Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : welke styltang is beter?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

NassiraT
14-05-2005, 22:09

heey k heb een vraagje..k twyfel heel erg tussen 2 styltangen.. :maf: namelyk die van ga.ma (http://www.hairdressersworld.nl/product_info.php?cPath=70&products_id=332) en die van remington S8200 (http://www.remington.nl/haarpflege/straightening/S8200.html) ze hebben allebei keramische platen en hebben een ionische werking..dat wil zegge dat 't haar nie uitdroogt het vocht wordt als het ware in 't haar teruggeduwd..die van remington bevat ook nog eens een telfon laagje en kun je ook op nat haar gebruiken waardoor 't haar langer in model zit en heeft dikke plate..maar die van ga.ma is weer 't best verkochte styltang wereldwyd..dus dan moetie wel heel goed zyn! mjaah myn vraag is dus wie heeft er ervaring met 1 van deze styltangen? en wat vond je ervan? en wat voor een haartype heb je? njaah k hoor 't wel.. :likje: Groetjes Nassiraa.

Miss_Wafae
15-05-2005, 15:17
Ik denk dat die van de gama beter is, ook zijn de platen niet zo breed en is dat makkelijker in gebruik. Ik ben ook opzoek naar een goede stijltang dus denk dat ik die ook ga kopen ;) Maar wat is dat precies voor site? Is het betrouwbaar?

Nadira20
15-05-2005, 15:24
Chi Iron tang is HET BESTE geloof mij Hij is wel prijzig maar is de beste style-tang ... Ik heb alle styletangen geprobeerd ... Vanaf €50,-- en hoger .... Maar deze prijzige tang is het beste .... En ik heb wat betreft type haar, heel veel krullen en kleine krullen en nog eens dik en veel haar ... Ik ga er 2x overheen en mijn haren zijn style, en het blijft lang in model .... Ik heb deze tang al meer dan een jaar, en mijn haren blijven gezond... Zelfs mijn puntjes gaan niet dood van het stylen .... http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_details&product_id=31&page=1 Veel succes meid .... PS: Ik heb deze styletang niet via internet besteld, maar gewoon bij een kapsalon ... Daar hebben ze die ook meestal op voorraad ... En je kunt het ook een keer bij de kapper (waar het te koop is, uitproberen en dat kost €20,--) Dan zie je zelf hoe de resultaat is en je hebt een goeie garantie ... (lees reacties van andere mensen op die site, helemaal onderaan)

Miss_Wafae
15-05-2005, 15:30
Chi Iron tang is HET BESTE geloof mij Hij is wel prijzig maar is de beste style-tang ... Ik heb alle styletangen geprobeerd ... Vanaf €50,-- en hoger .... Maar deze prijzige tang is het beste .... En ik heb wat betreft type haar, heel veel krullen en kleine krullen en nog eens dik en veel haar ... Ik ga er 2x overheen en mijn haren zijn style, en het blijft lang in model .... Ik heb deze tang al meer dan een jaar, en mijn haren blijven gezond... Zelfs mijn puntjes gaan niet dood van de styletang... http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_details&product_id=31&page=1 Veel succes meid .... PS: Ik heb deze styletang niet via internet besteld, maar gewoon bij een kapsalon ... Daar hebben ze die ook meestal op voorraad ... En je kunt het ook een keer bij de kapper (waar het te koop is, uitproberen en dat kost €20,--) Dan zie je zelf hoe de resultaat is en je hebt een goeie garantie ... (lees reacties van andere mensen op die site, helemaal onderaan) Jeetje, nou weet ik het echt niet meer.. :maf: Welke van de drie maten heb jij gekocht?

Nadira20
15-05-2005, 15:31

Jeetje, nou weet ik het echt niet meer.. :maf: Welke van de drie maten heb jij gekocht? Kleine .... Want k heb niet zolang haar ... Ik knip mijn haren altijd in laagjes ....

Miss_Wafae
15-05-2005, 15:33
Kleine .... Want k heb niet zolang haar ... Ik knip mijn haren altijd in laagjes .... Aha, Okee..

Nadira20
15-05-2005, 15:34
Aha, Okee.. Je moet gewoon naar de kapper gaan ... Het laten uitproberen en dan zie je de resultaat zelf .... Ik persoonlijk vindt dat fijner .... Ik moet eerst resultaat zien en dan kopen ....

Miss_Wafae
15-05-2005, 15:41
Je moet gewoon naar de kapper gaan ... Het laten uitproberen en dan zie je de resultaat zelf .... Ik persoonlijk vindt dat fijner .... Ik moet eerst resultaat zien en dan kopen .... Nou, ik had gister een bruiloft en heb mijn haar laten stijlen met zo'n tang maar ik weet dus niet welke tang het is. Het is wel een perfect resultaat!

xxNassiraxx
15-05-2005, 17:40
Chi Iron tang is HET BESTE geloof mij Hij is wel prijzig maar is de beste style-tang ... Ik heb alle styletangen geprobeerd ... Vanaf €50,-- en hoger .... Maar deze prijzige tang is het beste .... En ik heb wat betreft type haar, heel veel krullen en kleine krullen en nog eens dik en veel haar ... Ik ga er 2x overheen en mijn haren zijn style, en het blijft lang in model .... Ik heb deze tang al meer dan een jaar, en mijn haren blijven gezond... Zelfs mijn puntjes gaan niet dood van het stylen .... http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_details&product_id=31&page=1 Veel succes meid .... PS: Ik heb deze styletang niet via internet besteld, maar gewoon bij een kapsalon ... Daar hebben ze die ook meestal op voorraad ... En je kunt het ook een keer bij de kapper (waar het te koop is, uitproberen en dat kost €20,--) Dan zie je zelf hoe de resultaat is en je hebt een goeie garantie ... (lees reacties van andere mensen op die site, helemaal onderaan) Ik ben ook van plan een stijltang aan te schaffen, maar wat is deze duur zeg.....169 euro :wow:

