Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van jullie heeft ook last van bloedarmoede????????

Pagina's : [1] 2 3

Sweet_Diamond
05-03-2003, 13:03

En wat doen jullie er tegen?? Ik probeer heel gezond te eten en daarnaast heb ik ook nog ijzer pilletjes, maar............toch...........t blijft dalen :confused: ................ Hoe of wat eten jullie om t op peil te houden??

Anya
05-03-2003, 13:09
ikke!! ik heb ook ijerpilletjes (bah) verder eet ik veel groenten en het daalt bij mij enkel als er teveel volk in mijn omgeving is. dus bij drukte, voor de rest heb ik mijn bloedarmoede goed onder controle...

didi_1
05-03-2003, 13:10
Origineel gepost door Sweet_Diamond En wat doen jullie er tegen?? Ik probeer heel gezond te eten en daarnaast heb ik ook nog ijzer pilletjes, maar............toch...........t blijft dalen :confused: ................ Hoe of wat eten jullie om t op peil te houden?? Ik heb last van geld armoede :D Maar daar zijn geen geld pilletje voor he :p

Anya
ijzerpilletjes dus

Noa

Origineel gepost door Anya ikke!! ik heb ook ijerpilletjes (bah) verder eet ik veel groenten en het daalt bij mij enkel als er teveel volk in mijn omgeving is. dus bij drukte, voor de rest heb ik mijn bloedarmoede goed onder controle... ik heb precies hetzelfde...., vooral in de warmte en in druktes kan ik soms van mijn stokje gaan :(

Anya
05-03-2003, 13:12
ik weet niet hoe dat komt Noa_F

Noa
05-03-2003, 13:13
Origineel gepost door Anya ik weet niet hoe dat komt Noa_F ik weet het ook niet.....

Sweet_Diamond
05-03-2003, 13:18
Origineel gepost door didi_1 Ik heb last van geld armoede :D Maar daar zijn geen geld pilletje voor he :p Denk t niet................

Sweet_Diamond
05-03-2003, 13:21
t Hoort tussen de 7 en 7.5 te zijn, hoe hoog of laag is t bij jullie??

Anya
05-03-2003, 13:35
6 is al beter nu, een tijdje geleden had ik bijna geen ijzer meer in mijn bloed, de dokter vroeg zich af hoe ik het deed om niet flauw te vallen... jah, weet ik... veel wakker blijven?

Qamar
05-03-2003, 13:56
Meisjes, ik had er heel erg veel last van. Bloedarmoede en lage bloeddruk. Je krijgt het warm, je wordt erg trillerig (je trilt ook van binnen). Je denkt dat je doodgaat. Vooral met drukte om je heen kunnen aanvallen ontstaan. Je moet echt gelijk gaan zitten anders val je neer. Oplossing is gewoon gezonder gaan eten en zolang je er last van hebt drukte mijden. Verse groente (niet helemaal doorkookt) en fruit en veel water. Op een gegeven moment verdwijnt het. Bloedarmoede heeft echt alleen met je manier van leven te maken. Ik heb er alhamdoelillah geen last meer van. Van tijd tot tijd als ik een periode slecht heb gegeten. Anders niet. Niet teveel rotzooi eten en zo. Helpt ook. Maar wat ook heel belangrijk is is een positieve levenshouding. Dat slaat je er ook doorheen. groetjes, Qamar

Sweet_Diamond
05-03-2003, 14:10
Origineel gepost door Qamar Meisjes, ik had er heel erg veel last van. Bloedarmoede en lage bloeddruk. Je krijgt het warm, je wordt erg trillerig (je trilt ook van binnen). Je denkt dat je doodgaat. Vooral met drukte om je heen kunnen aanvallen ontstaan. Je moet echt gelijk gaan zitten anders val je neer. Oplossing is gewoon gezonder gaan eten en zolang je er last van hebt drukte mijden. Verse groente (niet helemaal doorkookt) en fruit en veel water. Op een gegeven moment verdwijnt het. Bloedarmoede heeft echt alleen met je manier van leven te maken. Ik heb er alhamdoelillah geen last meer van. Van tijd tot tijd als ik een periode slecht heb gegeten. Anders niet. Niet teveel rotzooi eten en zo. Helpt ook. Maar wat ook heel belangrijk is is een positieve levenshouding. Dat slaat je er ook doorheen. groetjes, Qamar Dat is precies wat ik voel, alleen ik ben vaak flauwgevallen. Zelfs als ik aan t bidden ben en opsta word ik duizelig, hebben jullie dat ook weleens gehad?

Qamar
05-03-2003, 14:40
Sweet Diamond, In mijn slechte periodes werd ik ook heel erg duizelig als ik bad (als ik soezjoed had gedaan er dan weer opstond). Zo verschrikkelijk voel je je dan. Je voelt zelfs dat je spieren aan het verslappen zijn en je hebt geen energie meer. Je wordt er zelfs chagrijnig door. Praten gaat met heel veel moeite. Je praat, maar je weet niet wat je zegt. Leef je gezond? Qamar.

Sweet_Diamond
05-03-2003, 17:32
Origineel gepost door Qamar Sweet Diamond, In mijn slechte periodes werd ik ook heel erg duizelig als ik bad (als ik soezjoed had gedaan er dan weer opstond). Zo verschrikkelijk voel je je dan. Je voelt zelfs dat je spieren aan het verslappen zijn en je hebt geen energie meer. Je wordt er zelfs chagrijnig door. Praten gaat met heel veel moeite. Je praat, maar je weet niet wat je zegt. .leef je gezond Qamar. Naar mij weten wel, maar mijn familie denkt daar helaas anders over.

moulay_rachid
05-03-2003, 19:10

ik weet niet veel over dit te melden alleen kan ik je wel 1 tip geven eet wat regelmatiger gezonder en luister vooral naar de mensen die van je houden. veel sterkte toegewenst allemaal. ps ff voor de duidelijkheid damens met goed eten bedoel ik niet crackers en water. crackers zijn namelijk geen maaltijd.

Pagina's : [1] 2 3