Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : aan de zwangere dames!

Nadia_Antwerpen
13-05-2005, 10:44

salaam wa aleikum heb mijn vraagje al gesteld op de zwangerenlijst maar weet niet of iedereen daar leest dus hier mijn vraagje: ik heb sinds gisteren last van rode droge vlekjes op mijn gezicht die verschrikkelijk jeuken ook. ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook en eigenlijk vond ik dat verschrikkelijk en heb al alles geprobeerd en niks lijkt te helpen?? heeft er toevallig nog iemand last van en een gouden tip voor me?? ik zou je eeuwig dankbaar zijn!! heb geen zin om weer vanalles te smeren wat fortuinen kost en niks helpt!! dank bij voorbaat!! mha salama

Atlas_Gebergte
13-05-2005, 11:18
Sorry meid, ik heb er geen ervaring mee. Heb je het je huisarts wel gevraagd hoe en wat?

Nadia_Antwerpen
13-05-2005, 11:21
nee, echt dom van me, ik was gisteren bij de gyn en had er al op voorhand aan gedacht het te vragen maar dan door die echo enzo was ik dat totaal vergeten :(

Atlas_Gebergte
13-05-2005, 11:27
nee, echt dom van me, ik was gisteren bij de gyn en had er al op voorhand aan gedacht het te vragen maar dan door die echo enzo was ik dat totaal vergeten :( En hoe was je echo meid? spannend is dat he, ik kijk ook er naar uit.

Rzinia
13-05-2005, 14:03

het kan eczeem zijn. ik heb het nooit gehad, maar tijdens mijn zwangerschap kreeg ik het op mijn buik. rode vlekken en ze jeukten. ze werden steeds erger als je ze jeukte of als je een warme douche nam. echt erg was het, maar het verdween kort na de bevalling.

Johanna
13-05-2005, 14:12
het kan eczeem zijn. ik heb het nooit gehad, maar tijdens mijn zwangerschap kreeg ik het op mijn buik. rode vlekken en ze jeukten. ze werden steeds erger als je ze jeukte of als je een warme douche nam. echt erg was het, maar het verdween kort na de bevalling. Ik had het ook op mijn buik. Op dit moment is het weg , bij werkte het goed om na het douchen in te smeren met een bodylotion voor de droge huid en voor het slapen gaan mentholpoeder op te doen. Voor je gezicht zou ik toch even de huisarts bellen, ze hebben er vast wel wat voor.

nissrin
13-05-2005, 15:03
He dit komt me bekend voor Wat Rzina zegt heb ik nu. Na de bevalling kreeg ik rode pukkeltjes op mijn buik, ik dacht is onschuldig, maar ik moest zo krabben en later is het ook op mijn borsten, mijn armen. Ik werd er gek van kon s'avond niet in slaap vallen, of ik werd wakker omdat mijn zoontje moest eten of ik moest zo hevig krabben. Heb nu nog steeds last van, maar anyway, ik ben naar de huisarts gegaan en kreeg pilltjes en speciale tube om te smeren, het ergste is nu voorbij maar heb er nog steeds last van. maar als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan.

Nador-Woman
13-05-2005, 16:09
ik had dat ook in mijn gezicht en armen akelige jeuk ik ben ermee naar de dokter geweest maar je je krijgt een zalfje mee en het hielp maar die mag je maar twee weken gebruiken en naar twee weken kwam het weer terug die lelijke rode plekken en jeuk het heeft met je zwangerschap te maken dus toen ik in het ziekenhuis lag kwam er een dermatoloog kijken en die heeft mij twee tubes gegeven 1 voor s'morgens en 1 voor sávonds en meid geloof het of niet ik ben ze kwijt vraag aan je dokter of hij je kan doorsturen naar een dermatoloog en inschallah gaat het dan bij jou ook weg ik weet wat je door maak ik durfde niet eens naar de winkel noch naar buiten nou meid ik hoop dat je er wat aan heb aan mijn informatie ik reageer trouwens via een vriendin nou veel succes meid