Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Schoolonderzoeken..

Kimaatje
04-03-2003, 23:17

Ze komen er weer aan.....en het is abnormaal veeeeellll :kwaad: :( :kwaad:

saidaaatje
04-03-2003, 23:30
I knoq it girl:( I have been there done that...maar meid....ik heb afgelopen jaar mijn atheneum diploma gehaald enne de tip die ik je geef is: stel niets uit!doe alles ruim van tevoren dan kun je lekker chilly op je gemak leeren! En leer de stof goed..watn je moet het toch weer kennen voor het examen in mei:( als je tips raad of advies nodig hebt..je mag me zeker pm'en..ik voel nu nog egwoon die spanning die ik vorig jaar had damn...

Cepasa
04-03-2003, 23:54
Ik word al zo zot dat ik denk dat ik met het letterlijk boek 'stampen' tegen me hoofd helpt ... :(

Brownsugar
05-03-2003, 00:39
Origineel gepost door LalaMosiba Ze komen er weer aan.....en het is abnormaal veeeeellll :kwaad: :( :kwaad: hey meid, cheer up. Ik weet dat je het haalt ;). Zo'n slimme meid als jij zeker weten. groetjes

MoCrOcHiCa
05-03-2003, 00:50

waaaaaaaaaaaaaaah stresssss heb dit jaar examen, vmbo weliswaar maar tog het blijft stampen. april modelingen en schoolonderzoeken en in mei examen oefffff

Kimaatje
05-03-2003, 11:12
Origineel gepost door saidaaatje I know it girl:( I have been there done that...maar meid....ik heb afgelopen jaar mijn atheneum diploma gehaald enne de tip die ik je geef is: stel niets uit!doe alles ruim van tevoren dan kun je lekker chilly op je gemak leeren! En leer de stof goed..watn je moet het toch weer kennen voor het examen in mei:( als je tips raad of advies nodig hebt..je mag me zeker pm'en..ik voel nu nog egwoon die spanning die ik vorig jaar had damn... Thank you girl... :zwaai: En jah k ben ook van plan om vroeg te beginnen met leren...maar de tijd gaat zo snel.. :confused:

Kimaatje
05-03-2003, 11:13
Origineel gepost door Brownsugar hey meid, cheer up. Ik weet dat je het haalt ;). Zo'n slimme meid als jij zeker weten. groetjes Hahah.....thx meid.. ;) !! Jij ook succes met je opleiding....xxxxxx :zwaai:

minora
05-03-2003, 11:14
Origineel gepost door LalaMosiba Ze komen er weer aan.....en het is abnormaal veeeeellll :kwaad: :( :kwaad: suc10 meid