Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ruzie Om Het Huishouden

Pagina's : [1] 2 3 4 5

TwinkleEye_19
04-03-2003, 22:48

Ik vraag me af of dat alleen bij ons in de familie voorkomt... Voordat ik met mijn zus en zusje in een eigen huis gingen wonen, was mijn vader The Boss in huis en kon hij goed in de gaten houden dat taken eerlijk werden verdeeld.... Maar nu.... IK WORDT ECHT PARA!!!!!!!!!! Mijn zus en zusje voeren geen fl*kker uit :boos: Heel af en toe de makkelijke dingen, stofzuigen, met bezem over de vloer... Maar heel vaak, doe ik alle afwas, boen ik écht de vloer in de keuken, douch is tot nu to alleen door mij ontsmet, de afwastafel hebben ze nog nooit schoongemaakt, zitkamer door mij opgeruimd, gewoon alles.... En daarna, maken ze er die zelfde avond zootje van.. Echt ik wordt er soms zo moe van.....ik werk 5 dagen per week, van 9 tot 5, in het weekeind doe ik bijna alles voor andere, vrije-tijd is gewoon weg :huil: :tranen: Ben zo jaloers als zij pas in de middag naar school gaan en dan kunnen ze niet een een damnz f8cking afwas doen!!!! Safi, ben woendend nu :kwaad: Waarom woon ik met hun, waarom :tranen:

Saiyan
04-03-2003, 22:50
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Ik vraag me af of dat alleen bij ons in de familie voorkomt... Voordat ik met mijn zus en zusje in een eigen huis gingen wonen, was mijn vader The Boss in huis en kon hij goed in de gaten houden dat taken eerlijk werden verdeeld.... Maar nu.... IK WORDT ECHT PARA!!!!!!!!!! Mijn zus en zusje voeren geen fl*kker uit :boos: Heel af en toe de makkelijke dingen, stofzuigen, met bezem over de vloer... Maar heel vaak, doe ik alle afwas, boen ik écht de vloer in de keuken, douch is tot nu to alleen door mij ontsmet, de afwastafel hebben ze nog nooit schoongemaakt, zitkamer door mij opgeruimd, gewoon alles.... En daarna, maken ze er die zelfde avond zootje van.. Echt ik wordt er soms zo moe van.....ik werk 5 dagen per week, van 9 tot 5, in het weekeind doe ik bijna alles voor andere, vrije-tijd is gewoon weg :huil: :tranen: Ben zo jaloers als zij pas in de middag naar school gaan en dan kunnen ze niet een een damnz f8cking afwas doen!!!! Safi, ben woendend nu :kwaad: Waarom woon ik met hun, waarom :tranen: ik heb nog afwas staan. Kan er wel bij :D

mimi3000
04-03-2003, 22:51
meid hoek ze gewoon :stomp: :stomp:

TwinkleEye_19
04-03-2003, 22:52
Origineel gepost door Saiyan ik heb nog afwas staan. Kan er wel bij :D Tzzzzzzzz, als je ALLEEN de afwas had, was ik naar je toe gevlogen, punk :kwaad:

Onslaught
04-03-2003, 22:52

wow het lijk wel me moeder en me zusje en me nicht en tante bijelkaar als ze samen zijn?????????

PABLO_ESCOBAR
04-03-2003, 22:53
Ewa jij was ze3ma de gataarste thuis? Geef ze gewoon wat a3moud komt wel in orde :)

Saiyan
04-03-2003, 22:54
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Tzzzzzzzz, als je ALLEEN de afwas had, was ik naar je toe gevlogen, punk :kwaad: vlieg op :kwaad:

TwinkleEye_19
04-03-2003, 22:59
Origineel gepost door Onslaught wow het lijk wel me moeder en me zusje en me nicht en tante bijelkaar als ze samen zijn????????? Tis gewoon niet eerlijk... Mijn zus is notabene 3 jaar ouder!!!!! Ik vertik het gewoon om nog wat te doen..... Echt iedere keer knallende ruzie, keer op keer schreeuw ik tegen mijn vader, waarom hij er niets van zegt... De vuilnis hebben zij nog nooit buiten gezegd of in de keuken verwisseld... Ze weten dat ik perfectionistisch ben, en van die schoonmaakbuien heb...:huil:

TwinkleEye_19
04-03-2003, 23:01
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR Ewa jij was ze3ma de gataarste thuis? Geef ze gewoon wat a3moud komt wel in orde :) Het is net alsof ze van steen zijn.... A3moez geef ik aan mijn jongere broertje en zussie....:D Mijn zus is notabene 3 jaar ouder :boos: :boos: Safi ik ga flippen :kwaad:

Salaama
04-03-2003, 23:02
Ik ben enigste meisje thuis, dus ik moet wel alles doen..Want die gare jonges doen toch niks..Die hebben pas leven..Stelletje eikels..Sorry moet effe mijn frustratie kwijt.

PABLO_ESCOBAR
04-03-2003, 23:03
Origineel gepost door Salaama Ik ben enigste meisje thuis, dus ik moet wel alles doen..Want die gare jonges doen toch niks..Die hebben pas leven..Stelletje eikels..Sorry moet effe mijn frustratie kwijt. deze jongeheer doet alles zelf... :cool: bij gebrek aan zussen :( :rolleyes:

TwinkleEye_19
04-03-2003, 23:05
Origineel gepost door Salaama Ik ben enigste meisje thuis, dus ik moet wel alles doen..Want die gare jonges doen toch niks..Die hebben pas leven..Stelletje eikels..Sorry moet effe mijn frustratie kwijt. Ja, maar dat zijn jongens!!!! Ik heb ook bij mijn tante geklaagd..... Zij heeft dezelfde probleem.... Ik zei van dit kan toch niet....wat als ze later d'r eigen huis heeft, dan weet ze niet eens hoe en wat, dan gaat het gewoon mis....:kwaad: Ze zie....Je zus is als mijn dochter, ta7rames (sneaky) de dag dat ze hun eigen huis hebben, komen opeens hun armen uit hun mouw.... Wat moet ik doen, sbar zegt ze dan :boos: MIJN GEDULD IS OP :huil: :huil:

TwinkleEye_19
04-03-2003, 23:09
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR deze jongeheer doet alles zelf... :cool: bij gebrek aan zussen :( :rolleyes: Beetje bij beetje laat ik bij mijn ouders mijn broertjes ook hun eigen afwas doen en hun kamer maak ik absoluut niet schoon.... Maar dit is anders, zij zijn meiden :huil: Ik zie jou trouwen geen douchtegels, afwastafel, toillet, aanrecht, ramen lappen of vloeren boenen...... En zij hebben dat nog nooit gedaan, sinds de 8 maanden dat ik met hun woon :tranen: Echt para, safi ben para

PABLO_ESCOBAR
04-03-2003, 23:09
Origineel gepost door doenja_18 is goed voor je word je een bikkel van :p ben ik al langer dan vandaag :bril:

PABLO_ESCOBAR
04-03-2003, 23:11

Origineel gepost door TwinkleEye_19 Ik zie jou trouwen geen douchtegels, afwastafel, toillet, aanrecht, ramen lappen of vloeren boenen...... Weet je het zeker??? Shiett daar gaat m'n rep :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5