Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hijab dragende dames.....

Pagina's : [1] 2 3

Ghatar_tangawia
04-03-2003, 22:10

Wat zou je doen als je op een bruiloft bent en je draagt geen hoofddoek en dan blijkt daar dat het een gemengd feest is.... Er komen allemaal mannen naar binnen.... Wat ga je doen???

mimi3000
04-03-2003, 22:13
tafelkleed om mijn hoofd wikkelen :maf: :zwaai: :wijs: 60 sec. :rolleyes:

souskebab
04-03-2003, 22:14
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Wat zou je doen als je op een bruiloft bent en je draagt geen hoofddoek en dan blijkt daar dat het een gemengd feest is.... Er komen allemaal mannen naar binnen.... Wat ga je doen??? gewoon altijd dragen als je uit huis gaat....het is geen valhelm ofzo voor alleen op je brommer :hihi:

kickboxgirl
04-03-2003, 22:14
een handdoekje pakken en op me kop zetten hihihiihihihihih nee joh ik zou nx doen wat kan je eraan doen? doei doei

TwinkleEye_19
04-03-2003, 22:15

Origineel gepost door Ghatar_tangawia Wat zou je doen als je op een bruiloft bent en je draagt geen hoofddoek en dan blijkt daar dat het een gemengd feest is.... Er komen allemaal mannen naar binnen.... Wat ga je doen??? Ik laat altijd een sjaal erbij maken als ik een taksita maak, die doe ik op als ik erheen ga... Zijn er mannen, blijft ie erop... Zijn er over het algemeen roddelende tante, blijft ie erop... Zijn het leuke vrouwen/ girl echt Boogie-mensen, gaat ie af :boogie:

Ghatar_tangawia
04-03-2003, 22:19
Origineel gepost door souskebab gewoon altijd dragen als je uit huis gaat....het is geen valhelm ofzo voor alleen op je brommer :hihi: Ik bedoel dat je hem daar op het feest niet draagt, maar onderweg wel......

Ghatar_tangawia
04-03-2003, 22:21
Origineel gepost door ouiam_tet1 was m'n haar mooi gestijld????? :D ahaahahahahahahahahhahhahahahaha hahahahaahahhahahhahahahahahahah jaaaaaa man!!!! maar jah toch maar gauw hoofddoekie op allah ziet alles!!!!

Chaimae
04-03-2003, 22:22
Onderweg zou ik hem aan hebben en daar misschien uit doen, als er mannen binnenkomen hem weer aandoen. Piece of cake. :D

Najib26
05-03-2003, 01:19
Je weet van tevoren toch of het een gemengd of gescheiden feest is? Als je weet dat het gemengd is, kun je ervoor kiezen om helemaal niet te gaan of als je wel gaat je goed bedekken.

Noesajbah
05-03-2003, 11:50
Origineel gepost door Najib26 Je weet van tevoren toch of het een gemengd of gescheiden feest is? Als je weet dat het gemengd is, kun je ervoor kiezen om helemaal niet te gaan of als je wel gaat je goed bedekken. Ben het met je eens!! Noesje

Liloesh
05-03-2003, 11:51
Origineel gepost door mimi3000 tafelkleed om mijn hoofd wikkelen :maf: :zwaai: :wijs: 60 sec. :rolleyes: suggelbabe segt ik kies ook vool de tafelkleed... :D 61 sec :rolleyes:

alhoceima
05-03-2003, 12:06
Salaam alaikoem zuster Persoonlijk vind ik als je naar een bruiloft gaat je gewoon je hijab moet ophouden, want vaak zullen er toch altijd mannen rondlopen, ook al is het geen gemengd feest…meestal zijn het de broers van de bruid ofzo…je weet wel wat ik bedoel, naar een gemengd feest zou ik persoonlijk niet gaan, maar ja ieder zijn eigen keus dan maar,.. en tja in jouw geval was ik dan vertrokken… Salaam Alaikoem

PerfectTangawia
05-03-2003, 12:09
Origineel gepost door Chaimae Onderweg zou ik hem aan hebben en daar misschien uit doen, als er mannen binnenkomen hem weer aandoen. Piece of cake. :D GOED ZO... (Y)... ZO ZOU IK HET OOK DOEN JA.. TANGAWIA

NaimaBoukari
05-03-2003, 12:10
Origineel gepost door Najib26 Je weet van tevoren toch of het een gemengd of gescheiden feest is? Als je weet dat het gemengd is, kun je ervoor kiezen om helemaal niet te gaan of als je wel gaat je goed bedekken. helemaal me eens ik denk dat die mensen die jou uitnodigen heus wel erbij vertellen dat het een gemengde feest is of niet

Najib26
05-03-2003, 12:14

Origineel gepost door alhoceima Salaam alaikoem zuster Persoonlijk vind ik als je naar een bruiloft gaat je gewoon je hijab moet ophouden, want vaak zullen er toch altijd mannen rondlopen, ook al is het geen gemengd feest…meestal zijn het de broers van de bruid ofzo…je weet wel wat ik bedoel, naar een gemengd feest zou ik persoonlijk niet gaan, maar ja ieder zijn eigen keus dan maar,.. en tja in jouw geval was ik dan vertrokken… Salaam Alaikoem Precies. Zeker als het een gemengd feest is waarbij er gedanst wordt. Als daar vrouwen gaan dansen, ben ik zelf ook weg.

Pagina's : [1] 2 3