Bekijk originele versie : [B]Hoofddoek[/B]
x_Sweetkiss_x
12-05-2005, 19:31
hey dames,
me zusje draagt een hoofddoek en ze zoek een bijbaantje alleen als ze gaat soliciteren dan doen ze heel moeilijk om haar hoofddoek dus wou jullie ff vragen of jullie misschien winkels kennen waar ze der geen moeite mee hebben.
alvast bedankt.
ps: Ik weet dat ik hier voor op een andere forum moet wezen maar ik zou niet weten waar dus d8 doe het hier maar:D
Rumeyda25
14-05-2005, 17:08
hey dames,
me zusje draagt een hoofddoek en ze zoek een bijbaantje alleen als ze gaat soliciteren dan doen ze heel moeilijk om haar hoofddoek dus wou jullie ff vragen of jullie misschien winkels kennen waar ze der geen moeite mee hebben.
alvast bedankt.
ps: Ik weet dat ik hier voor op een andere forum moet wezen maar ik zou niet weten waar dus d8 doe het hier maar:D
"
Ik denk dat je je bericht beter bij de topic "vraag het Yasmina "moet plaatsen. Heb je meer kans van slagen. succes!!!! p.s ik heb dat probleem ook. ik ben een keertje naar een uitzendbureau geweest ( draag ook een hoofddoek ). ik ging voor callcenterwerk. Weet je wat die intercedente zei? Dat ik geen kans heb omdat men daar algemeen beschaafd nederlands moet spreken. Ik zeg tegen haar: luister meid. ik heb een jaar bij een callcenter gewerkt en ik heb dit nog nooit gehoord. Zegt ze tegen mij ja dat vind ik . vuile trut man. Ze dacht zeker van kijk zij heeft een hoofddoek, dus zij zal wel geen nederlands kennen. ik wens je zus veel succes!!! Dit blijft een probleem voor die kaaskoppen!!!
Voor een bijbaantje kan ze naar een supermarkt gaan bv., bij de meeste mag je je hoofddoek ophouden ;)
jasmina :zwaai:
x_Sweetkiss_x
16-05-2005, 20:16
"
Ik denk dat je je bericht beter bij de topic "vraag het Yasmina "moet plaatsen. Heb je meer kans van slagen. succes!!!! p.s ik heb dat probleem ook. ik ben een keertje naar een uitzendbureau geweest ( draag ook een hoofddoek ). ik ging voor callcenterwerk. Weet je wat die intercedente zei? Dat ik geen kans heb omdat men daar algemeen beschaafd nederlands moet spreken. Ik zeg tegen haar: luister meid. ik heb een jaar bij een callcenter gewerkt en ik heb dit nog nooit gehoord. Zegt ze tegen mij ja dat vind ik . vuile trut man. Ze dacht zeker van kijk zij heeft een hoofddoek, dus zij zal wel geen nederlands kennen. ik wens je zus veel succes!!! Dit blijft een probleem voor die kaaskoppen!!!
jah de laatste tijd komt het vaak voor als ze marokaanse dames soliciteren vooral met hoofddoek dat ze dan opeens geen mensen meer nodig hebben. en bedankt voor je reactie;)
x_Sweetkiss_x
16-05-2005, 20:17
Voor een bijbaantje kan ze naar een supermarkt gaan bv., bij de meeste mag je je hoofddoek ophouden ;)
jasmina :zwaai:
soukran meid voor je reactie en ik zal het doorgeven;)
sorayaatje
17-05-2005, 09:34
Hey meid ik werk in een supermarkt en echt de meeste meiden dragen een hoofdoek volgens mij niet alle winkels doen er moeilijk over,maar je hebt sommige sukkels en trutten die er helaas moeilijk over doen.
maar meid ik wens je veel suc6 met het vinden van een bijbaantje
-x- Sorayaatje
Ik raad de moslims af om in een supermarkt te werken tenzij je zeker weet dat je niets te maken zult hebben met el haraam.
Want hoe kun je nou haraam voedsel en drank inscannen en verkopen aan mensen?
Niet_Bekend
17-05-2005, 13:38
Ik raad de moslims af om in een supermarkt te werken tenzij je zeker weet dat je niets te maken zult hebben met el haraam.
ja je hebt gelijk broeder, ik heb ook gewerkt in een supermarkt maar op het moment dat ik besloot hoofddoek te gaan dragen, kapte ik ermee....
dus meiden, geen supermarkt :zwaai:
Niet_Bekend
17-05-2005, 13:40
Mag je dat dan niet aanraken??
het gaat niet echt om het aanraken, maar het punt is: je helpt ermee dat gif te verkopen snap je....en trouwens alcohol mag je niet eens aanraken :goedzo:
x_Sweetkiss_x
17-05-2005, 16:11
shoukran meiden voor al jullie reacties;)
x_Sweetkiss_x
17-05-2005, 16:13
Gelijk heb je maar wat raad je moslim meiden dan wel aan
Asalaamoe 3alaikoem,
Ik raad haar aan om bij een onderzoeksbureau te werken. Simpel, makkelijk, je verdient lekker en het belangrijkste hardstikke 7alal ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.