Bekijk originele versie : waarom klagen somige marokanen als een negers een marokaans meisje goed behandeld
cassanova
05-03-2003, 12:39
hoe komt het dat bepaalde marokanen het niet kunnen hebben als een suri een marokaans meid goed behandeld en een serieus relatie hebben en werken om met elkaar te gaan trouwen deze vraag is speciaal gericht aan de mensen die zich aangesproken voelen
Origineel gepost door cassanova
hoe komt het dat bepaalde marokanen het niet kunnen hebben als een suri een marokaans meid goed behandeld en een serieus relatie hebben en werken om met elkaar te gaan trouwen deze vraag is speciaal gericht aan de mensen die zich aangesproken voelen
Ik voel mij zelf niet aangesproken, maar mijn vriendin is met een Surinamer (moslim) verloofd en wat zij allemaal voor opmerkingen krijgt als ze buiten lopen, echt niet normaal meer. :(
Bleu_Sky
05-03-2003, 12:49
Ik voel me niet aangesproken, maar wil wel reageren:
Ik denk dat het gebaseert is op jaloersie... Ik weet dat veel surinamers al moslim zijn of willen worden als het serieus wordt. Dit is hetzelfde probleem dat Nederlandse Meisjes hebben die een relatie met een Marrokaanse jongen. Het zijn vooroordelen!!!!
Dusse beoordeel zo´n relatie op basis van hoe hij is en niet op hoe mensen denken dat hij is!!!!!!
Groet Bleu Sky
pannenkoek
05-03-2003, 12:51
en als ze vreemd gaan moeten die vrouwen niet gaan klagen, want neger van de 10 gaan vreemd.
zooo :kwaad:
Pannekoek, je haalt me de woorden uit de mond. Negers behandelen hun eigen soort vrouwen niet eens goed, laat staan een Marokkaanse.
pannenkoek
05-03-2003, 12:56
hey sarah, kijk op zicht is er niks mis met ze, maar ze hebben gewoon een ander cultuur en die past zeker niet in de onze.
Origineel gepost door pannenkoek
ik ken veel negers, maar ik ken geen een die zijn vrouw goed behandeld..................... k*t negers.
en als ze vreemd gaan moeten die vrouwen niet gaan klagen, want neger van de 10 gaan vreemd.
zooo :kwaad:
en ik ken ook veel marokkanen, en ik ken er héél weinig die goed omgaan met hun vrouw,
wat nu?
veralgemeen niet!
chadiaa21
05-03-2003, 13:07
aan de ene kant vind ik het wel zielig voor die meisjes want zij kunnen er ook niks aan doen dat ze op negers vallen, maar ik zelf kan het ook niet aanzien en ik ben alhamdoedlilah blij dat ik van ze walg dus ik zou nooit iets met een neger kunnen beginnen.
HalfBlood
05-03-2003, 13:07
zeer zeldzaam dat een surinaamse neger moslim is.
HalfBlood
05-03-2003, 13:08
Origineel gepost door chadiaa21
aan de ene kant vind ik het wel zielig voor die meisjes want zij kunnen er ook niks aan doen dat ze op negers vallen, maar ik zelf kan het ook niet aanzien en ik ben alhamdoedlilah blij dat ik van ze walg dus ik zou nooit iets met een neger kunnen beginnen.
whahahahhahahha :D.
pannenkoek
05-03-2003, 13:10
Origineel gepost door Aeler
en ik ken ook veel marokkanen, en ik ken er héél weinig die goed omgaan met hun vrouw,
wat nu?
veralgemeen niet!
kijk wij hebben gewoon een ander cultuur, en dat past voor geen meter in de onze.
zazzaaaaaaaaaaa's
Mensen, een neger en een Marokkaanse op een kussen (of twee kussens, ivm de grote negerneuzen) daar slaapt de duivel tussen!
het kan gewoon niet,
het past niet.
Shining_Star
05-03-2003, 13:11
Er zijn wel een paar negers die weten hoe je vrouw moet behandelen,en marokanen reageren zo omdat ze of jaloers zijn of niks te doen hebben.
Origineel gepost door Half Blood
zeer zeldzaam dat een surinaamse neger moslim is.
Maar ze zijn er wel :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.