Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weer demonstartie tegen oorlog Irak 22 maart

LZN
05-03-2003, 08:42

Weer demonstratie tegen oorlog Irak AMSTERDAM - Het Landelijk Platform tegen de Nieuwe Oorlog gaat zaterdag 22 maart weer demonstreren tegen een mogelijke oorlog tegen Irak. De organisatie verwacht tussen de 30.000 en 50.000 deelnemers aan de demonstratie die in Amsterdam wordt gehouden. De organisatie roept tot de demonstratie op in verband met de toenemende kans op een treffen tussen de VS en hun bondgenoten en Irak. Het platform wil dat de Nederlandse regering zich inzet voor een geweldloze oplossing van het conflict. (ANP).

NoraNador
05-03-2003, 10:47
WIJ LOPEN DAAR EEN BEETJE TE DEMONSTREREN TERWIJL DIE KANKERLIJER VAN EEN BUSH AL EEN PLAN HEEFT GEMAAKT VOOR DE WEDEROPBOUW VAN IRAK EN HIJ HEEFT DE OLIEVELDEN AL VERDEELD. EN WIJ GAAN NOG PROTESTEREN?? DAMN WIJ LOPEN ACHTER. DE WERELD HEEFT 1 GROTE COMMUNIST NOG ERGER DAN HITLER STALIN SADDAM EN BIN LADEN BIJ ELKAAR EN ZIJN NAAM IS..........BUSH:stomp:

Aeler
05-03-2003, 12:03
Origineel gepost door Defender Alweer...Gaaaaap ik had dezelfde opmerking toen intertijd de joden WEER op straat kwamen omdat een duitse minister zich schuldig zou gemaakt hebben aan negationisme (wat volgens mij niet het geval was)

RodRambone
05-03-2003, 12:55
Irak smokkelt op grote schaal olie (http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26621)

Aeler
05-03-2003, 13:22

Origineel gepost door Rod Rambone Irak smokkelt op grote schaal olie (http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26621) so? israël smokkelt organen van palestijen (de israëli hebben de grootste wachtlijsten voor transplantaties) wie is nu de slechte? ;)

DiZA
05-03-2003, 14:56
Wanneer wordt ons stem gehoord?

Moessie21
05-03-2003, 16:55
wat heb je dan te zeggen

ssalima
06-03-2003, 19:24
ik ben bang dat er niks meer helpt om deze moesiba te stoppen er zijn al zo veel demonstraties geweest maar tevergeefs en het alle ergste van alles is dat het om wat stomme olie gaat ik hoop dat dankzij alles dit stopt wat wij Msalmin over heel de wereld lijden ook mee.