NassiraT
15-05-2005, 21:39
Ik denk dat die van de gama beter is, ook zijn de platen niet zo breed en is dat makkelijker in gebruik. Ik ben ook opzoek naar een goede stijltang dus denk dat ik die ook ga kopen ;) Maar wat is dat precies voor site? Is het betrouwbaar? jah volgens my is 't wel betrouwbaar..alleen vraag k me af als je nie tevreden bent met de tang of je um dan nog terug kan brengen:confused: mohim k ga die van remingtonn wel in de winkel uit probere als tie goed is dan haal k die gwoon en als tie nie naar myn zin is dan wordt 't ga.ma! maar die van remington ken je ook nog eens op nat haar gebruiken en heeft wat bredere platen wat juist goed is omdat k dik en lang haar heb...maareh die van ga.ma lykt me ook wel goed alleen ken je um nie op nat haar gebruike maar da is geen probleem ofsoo..dus drm. twyfel k nog steedsss haha.. :maf2:

NassiraT
15-05-2005, 21:43
Chi Iron tang is HET BESTE geloof mij Hij is wel prijzig maar is de beste style-tang ... Ik heb alle styletangen geprobeerd ... Vanaf €50,-- en hoger .... Maar deze prijzige tang is het beste .... En ik heb wat betreft type haar, heel veel krullen en kleine krullen en nog eens dik en veel haar ... Ik ga er 2x overheen en mijn haren zijn style, en het blijft lang in model .... Ik heb deze tang al meer dan een jaar, en mijn haren blijven gezond... Zelfs mijn puntjes gaan niet dood van het stylen .... http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_details&product_id=31&page=1 Veel succes meid .... PS: Ik heb deze styletang niet via internet besteld, maar gewoon bij een kapsalon ... Daar hebben ze die ook meestal op voorraad ... En je kunt het ook een keer bij de kapper (waar het te koop is, uitproberen en dat kost €20,--) Dan zie je zelf hoe de resultaat is en je hebt een goeie garantie ... (lees reacties van andere mensen op die site, helemaal onderaan) jah die tang is heeel goed da weet k haha alleeeen duuur man! €169,- is nie nixx.. k heb een keer myn haar late style door de kapper met so een shi-tang resultaat was idd. prachtiggg!

hayete
15-05-2005, 21:54
jah die tang is heeel goed da weet k haha alleeeen duuur man! €169,- is nie nixx.. k heb een keer myn haar late style door de kapper met so een shi-tang resultaat was idd. prachtiggg! Ik ken ze allemaal niet...en ik moet ook een nieuwe hebben, Weet jij misschien hoeveel die remington S8200 kost?? Die lijkt me echt heel goed.

NassiraT
15-05-2005, 22:15
Ik ken ze allemaal niet...en ik moet ook een nieuwe hebben, Weet jij misschien hoeveel die remington S8200 kost?? Die lijkt me echt heel goed. jah die is heel goed hoor k van iedereen..dus k denk da k die maar ga hale :p k ga um eerst wel uitprobere in de winkel als k er nie tevrede over ben dan ga k maar die van ga.ma halen die lykt me ook wel goed! maareh de prijs daarvan is €79,95.;)

hayete
15-05-2005, 22:18
jah die is heel goed hoor k van iedereen..dus k denk da k die maar ga hale :p k ga um eerst wel uitprobere in de winkel als k er nie tevrede over ben dan ga k maar die van ga.ma halen die lykt me ook wel goed! maareh de prijs daarvan is €79,95.;) Hmm..Dat is nog redelijk duur, dan kan je bijna je haren permanent stylen. Wat is je mening daar over?? Ik heb geen mooie krullen maar ik heb ook geen styl haar...ik zit er gewoon tussen in maar kan me haar eigenlijk niet los doen omdat het veel te snel gaat pluizen daardoor styl ik het redelijk vaak!! Ik heb mooi haar als het nat is maar zodra het droogt is het heel pluizig!! Soms denk ik erover om het dus permanent te stylen, ik hoor er echt verschillende meningen over! Wat vindt jij ervan??

MIMISCHA
15-05-2005, 22:29

Mensen jullie hoeven niet verder te zoeken!! De allerbeste stijltang ooooit is die van ga.ma => ik heb echt alles geprobeerd. Het werd wel stijl maar niet perfect hoe ik het wilde. Het pluiste meestal onderin en het zag er dof uit. Maar nu is het gezond stijl, glanzend en perfect, net professioneel gedaan. :D Remmington is echt slecht. Ik had een andere van remmington gekocht ook met zulke gele tangen. Die was echt errug. Hij werd niet warm genoeg, maar 180 graden. Dus koop geen remmington!! P.S. Ik zet het wel op 220 graden => het heetst. Ik heb redelijk dik haar met krullen. En ik heb het voor 90 euro gekocht in een klein zaakje. Er was er ook een van 80 euro maar die werd maar 200 graden. Het is niet zo duur als die andere methodes en het resultaat is perfect

Pagina's : [1] 2 3 4 5