Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..:: Het kan beter.................::..

Pagina's : [1] 2 3

EMIEN
05-03-2003, 15:53

..:: Het kan beter.................::.. Bij veel mensen die ik ken ligt het niet in hun aard, iemand te helpen zonder dat die persoon er naar vraagt. Pas actie als iemand jouw er op aanspreekt, terwijl je weet dat je hulpvol kan zijn. Dat is erg jammer ,terwijl dat een mooie eigenschap is. De wereld zou een mooiere plaats zijn als je weet dat je kan helpen. Nog mooier is het als je helpt. Als we allemaal helpen, als je kan, help je niet alleen je medemens......nee Je laat ook zien dat je om haar/hem geeft. Dat mist deze wereld, iedereen denkt of heeft het gevoel dat iemand of een bevolkingsgroep jou niet mag. Gevoel van uitsluiting, terwijl we elkaar moeten insluiten Als we daar voor elkaar zijn, dan pas zijn we.........bestaan we.....hebben we een betekenis En als ik kan helpen.........dan pas kan ik zeggen, Ik ben :) :hoedaf: >>>EMIEN<<< Moraal: Help Elkaar, Want Dan Help Je Ook Jezelf

Liloesh
05-03-2003, 15:54
jah...deed iedereen dat maar.....:(

Cina
05-03-2003, 15:55
Ik kan JOU wel helpen aan een eenden-opvangcentrum, zijn we gelijk van je af :stout:

samirarose
05-03-2003, 15:56
nou....................... als ik iemand kan helpen..... dan hoor ik het wel he?! Ik garandeer niks natuurlijk.. maar ik zal wel mijn best doen..... :D

EMIEN

Origineel gepost door Cina Ik kan JOU wel helpen aan een eenden-opvangcentrum, zijn we gelijk van je af :stout: Wat nou eenden opvang centrum........:kwaad: Badeend..................:p

Tnawie
law ta3awana anasoe makana bajnahoem ja-i3oen....... wat mis ik die el9ira-a

Cina
05-03-2003, 15:58
Origineel gepost door EMIEN Wat nou eenden opvang centrum........:kwaad: Badeend..................:p Badeend op reis :giechel: Van mij krijg je een enkeltje verweggistan :stout:

EMIEN
05-03-2003, 15:58
Origineel gepost door Tnawie law ta3awana anasoe makana bajnahoem ja-i3oen....... wat mis ik die el9ira-a Ik wil graag antwoorden, maar kan je effe vertalen wat hier boven staat :) Je ne pas compris............:confused:

Liloesh
05-03-2003, 15:59
Origineel gepost door EMIEN Ik wil graag antwoorden, maar kan je effe vertalen wat hier boven staat :) Je ne pas compris............:confused: correctie : Je n'ai pas compris..... :D (ben nog steeds spellingscontroleur :D :giechel: )

EMIEN
05-03-2003, 16:08
Origineel gepost door suggerbabe correctie : Je n'ai pas compris..... :D (ben nog steeds spellingscontroleur :D :giechel: ) Je ne pas care............:lekkerpuh........... :D:D

EMIEN
05-03-2003, 16:09
Origineel gepost door Cina Badeend op reis :giechel: Van mij krijg je een enkeltje verweggistan :stout: Heej...............:kwaad: Is het mooi daar....:stout:......:D?

Tnawie
05-03-2003, 16:11
Origineel gepost door EMIEN Ik wil graag antwoorden, maar kan je effe vertalen wat hier boven staat :) Je ne pas compris............:confused: ton pere parle bien l'arabe, demande a lui de traduire? dat was een stukje van een tekst uit een boek(el9ira-a) die 8 jarigen in maroc moesten lezen. als alle mensen elkaar gingen helpen dan zouden er geen hongerigen tussen hun zijn.(en de tekst gaat natuurlijk door, daar waar tnawie stopt)

Liloesh
05-03-2003, 16:12
Origineel gepost door EMIEN Je ne pas care............:lekkerpuh........... :D:D like i do... :D :o

EMIEN
05-03-2003, 16:15
Origineel gepost door Tnawie ton pere parle bien l'arabe, demande a lui de traduire? dat was een stukje van een tekst uit een boek(el9ira-a) die 8 jarigen in maroc moesten lezen. als alle mensen elkaar gingen helpen dan zouden er geen hongerigen tussen hun zijn.(en de tekst gaat natuurlijk door, daar waar tnawie stopt) Je me excuse......................maar mn arabisch is beperkt...:o:o:o Leuk stukje..........:) maar is wel zo, te weinig mensen helpen elkaar en zien zich zelf als primaire bezigheid. Terwijl er zoveel om ons heen gebeurt........:)

CLeOpaTrA01
05-03-2003, 16:34

'T kan altijd beter...

Pagina's : [1] 2 3