Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie wil er af van cellulitis??

Wish
12-05-2005, 20:29

Ik bied een powerplate te koop aan (trilplaat) ik heb deze gekocht en een maand gebruikt. Nu ben ik zwanger en mag ik het niet meer gebruiken. Ik bied deze te koop aan voor 200 euro. Interesse?? Stuur me een pm met je telefoonnummer

Wish
12-05-2005, 20:31
Trouwens ook heel goed om af te vallen. Met het is voornamelijk bedoeld tegen de sinaasappelhuis en maakt de huis strakker. Dus vooral geschikt voor de jonge moeders onder ons die het weer strak willen hebben. Voor meer info: http://www.yourbodyfederation.nl/powerplate.htm

Zusterke001
12-05-2005, 20:32
Je bent toch niet voor eeuwig zwanger? Na een paar maanden kan je het weer gebruiken joh!

saadia29
12-05-2005, 20:55
Je bent toch niet voor eeuwig zwanger? Na een paar maanden kan je het weer gebruiken joh! :hihi: Wat is een sinaasappelhuid, hoe herken je het? Zijn het vlekjes, bobbeltjes?

Zusterke001
12-05-2005, 20:59

:hihi: Wat is een sinaasappelhuid, hoe herken je het? Zijn het vlekjes, bobbeltjes? Putjes in je huid, vooral in je billen daarom moet je goed je lichaam bewegen :banana: en veel water drinken.

Marisah
12-05-2005, 21:58
Nou laat die putten maar lekker zitten bij mij hoor... hhhahaa... Volgens mij heeft elke vrouw er last van maar we doen alsof het raar is. We kopen de raarste bende om er vanaf te komen, maar het is gewoon iets van de vrouw. Heeft met hormonen te maken, je lijf slaat vet op als reserve (voor een evt zwangerschap bv). Dus het heeft nog nut ook. Of is dit wishfull thinking? M.

saadia29
12-05-2005, 22:00
Volgens mij heb ik dat niet, ik heb best wel een gladde huid. Putjes, kan je het zien of voelen? Ben nu erg nieuwsgierig?

Marisah
12-05-2005, 22:02
Ohhhh, ik dacht echt dat iedereen dat wel had (in mindere of meerder mate).... mmm toch wishfull thinking? hahahha... Je ziet het als je tegen het licht aan staat en je ziet allemaal onregelmatigheden, soort deukjes. Ik heb het wel, ook al ben ik altijd slank geweest. Zal wel aanleg zijn dan, ik beweeg veel en drink liters water.

Zusterke001
12-05-2005, 22:28
Ik heb dat niet, ik denk dat je dat hebt als je écht tevéél weegt. Ik heb wel last van beetje striemen. Hoe geraak je daar van af??

Marisah
12-05-2005, 22:37
Striemen zijn blijvend, ze worden wel lichter op den duur...

tatouania_025
12-05-2005, 23:23
ik had ze vroeger ook niet maar na me zwangerschap heb ik ze wel een beetje gekregen tenminste als je een beetje in je huid knijpt kan je het zien voornamelijk in je bovenbenen en billen

Marusa
13-05-2005, 00:12
Ik heb dat niet, ik denk dat je dat hebt als je écht tevéél weegt. Ik heb wel last van beetje striemen. Hoe geraak je daar van af?? Dat is dus niet zo... zelfs de magerste griet kan cellulitus krijgen!

Nysha
13-05-2005, 01:26
ik heb een echt dunnen vriendin en die zit onder de cellulitis.....dus hefet nix met dik zijn te maken.... maar aan de topicbeginner.....is dit de echte powerplate??? die kost 3000 euro?? en je verkoopt hem voor 200?? dan wil i khem wel hebben hoor.....maar heb je die na de zwangerschap juist niet heeel hard nodig ;)

Wish
13-05-2005, 11:13
nee, Het is niet de origineel. Die kosten echt veel te veel. Het is een powermaxx. Ik ben momenteel zwanger en zal hem heel lang niet meer gebruiken. En als de baby er is heb ik er geen ruimte meer voor. Maar in de tijd dat ik hem gebruikte had ik zeker resultaat. Mijn huid was strakker geworden en de putjes verdwenen als sneeuw voor de zon.

lela91
13-05-2005, 12:59

Als je dagelijks veel beweegt en je billen goed masseert dan bereik je het zelfde resultaat. Dus die cremes en apparaten is echt geldverspilling