Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Marokko.nl-verkiezingen Maart

Pagina's : [1] 2 3

piraat
04-03-2003, 19:51

Er is wel vaker een Marokko.nl-verkiezing gehouden. Maar aangezien de avatars, ondertekeningen en dergelijke met de minuut veranderen is het begrijpelijk dat deze verkiezing zich steeds moet herhalen. DUS... Wie heeft de beste avatar? Wie heeft de beste ondertekening? Wie opent de beste topics? (zin 'n midar uitgezonderd) Wie heeft over het algemeen de beste reacties? Wie is een mistery? U kunt nu Uw stem uitbrengen...

Onslaught
04-03-2003, 19:53
Wie heeft de beste avatar? gilldelatourest Wie heeft de beste ondertekening? choerouk Wie opent de beste topics? (zin 'n midar uitgezonderd) chaimaa Wie heeft over het algemeen de beste reacties? geen commetaar Wie is een mistery? hahaha en pablo

piraat
04-03-2003, 19:55
Origineel gepost door Onslaught Wie heeft de beste avatar? gilldelatourest Wie heeft de beste ondertekening? choerouk Wie opent de beste topics? (zin 'n midar uitgezonderd) chaimaa Wie heeft over het algemeen de beste reacties? geen commetaar Wie is een mistery? hahaha en pablo dank U voor uw stem ps. is je Chinees toetsenbord geintegreerd ofsjo?

SweetRose
04-03-2003, 19:56
waarom zin 'n midar uitgezonderd? :rolleyes: ben ik geen mens ofzo?

piraat
04-03-2003, 20:00

Origineel gepost door zin 'n midar waarom zin 'n midar uitgezonderd? :rolleyes: ben ik geen mens ofzo? ik bedoelde daarmee --------> Just do it... Maar waarom breng jij je stem niet uit? Of ga je deze topic nu boycotten? :(

SweetRose
04-03-2003, 20:03
Origineel gepost door piraat ik bedoelde daarmee --------> Just do it... Maar waarom breng jij je stem niet uit? Of ga je deze topic nu boycotten? :( :ego: ik stem al ni meer sé...:o Het eindigt toch in ruzie en iedereen heeft meerdere nicks..spijtig :rolleyes:...als er iemand is die het eerlijkt speelt ben ik het wel..maar ik kan ni stemme..sorry

piraat
04-03-2003, 20:04
Origineel gepost door zin 'n midar :ego: ik stem al ni meer sé...:o Het eindigt toch in ruzie en iedereen heeft meerdere nicks..spijtig :rolleyes:...als er iemand is die het eerlijkt speelt ben ik het wel..maar ik kan ni stemme..sorry begrijpelijk :rolleyes:

SweetRose
04-03-2003, 20:07
Origineel gepost door piraat begrijpelijk :rolleyes: :engel: dank u.

piraat
04-03-2003, 20:15
Origineel gepost door zin 'n midar :engel: dank u. graag gedaan lieverd maar waar blijven al die votes dan maar mijn votes, anders zakt ie weg :( avatar: Muzzy AA ondertekening: piraat uhum topics: ZIN 'N MIDAR :D reacties: OemLoqmaan Mistery: kickboxgirl

Wal
04-03-2003, 20:19
Als de geest gezond is dan is het lichaam gezond vind je moeilijk? Vind ik Veni, Vidi, Vici moeilijker:D Maar dat dansende popetje is wel jacksonachtig!:D

piraat
04-03-2003, 20:21
Origineel gepost door Feziefez Als de geest gezond is dan is het lichaam gezond vind je moeilijk? Vind ik Veni, Vidi, Vici moeilijker:D Maar dat dansende popetje is wel jacksonachtig!:D ik had het ook over dat poppetje maar 'mens sana in corpore sano' betekent: een gezonde geest in een gezond lichaam je kwam wel in de buurt

mimi3000
04-03-2003, 20:23
:maf: Kvind dat Mohammed Justice en Marocana zichzelf zo :goedzo: kunnen verwoorden

SweetRose
04-03-2003, 20:24
:bril: later zal ik stemme..kmoet een beetje iedereen int oog hebben :D

Wal
04-03-2003, 20:24
Origineel gepost door piraat ik had het ook over dat poppetje maar 'mens sana in corpore sano' betekent: een gezonde geest in een gezond lichaam je kwam wel in de buurt J a sorry ik dahct ik tof doen met mijn Latijn kennis:D maar het is toch wel zo'n uitdrukking in het latijn?? Als ik het me nog goed remember...

piraat
04-03-2003, 20:25

Origineel gepost door zin 'n midar :bril: later zal ik stemme..kmoet een beetje iedereen int oog hebben :D eerst wilde je niet yek? :( Nu mag je niet :kwaad: geintjuhhh :D

Pagina's : [1] 2 3