Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : je krijgt de kans om bush te intervieuwen......

Pagina's : [1] 2 3

lala_hamoesh
05-03-2003, 01:42

wat zijn jou vragen aan hem..... :D

Chatefemqemamu
05-03-2003, 01:46
ik: meneer.... hij: jaaaaaahaaa what.... ik: gaat u eens heel even dicht bij het balkonhekje staan en vertel me wat u van 't uitzicht vindt...in sonnet-vorm graag. (ondertussen doe ik egyptische ofso muziek op) ik: en?? hij: eeeh.. jaaa...nooouu.. well.... Ik: bounce 'm zo van 't balkon af omdat de muziek ondertussen zware schudschud-material is.. hij: zegt niks meer omdat ie 15 verdiepingen lager is. ik: ben nog steeds de onschuld zelve ...ik wou alleen dansen :( (kan ik t helpen dat ik lomp ben) :wijs:

lala_hamoesh
05-03-2003, 01:46
Origineel gepost door ladyline Als ik de kans had zou ik hem dood schieten!!!!!!!!!!!!! :hihi: me 2...... ik zou zeggen bush say goodbeye to america en dan :auw: ...........

lala_hamoesh
05-03-2003, 01:47
Origineel gepost door Lunatic007 ik: meneer.... hij: jaaaaaahaaa what.... ik: gaat u eens heel even dicht bij het balkonhekje staan en vertel me wat u van 't uitzicht vindt...in sonnet-vorm graag. (ondertussen doe ik egyptische ofso muziek op) ik: en?? hij: eeeh.. jaaa...nooouu.. well.... Ik: bounce 'm zo van 't balkon af omdat de muziek ondertussen zware schudschud-material is.. hij: zegt niks meer omdat ie 15 verdiepingen lager is. ik: ben nog steeds de onschuld zelve ...ik wou alleen dansen :( (kan ik t helpen dat ik lomp ben) :wijs: :confused:

Chatefemqemamu
05-03-2003, 01:50

Origineel gepost door lala_hamoesh :confused: m.a.w. subtiel vermoorden. kan binnie-boy-laden nog wat van leren :wijs: ik verveel me :D (niks nieuws onder de zon)

lala_hamoesh
05-03-2003, 01:51
Origineel gepost door Lunatic007 m.a.w. subtiel vermoorden. kan binnie-boy-laden nog wat van leren :wijs: ik verveel me :D (niks nieuws onder de zon) jij wel helemaal in orde??????

Dida
05-03-2003, 01:54
misschien zou ik Gewoon zeGGen. Waarom heb jij scheve hoofT? tja ik zie wel,kan je voor me reGelen dat ik hem ontmoet?

lala_hamoesh
05-03-2003, 02:02
Origineel gepost door -RaChiDa¿- misschien zou ik Gewoon zeGGen. Waarom heb jij scheve hoofT? tja ik zie wel,kan je voor me reGelen dat ik hem ontmoet? is in een doodskist ook goed?

RaZer
05-03-2003, 02:04
Ik zou hem vragen waarom hij niet Belgie aanvalt in plaats van Irak..

thajin
05-03-2003, 08:12
of ik zijn dochters.en ze vrouw mag naaie :D

touzine
05-03-2003, 19:05
Iwa.................. ik zou hem vragen waar zijn huis woon, waar zijn telefoon belt.........enz, enz..... :maf: DAARNA RUK IK ZIJN HART ERUIT !!!!!!!!!!!!!! :ego: :engel: :iblies:

lala_hamoesh
05-03-2003, 19:06
Origineel gepost door touzine Iwa.................. ik zou hem vragen waar zijn huis woon, waar zijn telefoon belt.........enz, enz..... :maf: DAARNA RUK IK ZIJN HART ERUIT !!!!!!!!!!!!!! :ego: :engel: :iblies: :lol:

touzine
05-03-2003, 19:08
iwa............. en jij ? laalaatje !!!!

lala_hamoesh
05-03-2003, 19:28
Origineel gepost door touzine iwa............. en jij ? laalaatje !!!! ik zou alleen zeggen je bent echt een pig en meer niet..... aah vuile liehoudie.......

touzine
05-03-2003, 19:30

Origineel gepost door lala_hamoesh ik zou alleen zeggen je bent echt een pig en meer niet..... aah vuile liehoudie....... TEGE WIE HEB JE DAT??? :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3