Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : nederlandse marokkanen.....

qwatra
04-03-2003, 21:03

Salaam, Ik wil me even uitspreken over de nederlandse marokkanen, ik heb een zeer groooooooooooote familie, die is zeg nu maar in twee verdeeld, de ene helft van me familie woont in marokko en de andere helft woont in nederland, behalve het gezin waar ik leef is hier in belgie kome wonen,en ook veel langs de kant van me vader woont in duitsland en spanje en dat vind ik eerlijk gezegd best wel jammer, als ik naar me nichten in nl ga, dan heerst er daar zo een goede sfeer, waar ik me soms echt thuis voel, belgie is voor mij geen land, toch zegge men nichten dat belgie goed meevalt, en dat er hier ook wel wat te beleven is, maar als ik zo rond me kijk en ook op dit forum is het net of iedereen op belgie en de belgen neerkijkt, ik voel me als belgische marokkaan lager dan de nederlandse marokkaan, en dat vind ik spijtig (je hoeft niet te reageren, alleen lezen doet voor mij al wonderen) maha salama :( :(

the_silver_one
04-03-2003, 21:13
Origineel gepost door qwatra Salaam, Ik wil me even uitspreken over de nederlandse marokkanen, ik heb een zeer groooooooooooote familie, die is zeg nu maar in twee verdeeld, de ene helft van me familie woont in marokko en de andere helft woont in nederland, behalve het gezin waar ik leef is hier in belgie kome wonen,en ook veel langs de kant van me vader woont in duitsland en spanje en dat vind ik eerlijk gezegd best wel jammer, als ik naar me nichten in nl ga, dan heerst er daar zo een goede sfeer, waar ik me soms echt thuis voel, belgie is voor mij geen land, toch zegge men nichten dat belgie goed meevalt, en dat er hier ook wel wat te beleven is, maar als ik zo rond me kijk en ook op dit forum is het net of iedereen op belgie en de belgen neerkijkt, ik voel me als belgische marokkaan lager dan de nederlandse marokkaan, en dat vind ik spijtig (je hoeft niet te reageren, alleen lezen doet voor mij al wonderen) maha salama :( :( Als je me voor de gek houdt: Jompo met jou Als je dit meent: Ik maakte maar een dolletje

qwatra
05-03-2003, 17:03
Origineel gepost door the_silver_one Als je me voor de gek houdt: Jompo met jou Als je dit meent: Ik maakte maar een dolletje Salaam, k zou niet zomaar iets opschrijven dat ik nie meen, maar ik hoop dat je anders kijkt op de belgische marokkanen, wij zijn ook maar mensen,....... maha salama

Liloesh
05-03-2003, 17:07
ik denk net als je qwatra...als ik ook in nl ben bij mijn nichten, zeggen zij ook dat belgic mee valt...maar ik vind van niet, ik wil naar nl gaan....:(

qwatra
05-03-2003, 17:08

Origineel gepost door helleau :lol: mensjes nemen alles hiero te serieus :hihi: nee maar het was ook serieus bedoelt hoor,... :(

EMIEN
05-03-2003, 17:09
Origineel gepost door qwatra Salaam, Ik wil me even uitspreken over de nederlandse marokkanen, ik heb een zeer groooooooooooote familie, die is zeg nu maar in twee verdeeld, de ene helft van me familie woont in marokko en de andere helft woont in nederland, behalve het gezin waar ik leef is hier in belgie kome wonen,en ook veel langs de kant van me vader woont in duitsland en spanje en dat vind ik eerlijk gezegd best wel jammer, als ik naar me nichten in nl ga, dan heerst er daar zo een goede sfeer, waar ik me soms echt thuis voel, belgie is voor mij geen land, toch zegge men nichten dat belgie goed meevalt, en dat er hier ook wel wat te beleven is, maar als ik zo rond me kijk en ook op dit forum is het net of iedereen op belgie en de belgen neerkijkt, ik voel me als belgische marokkaan lager dan de nederlandse marokkaan, en dat vind ik spijtig (je hoeft niet te reageren, alleen lezen doet voor mij al wonderen) maha salama :( :( Je bent toch een mens................:)? Als mens ben je gelijk aan iedereen en overal, welke achtergrond je ook hebt. Ik voel echt niet beter dan belgische marokkanen.....ze zijn toch ook gewoon mensen? :) Van mij mag je.........nee MOET je dat van je afzetten ;) We zijn allemaal een familie, en het zelfde.........:) :zwaai:

qwatra
05-03-2003, 17:11
Origineel gepost door EMIEN Je bent toch een mens................:)? Als mens ben je gelijk aan iedereen en overal, welke achtergrond je ook hebt. Ik voel echt niet beter dan belgische marokkanen.....ze zijn toch ook gewoon mensen? :) Van mij mag je.........nee MOET je dat van je afzetten ;) We zijn allemaal een familie, en het zelfde.........:) :zwaai: Nouu, dat vind ik echt lief!!!! :) :)