Lina&Dina
12-05-2005, 19:42
Salaam, Ik had een tijdje geleden een droom gehad, waar ik steeds aan moet denken. E Het ging zo.... Ik werd tijdens me slaap lastig gevallen door een sjaitaan zonder dat ik me daar bewust van was. Hij ging maar door met bang maken, schelden, slaan enzo, en ik kon die sjaitaan ook niet zo goed zien, het was iets zwart-achtigs. En ineens kwam er heel snel een engel uit de douche naar ons toe zweven, en die sjaitaan vloog gelijk weg. Die engel had de gedaante van een praktiserende Moslima uit me klas. Souad heet ze. Ze stelde me gerust, en zei dat hij niet meer terug zou komen enzo, en even later wou ze weer terugvliegen naar de douche, en ik vroeg haar; ga je weer terug?? en toen zei ze; ja, ik ga weer terug, daar hoor ik. Ik was even bang dat die sjaitaan weer terug zou komen, en toen zei ze; hij komt niet meer terug, het was maar een boze droom, kijk maar, ik maak je weer wakker; en ik werd toen gelijk wakker. En nou heb ik gelezen dat wanneer je over de engelen droomt, dat je dan als martelaar doodgaat, maar ik weet niet zeker of ze wel een engel was, of een goede djin, want ze kwam uit de douche, en daar wonen toch djins? :confused: