Bekijk originele versie : WTC is opzoek naar 3000 medewerkers.
Ze zijn wel vergeten dat binladen 3000 mensen geholpen heeft om aan werk te komen. :stout:.
Origineel gepost door elmarocani
Ze zijn wel vergeten dat binladen 3000 mensen geholpen heeft om aan werk te komen. :stout:
Nee, dat zien ze niet natuurlijk :D
SweetRose
05-03-2003, 14:56
:lol:
iwaa ja hebben jullie die nieuwe foto's gezien hoe dat de wtc torens er zouden uit zien..echt wel magnifique..alleen denk ik dat die er ni lang zullen staan...:D:D
alles heeft z'n nadelen en voordelen :D
Ze zijn wel vergeten dat binladen 3000 mensen geholpen heeft om aan werk te komen. :stout:
:giechel:
Ps. :zwaai:
SweetRose
05-03-2003, 15:04
Nee binladen is nog steeds actief... :D
En jij weet er weer alles van zeker :hihi:
:zwaai:
:kwaad: hoezo zwaai naar mij? wil je mij gelijk weg hebben hier? :eek:
Ik wilde je alleen maar groeten hoor... :(
Of niet? :stout:
amerikanen zijn wel dankbaar, want ze gaan ons terugbetalen.
binnen kort gaan ze tientalen duizenden Irakezen aan werk helpen.
wat is bush weer gul :D
:sjans:
zo moet je mij groeten :D
Zo groet ik alleen mijn vriendINNEN, en daar hoor jij geloof ik NIET bij he? :stout:
Baraka metnawie nta :D
ik ben gewoon recht voor zn raap en ik uit mn mening.
en jij marocani moet stopen met het demoniseren van tnawie en het creren van een haat klimaat tegen tnawie.
weg met links en lang leve rechts :D
en dan maar klagen dat het werkloosheidspercentage zo hoog ligt :rolleyes: :rolleyes:
:D :D :D
Grappig he, zoveel doden op 11 september...
Ik snap jullie niet, en maar janken over Nederlanders die vooroordelen hebben, jullie denken net als die terroristen. Wat op 11 september is gebeurd is niet grappig net zo min het grappig is dat Amerika Irak wil aanvallen..
Bin Laden is niet tof of stoer... als hij die aanslagen op zijn geweten heeft dan is hij gewoon een moordenaar...
Het zijn allemaal onschuldige doden die vallen en die zijn gevallen.. Ouders die hun kinderen zijn kwijtgeraakt.. Kinderen die ouders zijn kwijtgeraakr.. partners die elkaar zijn kwijgeraakt.. en dat allemaal door die f. ucking terroristen... Vinden jullie dat grappig?
Nou... ik zal jullie wat vertellen... ik vind het niet grappig, ik vind het diep triest....
En of je dan zogenaamde moslim bent of Bush.. Ik haat al die moordenaars....
Origineel gepost door nadia01
Grappig he, zoveel doden op 11 september...
Ik snap jullie niet, en maar janken over Nederlanders die vooroordelen hebben, jullie denken net als die terroristen. Wat op 11 september is gebeurd is niet grappig net zo min het grappig is dat Amerika Irak wil aanvallen..
Bin Laden is niet tof of stoer... als hij die aanslagen op zijn geweten heeft dan is hij gewoon een moordenaar...
Het zijn allemaal onschuldige doden die vallen en die zijn gevallen.. Ouders die hun kinderen zijn kwijtgeraakt.. Kinderen die ouders zijn kwijtgeraakr.. partners die elkaar zijn kwijgeraakt.. en dat allemaal door die f. ucking terroristen... Vinden jullie dat grappig?
Nou... ik zal jullie wat vertellen... ik vind het niet grappig, ik vind het diep triest....
En of je dan zogenaamde moslim bent of Bush.. Ik haat al die moordenaars....
de mens is zwak, en als die een trauma oploopt.
grappen maken over die trauma maken, is nodig om deze te verwerken.
dit geldt voor alle rassen, marocs dus ook
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.