Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Belasting betalen omdat je een kind verwekt hebt

Pagina's : [1] 2 3 4 5

MooiRood
14-05-2005, 00:56

106 Teletekst vr 13 mei *************************************** Rotterdam wil 'pappatax' invoeren *************************************** ROTTERDAM Rotterdam wil mannen die een kind hebben verwekt,dwingen financieel bij te dragen aan de kosten van de opvoeding.B&W vraagt het kabinet de wet te veranderen voor deze 'pappatax'. Rotterdam wil ook tienermoeders kunnen dwingen de naam van de verwekker te noemen,als die het kind niet erkent. Wethouder Geluk vindt het principieel onjuist dat de gemeente moet opdraaien voor de kosten en verantwoordelijkheid. De tienermoeders krijgen een uitkering maar worden ook vaak door de gemeente begeleid met werk of school.Rotterdam telt 740 alleenstaande moeders tussen 18 en 23 jaar met een uitkering. Ik wens de heren in Rotterdam alvast sterkte :D Misschien kunnen we de maatregel landelijk invoeren.

Focus1
14-05-2005, 01:25
Ik wens de heren in Rotterdam alvast sterkte :D Misschien kunnen we de maatregel landelijk invoeren. Ben er helemaal voor. :goedzo: Zelf betalen en niet de gemeenschap er voor op laten draaien. Na de lusten ook de lasten.

0rgoglio
14-05-2005, 01:47
Dat is voor mij en mijn echtgenote geen enkel probleem. Ik en mijn echtgenote gaan insha Allah voor een Mujahideen-elftal! Een warm kinderrijk gezin als Godszegen. Orgo :D :kus: :D

Focus1
14-05-2005, 02:02
Dat is voor mij en mijn echtgenote geen enkel probleem. Ik en mijn echtgenote gaan insha Allah voor een Mujahideen-elftal! Een warm kinderrijk gezin als Godszegen. Orgo :D :kus: :D En zo hoort het ook. Zelf betalen. Maar elf? :( Duur hoor.

0rgoglio
14-05-2005, 02:16

En zo hoort het ook. Zelf betalen. Maar elf? :( Duur hoor. Een couscous-bord of 3 op een dag, gebraden kip met overheerlijke-door-mijn-vrouw-gesneden-Marokkaanse-frietjes en groene Zaytoen! Een tweetal Marokkaanse thee-kannen zoete Na3Na3-thee...Ja wat nog meer, ff denken hoor...O ja: voor ieder kind een Marokkaans ezeltje om mee naar school te reizen!~ Dat was 't denk ik wel ongeveer. Orgo :D :banana: :D

TheStef
14-05-2005, 02:37
Ik wens de heren in Rotterdam alvast sterkte :D Misschien kunnen we de maatregel landelijk invoeren. Wat een geneuzel, het lijkt wel of er tegenwoordig vanuit rotjeknor alleen maar onzin komt. Het klinkt leuk, het is alleen niet uitvoerbaar. Dan kun je beter wettelijk regelen dat pappa niet het kind moet erkennen maar dat dit automatisch gebeurt wanneer het vaderschap officieel is vastgesteld. Dan kan moeders gewoon via de rechter alimentatie eisen. Schaf dan de kinderbijslag af vanaf het 3de kind en fiscaliseer dit dan ook direct, dan ben je van veel problemen af.

