Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : aan de zwangere dames!

Nadia_Antwerpen
13-05-2005, 10:44

salaam wa aleikum heb mijn vraagje al gesteld op de zwangerenlijst maar weet niet of iedereen daar leest dus hier mijn vraagje: ik heb sinds gisteren last van rode droge vlekjes op mijn gezicht die verschrikkelijk jeuken ook. ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook en eigenlijk vond ik dat verschrikkelijk en heb al alles geprobeerd en niks lijkt te helpen?? heeft er toevallig nog iemand last van en een gouden tip voor me?? ik zou je eeuwig dankbaar zijn!! heb geen zin om weer vanalles te smeren wat fortuinen kost en niks helpt!! dank bij voorbaat!! mha salama

Atlas_Gebergte
13-05-2005, 11:18
Sorry meid, ik heb er geen ervaring mee. Heb je het je huisarts wel gevraagd hoe en wat?

Nadia_Antwerpen
13-05-2005, 11:21
nee, echt dom van me, ik was gisteren bij de gyn en had er al op voorhand aan gedacht het te vragen maar dan door die echo enzo was ik dat totaal vergeten :(

Atlas_Gebergte
13-05-2005, 11:27
nee, echt dom van me, ik was gisteren bij de gyn en had er al op voorhand aan gedacht het te vragen maar dan door die echo enzo was ik dat totaal vergeten :( En hoe was je echo meid? spannend is dat he, ik kijk ook er naar uit.

Rzinia
13-05-2005, 14:03

het kan eczeem zijn. ik heb het nooit gehad, maar tijdens mijn zwangerschap kreeg ik het op mijn buik. rode vlekken en ze jeukten. ze werden steeds erger als je ze jeukte of als je een warme douche nam. echt erg was het, maar het verdween kort na de bevalling.

Johanna
13-05-2005, 14:12