Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sjaitaan neemt het soms over...

Pagina's : [1] 2 3

Soutje
05-03-2003, 15:42

" Sla je blik neer wanneer je een vrouw tegenkomt op straat" Het is alleen makkelijk gezegd dan gedaan...Ik geef toe..Hoewel ik mijn best doe lukt het mij ook niet altijd..Heb vaak geroepen tegen de sjaitaan dat ie weg moet gaan. Maar hij komt altijd terug. Ik denk dat dit voor zowel de meiden als de jongens heel bekend voorkomt.Vooral in de Hoog Catherijne waar ik dus dagelijks langs kom. IK vroeg me af hoe jullie daar mij om gaan. Ma3asalaam.

chicamaroquia
05-03-2003, 15:43
ik kom ook elke dag langs Hoog Catherijne, maar gelukkig blijft de shajtan uit mijn buurt! :D

Soutje
05-03-2003, 15:44
En wat is jouw geheim ?

Nawal19
05-03-2003, 15:45
OP de hoogcaterijn is volgens mij heeel wat te zien...maar hoe dan ook..ik hou me in!!Ik sla mijn ogen neer, want als ik lang blijf kijken kan ik welleens verblind worden!! Nee hoor geintje. Ik ben zelf nooit in Utrecht geweest...maar hier in Den haag komt er af en toe wel wat moois langs lopen, maar ik kijk dan een keer...en dan ook meteen heeeeeeeeel erg lang, want tweede keer kijken is HARAM!!! :rolleyes:

chicamaroquia
05-03-2003, 15:48

ik ben daar met een doel. ik zit in utrecht op school en moet langs hoog catherijne om mijn school te bereiken. ik loop recht op mijn doel af en hou me niet bezig met wat er om mij heen gebeurd. daar heb ik geen boodschap aan, simpelweg omdat ik daar met een heel ander doeleinde naar toe ga. natuurlijk hoor ik de opmerkingen wel die jongens maken, maar ik negeer ze gewoon. tip: loop recht op je doel af en laat je door niemand tegen houden!

Liloesh
05-03-2003, 15:49
het is onmogelijk om zomaar neer te kijke...die persoon trekt je aan...maar the key is: believe in Allah, and Allah will believe in you.....wanneer je echt niet wil kijken, zal je het ook luken...believe me ;) ps: zo denk ik erover, of het zo is weet ik niet. Maar het helpt me wel....

Soutje
05-03-2003, 15:52
mijn doeleind is ook niet dat ik daar iemand wil tegenkomen ofzo...maar ik vind het knap dat je je dan niks van aantrekt wat er om je heen gebeurd. Soms als ik op een bankje zit..te wachten op mijn trein. Dan heb ik moeite om mijn ogen dicht te houden. Maar nawal? als je te lang kijkt zie je dat dan niet als staren ?

chicamaroquia
05-03-2003, 15:55
Origineel gepost door Soutje mijn doeleind is ook niet dat ik daar iemand wil tegenkomen ofzo...maar ik vind het knap dat je je dan niks van aantrekt wat er om je heen gebeurd. Soms als ik op een bankje zit..te wachten op mijn trein. Dan heb ik moeite om mijn ogen dicht te houden. Maar nawal? als je te lang kijkt zie je dat dan niet als staren ? wallah, het klinkt raar, maar ik heb daar helemaal geen problemen mee. ik bedoel, ik zou mijn toekomstige niet op die manier willen leren kennen. ik heb wel eens een mooie jongen zien lopen, maar daar hoef ik geen tweede keer naar om te draaien. als ik zit te wachten op mijn trein pak ik een krantje of mijn laptop en ga huiswerk maken. of ik ga lekker in de zon zitten genieten, een beetje rondkijken, maar niet specifiek naar iemand.

Liloesh
05-03-2003, 15:55
je moet je concentreren op iets anders, neem een boek mee...desnoods over de islam. Het zal wel helpen hoor...you have to believe in it.....

Soutje
05-03-2003, 16:00
Oplossingen zat..maar in de praktijk is het moeilijker dan je denkt..voor mij dan. Maar ik heb vertrouwen..ik ga er morgen gelijk tegen aan en negeer alles om mij heen. Maar de vraag is negeren ze mij wel ? :)

chicamaroquia
05-03-2003, 16:01
Origineel gepost door Soutje Oplossingen zat..maar in de praktijk is het moeilijker dan je denkt..voor mij dan. Maar ik heb vertrouwen..ik ga er morgen gelijk tegen aan en negeer alles om mij heen. Maar de vraag is negeren ze mij wel ? :) maar vertel eens, hoe zie je eruit, misschien kom ik je tegen :D;)

Liloesh
05-03-2003, 16:02
Of ze jou nu negeren of niet....dat is hen zaak...Just look at yourself....doe jij het eerst goed....by the way....je kunt trots op je zijn, moesten ze kijken.....:D :D

Soutje
05-03-2003, 16:08
Nou ik neem altijd spoor 8b..en als je morgen iemand ziet op een bankje met een boekje in zijn handen dan ben ik het ;) En trouwens het is niet dat ik continue naar mensen kijk ofzo..maar soms voel je aan dat men naar jou kijkt en dan kijk je wel eens terug.

Liloesh
05-03-2003, 16:10
be smart....and don't look....laat die mensen maar kijke....misschien ben je wel een kijkplaatje...jij zult hiervoor niet beoordeeld worden...

chicamaroquia
05-03-2003, 16:10

Origineel gepost door Soutje Nou ik neem altijd spoor 8b..en als je morgen iemand ziet op een bankje met een boekje in zijn handen dan ben ik het ;) En trouwens het is niet dat ik continue naar mensen kijk ofzo..maar soms voel je aan dat men naar jou kijkt en dan kijk je wel eens terug. ikke op spoor 12 of 15 :D ik ben degene die met haar neus in de lucht loopt :ego: en niemand aan kijkt :D ;)

Pagina's : [1] 2 3