Ik heb geen broer maar wel een broertje hij is 1 of 3 jaar jonger maar speelt wel derol van broer/vader tegelijker tijd en hij is ook best wel bezorgt maar vertrouwt me 100% en staat altijd voor me klaar(hou zoveel van hem) ik vind zelf geen probleem als hij mij probeert te beschermen dat heb ik liever dan een broer dei mij pusht om gekke dingen te uithalen! doeiiiiiiiii

Pagina's : [1] 2