Bekijk originele versie : bericht aan all verstandighe mensen onder ons
assalaam oe alaikoem broeders en zusters, vrienden en vijanden,
mag ik jullie aub vragen niet meer woedend te reageren op topics waarbij ofwel de arabieren ofwel de berbers worden uitgemaakt,
deze topics worden meestal geopend door niet-marokkanen om dan zo te proberen verdeeldheid te zaaien tussen de moslims,
wees aub verstandig en ga niet in op dergelijk laag bij de grondse gevallen mensen hun topics
we zijn allemaal moslims en insha'Allah zal ons Ummah enkel toenemen in aantal,
ameen,
Moessie21
05-03-2003, 16:36
verstandige woorden
misschien een beetje aan paranoide kant maar verstandig (kunt nooit voorzichtig genoeg zijn)
inderdaad allemaal moslims....Think about this
wafa_armani
05-03-2003, 16:45
:) :goedzo:
al vraag ik me wel af of het inderdaad meestal door niet-marokkanen wordt gedaan....
aeler inderdaad we zijn allemaal moslims, maar alsjeblieft noem ons geen arabieren. Want zo ben ik niet geschapen. Erken ons gewoon zoals allah ons geschapen heeft. Dit is wat ik vraag. En het is nogal logisch als je wat arabieren krijgt die een bloedjehekel hebben aan imazighen. EN je moet jezelf toch verdedigen. Het is je afkomst en zoiets kan je niet verloochen.
NoraNador
05-03-2003, 19:29
1 LAND 1 VOLK 1 GELOOF!!!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door NoraNador
Pardon?
Dat gaat voor geen enkel land op.
precies 1 en het moet in een andere volgorde
namelijk 1 GELOOF (er zijn er natuurlijke meerdere en die respecteren we) Maar het geloof is natuurlijk de ISLAM
Meerdere volkeren (graag met erkenning voor alle volkeren)
En dat allemaal in 1 land
En dan kunnne we trots zijn op ons zelf en beginnen samen te werken om het land op te bouwen vinden jullie niet.
maar het is wel zo, opeens bestaan er imazighen, we bestaan al voor dat dit kikkerlandje ontdekt moest worden, zulke onderlinge meningen kunnen we zelf wel oplossen daar hebben we geen media voor nodig om een tweedeling te zaaien. we moeten zoeken naar oplossingen en niet naar haat en verderf
maar weet je wat het is, zo proberen ze nu jahjah aan te vallen, ik wed er nu op dat elke als hij bij een praatprogramma komt dat hij zal worden gevraagd over het amazigh-onderwerp om hem in het nauw te duwen. Daar ben ik niet mee eens, ik ben het ook niet eens met sommige punten van jahjah. EN ja de westerlingen melken de hele wereld uit. Door wie denk je dat er de meeste gewonden zijn gevallen, wie houd die dictators in het midden-oosten in het zadel, precies pista je weet het antwoord die slechte westerlingen.
EN jacko dat is bullshit dat nederlanders wisten dat er imazighen en arabieren in marokko waren.Afgelopen maandag in elke programma waarin de ael centraal staat moest eerst worden uitgelegd wat een berber is en een arabier en het verschil. Dus je lult gewoon. En ja het is interessant omdat je nu ziet dat iedereen op de forums hierover loopt te lullen.
the_silver_one
06-03-2003, 13:38
Geloof me het zijn meestal gewoon Marokkanen..
Zulke lievelingen zijn de Marokkanen ook weer niet hoor
Origineel gepost door NoraNador
met verschillende culturen en talen :zwaai:
SaraZena
06-03-2003, 14:19
Origineel gepost door the_silver_one
Geloof me het zijn meestal gewoon Marokkanen..
Zulke lievelingen zijn de Marokkanen ook weer niet hoor
Dat heb jij heel goed gezien :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.