Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haar Stylen

Pagina's : [1] 2 3

LZN
05-03-2003, 16:20

LIEVE DAMES.. ik wil heel graag mijn haar laten stylen , hebben jullie eventule adressen voor mij ??? alvast bedankt !!.

saliha18
05-03-2003, 17:17
Origineel gepost door mannel LIEVE DAMES.. ik wil heel graag mijn haar laten stylen , hebben jullie eventule adressen voor mij ??? alvast bedankt !! hallo mannel je wilt he haren laten stijlen dat kan bij ieder kapsalon laten doen dusss........ :D groetjes saliha :zwaai: :zwaai: :zwaai:

sofrana
05-03-2003, 17:27
Hoi mannel, bedoel je dat je je haar wil stylen voor een lange tijd, of voor een paar dagen. Want voor dat laatste heb ik wel een goede tip voor jouw. groetjes S

saliha18
05-03-2003, 17:32
[QUOTE]Origineel gepost door sofrana Hoi mannel, bedoel je dat je je haar wil stylen voor een lange tijd, of voor een paar dagen. Want voor dat laatste heb ik wel een goede tip voor jouw. groetjes S [/QUO nou ik wil die tip ook wel weten :rolleyes:

sofrana
05-03-2003, 17:40

Nou vooruit dan maar Saliha. Mijn vriendin heeft zo'n 'styltang' bij de media markt gehaald, het kost rond de 30 euro en het is van het merk Babyliss. Zij heeft schouderlang krullend haar, en ik heb het voor haar in 25 minuten gestyled. Je moet er wel voor zorgen dat je haar gewassen is en dan laten drogen. En het is niet verstandig om er vet in te zetten, want dan blijft je haar niet zo mooi styl. Mohim ik hoop dat jullie er wat aan hebben. groetjes S

saliha18
05-03-2003, 17:46
bedankt :D

TemsoenT
05-03-2003, 18:20
meid bij iedere kapper kan je je haar laten stylen dus go for iTTTTT

shafia
05-03-2003, 19:58
Salaam eleykoem wr wb hoofdoek gaan dragen heb je nergens last van. waarom je mooie haren gaan verpesten die je van Allah swt hebt gekregen? walikom salaam wr wb shafia

noralive
06-03-2003, 08:48
hoi ik zie dat je uit utrecht komt je kan naar najia op de kanaalstraat marokaanse kapster ik heb gehoord dat ze goed kan stylen, en fohnen

shafia
06-03-2003, 21:20
inscha Allah zuster (ik bedoel dit niet verkeerd!!) maar wat nu als je morgen dood gaat dat heb je de kans niet gekregen maar gair insch Allah ik hoop dat jou tijd nog mag komen dat je de stap gaat zetten veel su6 ermee shafia

Lellamaroc
07-03-2003, 01:15
maar shafia ik weet je hebt wel gelijk maar een hoofddoek dragen moet wel uit je hart komen stel je voor als men ouders me die hoofddoek op men hoofd zetten en ik wil dat nie eens dan ga ik misschien juist de slechte kant op en ga ik liegen dat ik ze3ma welmen hoofddoek op hem maar ik geef je geen gelijk schat ik weet als we morgen dood zijn en dan wat moeten we dan tegen allah zegge ewa de enigste wat we kunen doen bidden en allah om vergiffenis te vragen en effe over die style wahah ga naar marokko en het is goedkoop en voor langere tijd ewa meisjes beslamma

Lellamaroc
07-03-2003, 01:17
sorry bedoel geef je wel gelijk jah sorry sow veel spel fouten het is 2uur in midden nacht kan nie eens meer helder na denken dus sorry voor dat

Nounousa
08-03-2003, 23:05
ik heb een top-idee voor je GA een HIJAAB dragen, niet meer zoeken naar adresjes, geen geld meer verspillen, geen geld meer verspillen aan haarproducten die nergens voor nodig zijn en ga maar door en ga maar door...

amel124
12-03-2003, 22:04
Origineel gepost door mannel LIEVE DAMES.. ik wil heel graag mijn haar laten stylen , hebben jullie eventule adressen voor mij ??? alvast bedankt !! met een strijkijzer maar als ik jouw was zou ik niets doen met je haar want het gaat heel snel dood ene word het geen tijd voor een hoofd doek want dat is toch veeeeeeel beter :zwaai: :zwaai:

sofrana
17-03-2003, 15:33

Dus als je een hoofddoek draagt hoeft je haar er niet verzorgd uit te zien? Ik bedoel maar, je kan je haar ook wel laten stylen als je een hoofdoek draagt, je doet het dan voor je zelf of eventueel voor je man. Of zie ik het nou verkeerd? groetjes S

Pagina's : [1] 2 3