TheStef
14-05-2005, 02:38
En zo hoort het ook. Zelf betalen. Maar elf? :( Duur hoor. En allemaal na de lagere school aan het werk, want voor een vervolgstudie is geen geld. Ja dan ben je pas goede ouders die hun kind de beste start willen geven. :maf:

amina01
14-05-2005, 02:54
Dat is voor mij en mijn echtgenote geen enkel probleem. Ik en mijn echtgenote gaan insha Allah voor een Mujahideen-elftal! Een warm kinderrijk gezin als Godszegen. Orgo :D :kus: :D Dan geeft men aan dat de Islam een achterlijke religie is die 1400 jaar achterloopt. De regel die men wilt invoeren in Rotterdam, bestaat al meer dan 1400 jaren bij de moslims. Soerat At Talaq, vers 7. Maar vooral, succes met je 11tal.

amina01
14-05-2005, 02:55
En zo hoort het ook. Zelf betalen. Maar elf? :( Duur hoor. Fal arzak 3la Allah :)

an3sdej
14-05-2005, 08:48
Een warm kinderrijk gezin als Godszegen LATER OOK EENS AAN DE KINDEREN VRAGEN OF HET ZO WARM EN ZEGENRIJK WAS.

indy
14-05-2005, 10:06
misschien eerst eens de kinderbijslag afschaffen voor iedereen dan word er misschien nagedacht of ze een kind opvoeden wel kunnen betalen laat staan dat ze er meer dan 1 of 2 nemen kinderbijslag niet meer uitbetalen aan in het buitenland verwekte kinderen of in het buitenland wonende kinderen in plaats daarvan kinderen de mogelijkheid geven tot een kosteloos gedegen opleiding als deze niet word afgemaakt of je zakt ervoor, dat bedrag door de ouders terug laten betalen ik heb er geen moeite mee, het geld wat ik aan kinderbijslag krijg voor mijn 2 meiden verdwijnt op een spaarrekening voor hun(op hun naam) daarbij wil ik opmerken de kinderbijslag in belgie 3 keer zo hoog is dan in nederland bij 4 kinderen of meer hoef je hier zelfs geen belastingen meer te betalen zelfs geen loonbelasting

Fadou
14-05-2005, 10:18
Ik wens de heren in Rotterdam alvast sterkte :D Misschien kunnen we de maatregel landelijk invoeren. Tussen welke leeftijd verstaan ze precies tienermoeders? En hoezo dwingen? Als tienermoeders de naam niet geven en ze krijgen dan 'dus' geen geld leven ze in armoede en dat mag toch niet, dus moeten ze het wel geven? Ik wil over 2-3 jaar moeder worden m.b.v een spermadonor maar die willen natuurlijk never nooit niet meer doneren als ze verplicht zijn geld te betalen, bovendien wil ik hun geld niet aannemen want dat geeft ze verantwoordelijkheid over mijn kind. Als het moet lieg ik dat ik verkracht ben of een one night stand of zo heb gehad en die man nooit meer teruggezien heb. Ik had gehoopt dat dat niet zou hoeven.

mohammedALI
14-05-2005, 10:24
Wat een geneuzel, het lijkt wel of er tegenwoordig vanuit rotjeknor alleen maar onzin komt. Het klinkt leuk, het is alleen niet uitvoerbaar. Dan kun je beter wettelijk regelen dat pappa niet het kind moet erkennen maar dat dit automatisch gebeurt wanneer het vaderschap officieel is vastgesteld. Dan kan moeders gewoon via de rechter alimentatie eisen. Schaf dan de kinderbijslag af vanaf het 3de kind en fiscaliseer dit dan ook direct, dan ben je van veel problemen af. sinds de partij van pim fortuyn daar de grootste is ( was :hihi: )

atropos
14-05-2005, 11:30
Dat is voor mij en mijn echtgenote geen enkel probleem. Ik en mijn echtgenote gaan insha Allah voor een Mujahideen-elftal! Een warm kinderrijk gezin als Godszegen. Orgo :D :kus: :D wat een warmte en persoonlijke aandacht zullen jullie die koters kunnen geven...:nerd: my goodness...terug naar het rijke roomse leven van voor de oorlog... what's next? ganzenborden met 2x getrokken thee op een waxientje? :jammer:

TheStef
14-05-2005, 17:01

sinds de partij van pim fortuyn daar de grootste is ( was :hihi: ) Er is zeker een causaal verband :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5