Bekijk originele versie : Tuinfeest
Nadia_Jlo
04-03-2003, 22:20
HALLO MESNEN
IK HEB EEN VRAAG?
WIE VAN JULIE HEEFT ER WEL EENS EEN BRUILOFT BIJGEWOOND DIE IN DE TUIN WERD GEHOUDEN,OF WIE VAN JULLIE IS HET VANPLAN!!
OMDAT IK IN MEI INSCHALLAH TROUW ENMIJN FEEST IN DE TUIN WIL GEVEN ...WIL IK GRAAG IDEEN HOREN OF IEMAND DIE HIER ERVARING MEE HEEFT GEHAD.
OKE IK HOOR HET WEL ANYTHING
X NADIA
Hoe groot is jullie tuin nadja hanja Als ik jou was doe liever in de zaal veeeeel beter
MoCrOcHiCa
04-03-2003, 22:56
jah heb zelf ook vaak tuin en zaal feesten meegemaakt , en die tuinfeesten vind ik echt beter
master gewoon,
je kan dan bijvoorbeeld de deur van de tuin naar de woonkamer gewoon openhouden voor de oudjes die liever binnen zitten ofsoow
en bij zo'n feest kun je egt heeel veel mensen uitnodigen
je kan er zoals mokaltum al zei tafels , tenten en stoelen bij huren
egt toppieee
halima180
04-03-2003, 23:11
hihihi waar wou je dan de bruidstoel zetten?
marocigirlie
05-03-2003, 15:23
Wat als het gaat regenen!!!!!
Maar het lijkt mij wel leuk in een tuin, heb het zelf nooit meegemaakt, maar kan me er wel wat bij voorstellen!!
Groetjes en succes met je keuze!
Nadia_Jlo
05-03-2003, 17:23
we hebben een grote tuin ja,maar bedankt voor jullie reacties
Beni_Bouyachie17
05-03-2003, 19:53
Woela is echt mooi joh zo n tuinparty joh je wilt niet weten
Ik had het laatst meegemaakt op een geboorte feestje in bergen op zoom ik vondt et echt mooi maar je moet wel een beetje versieren enzo gewoon voor de sfeer denk ik...
Kenza_17
14-05-2003, 14:19
Ik ga binnenkort verloven en ik ben dus ook van plan om in onze achtertuin mijn feestje te geven. Wat grappig dat ik al deze reacties zie staan, ik heb er nog nooit iemand over gehoord, ik dacht ze3ma ik ben origineel.
hahahahah :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
Ik wilde eerst een marokaanse tent, maar van die mooie witte tenten zijn ook mooi. Ze zijn te verkrijgen met allles erop en eraan. Mooie stoelen tafels, verlichting, tapijt, alles.
Meid alvast veel succes met het voorbereiden, beslemma
:zwaai: :zwaai:
kenza
siham515
15-05-2003, 14:32
ja ik vind het trouwens heel apart hoor dat zij ook tegen m'n moeder wel in de zomer maar hoe groot is de tuin
sansabil
15-05-2003, 14:59
hoi mijn vriendin trouwt zaterdag en ik moet je eerlijk zeggen zij hebben een heel groot huis en ze hebben een heel groot tuin met een super groot tent erin maar wel gedaan door profesionals. Als je binen bent lijkt het net of je in een zaal bent, bant er zijn een paar kamers die aangesloten zijn bijd de tijn en ook heel mooi versiert door een catering de 2 kamers van en de tuin hebben de zelfde decoratie, dus mocht je een dee hebben om een bruiloft te geven in de tuin moet je weel natuurlijk een grote tuin hebben en aangestloten aan de woonkamers of dergelijke en het is echt een aanrader lekker thuis trouwen en vertouwd doe het dan wel in de zomer tijd. xxxxxxxxxxxxxx
sahila2002
17-05-2003, 17:35
Dag allemaal
Ik ben zovaak naar trouwfeesten geweest, zowel in een feesttent als in de zaal.
Maar ik moet toegeven in de tent was veel gezelliger dan in een zaal. Het heeft gewoon een heel apart sfeertje.
Sommige mensen als ze horen van een Tent dan denken ze ow wat ouderwets, maar nee hoor het is gewoon echt toppie. Vooral als je een tent neemt met alles erop en eraan. Maar dat is ieder voor zich. :zwaai:
tatouzient
17-05-2003, 19:54
mijn bro had zn trouw bij hem thuis in de tuin gehouden. was heel mooi. je kunt mooie tenten inhuren. zelfs had hij al een grote living die in verbinding kwam mt de grote tuin dus het was heel mooi en super gezellig.
ik zou zeggen: zeker doen, is echt :goedzo:
zorg wel voor extra verlichting in de tuin ;) maar dit kun je allemaal ook bijhuren als je voor de tenten gaat :)
nog heel veel plezier en moge Allah swt over jullie waken...
bisous xxx
zeker allemaal last van lente kriebels hahahahahahaha
Zeg doe normaal en doe het in een zaal of op een geschikte lokatie waar ze speciale tuinfeesten organiseren..........
Of moet het weer een feesie worden lekker goedkoop en de buurt mag meegenieten
lekkah zijn het weer die marokanen die de bevestiging van de samenleving naleven goed zo door gaan...........
Maar ik hoop dat je trouwt met je verstand en je naam in ere houdt, zodat je niemand overlast bezorgt........en toch de beste dag van je leven hebt. Ik gun je veel geluk en een mooie dag
wat zijn de prijzen ongeveer voor zon tent?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.