Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : haar uitval..

Pagina's : [1] 2 3

LZN
12-05-2005, 21:03

ik heb heel erg last van haar uitval gewoon niet normaal.. heel me kamer zit er onder en me kleding en als ik me haar borstel komen er hele plukken uit weet iemand misschien wat je er tegen kan doen?.

aasje-30
12-05-2005, 21:55
sallaam je hebt haaruitval das heel erg mijn dochter had het ook heel erg :traan1: ze kreeg ook een kale plek.ik heb haar hoofdhuid met rode knoflook ingesmeert( eigelijk moest ik eerst haar huid een beetje prikken met een naaldje een beetje maar )zodat het een beetje moet prikken als je met die knoflook er over heen gaat.het stinkt wel maar je stopt er wel de haaruitval mee .het is de moeite waard ik hoop dat je er iets aan hebt.

Zusterke001
12-05-2005, 22:42
Ik gebruik sinds kort biergist pillen,ik heb gehoord dat die heel goed zijn tegen haaruitval. Iemand ervaring met biergistpillen?? kan je me de ingrediƫnten er eens van doorgeven als je wil?

Zusterke001
12-05-2005, 22:43
sallaam je hebt haaruitval das heel erg mijn dochter had het ook heel erg :traan1: ze kreeg ook een kale plek.ik heb haar hoofdhuid met rode knoflook ingesmeert( eigelijk moest ik eerst haar huid een beetje prikken met een naaldje een beetje maar )zodat het een beetje moet prikken als je met die knoflook er over heen gaat.het stinkt wel maar je stopt er wel de haaruitval mee .het is de moeite waard ik hoop dat je er iets aan hebt. En heeft het geholpen? Ik ken een zuster in Marokko die het ook altijd deed. Ze heeft nu een bos haar tbarkellah. :) Ik wil het ook doen maar dat moet ik niet riskeren met mijn man :hadj: .

laila1234
13-05-2005, 00:37

had ik ook heel erg, en sinds ik bij de kapper ben geweest heb ik er geen last meer van. en daarmee wil ik niet zeggen dat ze 1 of ander middeltje hebben gebruikt ofzo maar nadat het geknipt is heb ik geen last meer van haaruitval. ik had namelijk best wel lang haar, en nu is het iets korter.

Fabuleux
13-05-2005, 09:01
Lieve schat, Ga naar de dichtsbijzijnde apotheek en koop HET product tegen haartuival van Vichy. Het heet Dercos van Vichy als ik mij niet vergis. Het is een keer met ampullen voor een week. Dit product werkt echt, het bevordert de haargroei en zorgt er voor dat haaruitval vermindert. Groet, Naoual P.s; biergist biedt ook uitkomst, alleen op de lange termijn.

aasje-30
13-05-2005, 14:04
da vichy geval en al die rotzooi zal ik maar nie gebruiken het kost veel geld maar of het helpt,,,kan je lang wachten.echt knoflook helpt echt trouwens mijn man heeft zo n boek met islamitiesche geneeswijze.en daar staat dus dat o.a. knoflook en olijfolie goed is voor je haar. ;)

aasje-30
13-05-2005, 14:11
trouwens weet je welke shampoo de beste is ? je gelooft ht nie maar ik had ht van een vrouw op de markt gehoord(die vrouw verkoopt kruiden en wierook enzo.)maar ze had gezegd dat aldi shampoo de beste is omdat ie neutraal is ,nou ik gebruik ht al een tijd beter dan die dure shampoo die ik eerst gebruikte. :goedzo: .

Wahdania
15-05-2005, 21:01
ik heb heel erg last van haar uitval gewoon niet normaal.. heel me kamer zit er onder en me kleding en als ik me haar borstel komen er hele plukken uit weet iemand misschien wat je er tegen kan doen? ik heb er ook last van, maar niet zozeer als jij beschrijft layster, wat ik van plan ben, is om een bezoekje te brengen aan de huisarts en vitamine B pillen aan te vragen, schijnt goed te werken tegen haaruitval.

Wahdania
15-05-2005, 21:06
had ik ook heel erg, en sinds ik bij de kapper ben geweest heb ik er geen last meer van. en daarmee wil ik niet zeggen dat ze 1 of ander middeltje hebben gebruikt ofzo maar nadat het geknipt is heb ik geen last meer van haaruitval. ik had namelijk best wel lang haar, en nu is het iets korter. Ja ik heb ook best lang haar, en het kan ook inderdaad daaraan liggen, knip ook om de 3 maanden me haar. maar ik wil me haar niet knippen!! :jammer:

Wahdania
15-05-2005, 21:07
ja ik heb die knoflook ook een paar weken gebruikt,maar mijn man die kwam niet meer in mijn buurt en als ik in zijn buurt kwam deed hij altijd zijn neus dicht. De kinderen riepen continue EEFFFF MAMA JE STINKT! En toen heb ik besloten om er mee te stoppen. ja heb het ook een tijdje gebruikt, en ik ben van plan om er weer aan te beginnen..

Wahdania
15-05-2005, 21:22
Biergistpillen bevatten ook vitamine b,maar dat helpt heel goed bij mij,ik heb nu bij het kammen heel weinig haar in mijn borstel vergeleken met vroeger zat er een bos haar vast in mijn borstel. Ik ben er echt dik tevreden mee :goedzo: Waar kan je die biergistpillen halen??

Wahdania
16-05-2005, 11:26
Je kan ze halen bij de drogist sokran. :)

vania
16-05-2005, 11:49
haar en nagel tabletten van eigen merk van de etos werkt bij mij prima 5,00 euro een potje, 2 tabletten per dag mijn schoonzus gebruikte het en het werkt goed ik ben het gaan proberen en doe het al jaren geen haaruitval meer en ook geen kort haar! succes ermee

maryam00
16-05-2005, 14:52

had ik ook heel erg, en sinds ik bij de kapper ben geweest heb ik er geen last meer van. en daarmee wil ik niet zeggen dat ze 1 of ander middeltje hebben gebruikt ofzo maar nadat het geknipt is heb ik geen last meer van haaruitval. ik had namelijk best wel lang haar, en nu is het iets korter. welke kapper ben je gweeest?

Pagina's : [1] 2 3