Bekijk originele versie : Is een Vrouwelijke Dakka Nodig?
lellamusiqa
14-05-2005, 17:43
Vindt je een vrouwelijke dakka, ook leuk? :D
of Is het echt iets voor alleen jongens? :rolleyes:
Bestaan die dan? Vrouwelijke Dakka's? :confused:
lellamusiqa
14-05-2005, 21:43
Bestaan die dan? Vrouwelijke Dakka's? :confused:
Die is er wel, maar nog niet begonnen met externe bruiloften. :banana:
Ik wil wel weten of er interesse voor is :rolleyes:
jaa het lijkt me wel leuk een vrouwelijke dakka, maar dan moet ze natuurlijk net zo goed zijn als de mannelijke dakka's :)
lellamusiqa
15-05-2005, 00:32
jaa het lijkt me wel leuk een vrouwelijke dakka, maar dan moet ze natuurlijk net zo goed zijn als de mannelijke dakka's :)
Haha, daar zit wat in :hihi:
tatoezient
15-05-2005, 10:13
Ik wilde er een topic over beginnen, als ze bestaan en ook optreden kun je mij hun nummer geven? Het lijkt mij harstikke leuk. Ik wilde graag dakka doen maar omdat he mannen zijn kon dat niet, daarom was ik op zoek naar vrouwenlijke. Ik hoop dat je hun nummer kan geven, anders per pm. Alvast bedankt
hey tatoezint ..ik was dat ook van plan, maar d8 dat ze niet bestonden. Het is idd beter dan mannen. Maar of vrouwen beter zijn weet ik niet??
TwinkleEye_19
15-05-2005, 11:42
Vindt je een vrouwelijke dakka, ook leuk? :D
of Is het echt iets voor alleen jongens? :rolleyes:
Haha...vrouwelijke dakka, echt grappig..:hihi:
tatoezient
15-05-2005, 12:07
hey tatoezint ..ik was dat ook van plan, maar d8 dat ze niet bestonden. Het is idd beter dan mannen. Maar of vrouwen beter zijn weet ik niet??
Het is in ieder geval beter dan niets, toch? Ik wil ze best inhuren, ik hoop dat iemand mij gegevens kan pm. Wanneer ga jij trouwen?
Het is in ieder geval beter dan niets, toch? Ik wil ze best inhuren, ik hoop dat iemand mij gegevens kan pm. Wanneer ga jij trouwen?
Inderdaad ik heb ook interesse in een vrouwelijke dakka. Wie weet horen we allebei wat! Mijn datum is nog niet echt bekend..volgend jaar insha allah voor of na de zomer. En wanneer is jou dag? ;)
tatoezient
15-05-2005, 12:33
Op 10 september ga ik mijn bruiloftsfeest geven, Inshallah. Ik hoop dat ik wat hoor want het lijkt mij echt leuk om ze in te huren
lellamusiqa
15-05-2005, 14:44
Als het Allemaal volgens plan zal gaan lopen, dan na de zomer insaAllah! :D
Ikrame_girl
15-05-2005, 15:17
Die vrouwelijke dakka heb ik eg nodig en die moet er dus komen...
Me mama en ik zelf willen GEEN mannen om de bruiloft vandaar..
lellamusiqa
15-05-2005, 15:30
InsaAllah, ff kijken hoe het allemaal in de smaak zal vallen :o
Geir insAllah
tatoezient
15-05-2005, 15:41
Kan ik al boeken, mijn bruiloft is na de zomer?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.