Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar kan ik Hennaspullen Kopen???

sahar20
12-05-2005, 13:47

Dag dames, Ik had een vraagje heeft iemand enig idee waar ik zo'n hennaset kan kopen?? je hebt die sets meestal in het groen of bordeaux...ik zou graag iets met zilver en wit willen mocht dat te verkrijgen zijn??? Dank jullie wel in iedergeval voor de reactie's :confused: :cool:

silence01
12-05-2005, 13:49
Dag dames, Ik had een vraagje heeft iemand enig idee waar ik zo'n hennaset kan kopen?? je hebt die sets meestal in het groen of bordeaux...ik zou graag iets met zilver en wit willen mocht dat te verkrijgen zijn??? Dank jullie wel in iedergeval voor de reactie's :confused: :cool: ik heb iets in die kleuren, maar die zijn alleen maar te huur je kunt een kijkje nemen op de links in mn ondertekening ;)

beppie_truus
12-05-2005, 13:51
Dag dames, Ik had een vraagje heeft iemand enig idee waar ik zo'n hennaset kan kopen?? je hebt die sets meestal in het groen of bordeaux...ik zou graag iets met zilver en wit willen mocht dat te verkrijgen zijn??? Dank jullie wel in iedergeval voor de reactie's :confused: :cool: Ik weet niet wanneer je gaat trouwen maar als het na de zomer is dan kan je het beter in marokko kopen of laten maken ;)

sahar20
12-05-2005, 13:54
ik heb iets in die kleuren, maar die zijn alleen maar te huur je kunt een kijkje nemen op de links in mn ondertekening ;) Thanx ik wil ze graag kopen.. weet jij hiero in nederland niemand :confused: Thanx :kus:

sahar20
12-05-2005, 13:56

Ik weet niet wanneer je gaat trouwen maar als het na de zomer is dan kan je het beter in marokko kopen of laten maken ;) Thanx voor je reactie meid nee ik ga nog lang niet trouwen alhoewel tenzij ik mijn wederhelft tref :D Het is voor me zus en ik regel dit soort dingen voor haar heeft me aangewezen als de weddingplanner :hihi: :banana: Ze trouwt in marokko van de zomer maar het liefst wil ze spullen van hier je kent elmagrieb :jammer:

joepiee
12-05-2005, 14:02
Thanx voor je reactie meid nee ik ga nog lang niet trouwen alhoewel tenzij ik mijn wederhelft tref :D Het is voor me zus en ik regel dit soort dingen voor haar heeft me aangewezen als de weddingplanner :hihi: :banana: Ze trouwt in marokko van de zomer maar het liefst wil ze spullen van hier je kent elmagrieb :jammer: in welke stad woont je zus? meid je kan ze beter van marokko kopen, hier vind je alleen spullen om te huren..voor de huurprijs kan je het daar kopen..

moslimmagirl
12-05-2005, 14:30
vind ik ook je kan ze beter in marokko kopen hier vind je het denk ik niet ik ben ook op zoek gegaan maar tervergeefs niks gevonden http://img229.echo.cx/img229/408/27gp.jpg (http://www.imageshack.us)

beppie_truus
12-05-2005, 14:49
Thanx voor je reactie meid nee ik ga nog lang niet trouwen alhoewel tenzij ik mijn wederhelft tref :D Het is voor me zus en ik regel dit soort dingen voor haar heeft me aangewezen als de weddingplanner :hihi: :banana: Ze trouwt in marokko van de zomer maar het liefst wil ze spullen van hier je kent elmagrieb :jammer: In marokko hebben ze juist hele mooie dingen ;) ik weet niet waar in marokko je woont maar ik weet dat ze in fes hele mooie dingen hebben en een jurk kan je daar gewoon laten maken precies zoals je het wilt hebben :goedzo:

silence01
12-05-2005, 14:50
Thanx ik wil ze graag kopen.. weet jij hiero in nederland niemand :confused: Thanx :kus: de mijne zijn alleen maar te huur, voor kopen moet je kom je denk ik terecht bij die hennasets met dat groen enzo, maar waarom wil je m per se kopen dan? ik zou het voor de rest niet weten waar je die kunt kopen, volgens mij staat er wel een topic ergens hier op marokko.nl succes meid :goedzo: :kus:

sahar20
12-05-2005, 14:54
Thanx voor de reactie's Wij wonen in alhoceima

beppie_truus
12-05-2005, 15:12
Thanx voor de reactie's Wij wonen in alhoceima ewa daar heb je toch vast ook leuke dingen of anders in nador ;)

moslimmagirl
12-05-2005, 19:57
je kan ze ook in oujda kopen en daar heb ik gehoord dat ze goedkoop zijn