Bekijk originele versie : Holocaust-overlever blijkt oplichter te zijn
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Dit is iemand die ontmaskerd is. Hoe zit met de duizenden andere 'historici', die de Europeesche geschiedenis na 1945 enorm beinvloed hebben.....
MADRID (ANP) - De in Spanje bekendste overlevende van de Duitse concentratiekampen heeft opgebiecht nooit in zo'n kamp te zijn geweest. De 84-jarige Enric Marco, blijkt zijn hele oorlogsverleden te hebben verzonnen, meldde het Spaanse dagblad El País woensdag.
Marco was tot voor kort nog de voorzitter van de Spaanse vereniging van voormalige gedeporteerden. Hij reisde in die functie eerder deze maand naar Oostenrijk voor de herdenking van de bevrijding van het concentratiekamp Mauthausen. Voor Marco werd dit echter 'een concentratiekamp te ver'.
Een historicus had de zestigse verjaardag aangegrepen om Marco's verhalen onder de loep te nemen. Marco zag dinsdag geen andere uitweg meer dan de waarheid in een kort communiqué te erkennen.
http://www.home.nl/fun/nieuws/artikel/00172116
DutchBart
12-05-2005, 01:06
Dit is iemand die ontmaskerd is. Hoe zit met de duizenden andere 'historici', die de Europeesche geschiedenis na 1945 enorm beinvloed hebben.....
http://www.home.nl/fun/nieuws/artikel/00172116
dit is een enkeling die het verzonnen had, zegt niks over de rest, heb je de topic over Eichmann en Sassen trouwens al gezien?
Zeker een jood..
Ik vraag me af hoeveel miljoen dollar hij van de Duitsche belastinggelden als 'schadevergoeding''heeft gehad. Allemaal haraam geld.
Ik vraag me af hoeveel miljoen dollar hij van de Duitsche belastinggelden als 'schadevergoeding''heeft gehad. Allemaal haraam geld.
Alsof ze daar mee zitten haram geld! Joden zijn grote dwalers... helaas.
DutchBart
12-05-2005, 01:12
hoelang blijft men nog doorjanken over WOII?
De rest van z'n leven, hij is denk ik teleurgesteld dat hij niks krijgt...
Waar zijn die 104.000 nederlandse joden gebleven
In onderstaande link vind je de namen, lees ze even door als je een jaartje tijd heb.
http://www.snunit.k12.il/cgi-bin/dutch/search
Zeker een jood..
Zou je je sig niet aanpassen, hij komt een beetje hypocriet over. :jammer:
DutchBart
12-05-2005, 01:19
kheb 't ook over alles om WOII heen, 5 mei, herdenking, holocaust...
...men heeft er geen ruk van geleerd... 't moorden gaat door... ook door de joden
De dodenherdenking gaat al een tijdje niet meer alleen over WO2, maar over alle oorlogen en slachtoffers van onderdrukking na WO2..
DutchBart
12-05-2005, 01:23
nadruk wordt gelegd op WOII, waar mijn generatie zich absoluut niet mee kan indentificeren...
en herdenking van alle slachtoffers na woII bla bla... beter kunnen we kijken naar de mensen die NU hulp nodig hebben en worden onderdrukt door 't westen... jep, ons eigen westen
Daar word ook naar gekeken...
DutchBart
12-05-2005, 01:28
daar zullen de geboycotte volkeren ons zeer dankbaar voor zijn :moe:
Die worden door Amerika geboycot, kunnen wij weinig aan doen, Nederland geeft jaarlijks 0.8% van het BNP aan ontwikkelingshulp...
als je de noord koreaanse baby'tjes ziet die vel over been zijn... (door NL geboycot)... dan spreek je wel anders..
NL steunt amerika... om je handen dan in onschuld te wassen door te zeggen...tja, ze worden door de VS geboycot... nope, dat gaat er bij mij niet in. zeker niet als bushyboy NL komt bezoeken, en men gehurkt zijn billetjes schoonlikt
De partij top zit er anders wel warmpjes bij.
DutchBart
12-05-2005, 01:45
wat dacht jij dan?
zo was saddam schatrijk geworden van de zwarte handel des tijds
moet de rest van 't volk lijden...door 1 neuroot?
Saddam heeft veel van het Oil for Food programma gejat, waardoor zijn volk alsnog geen eten kreeg, is dat dan de schuld van het westen?
En is die neuroot dan Bush? Of een andere gevaarlijke gek die niet wil luisteren???
wat dacht jij dan?
zo was saddam schatrijk geworden van de zwarte handel des tijds
moet de rest van 't volk lijden...door 1 neuroot?
Wat is het alternatief?
Blijven sponsoren van dergelijke asociale regiemes, die liever hun eigen volk ombrengen.
Of datgene dat de VS heeft uitgevreten namelijk het bezetten van een dergelijk land.
Maar misschien weet jij een oplossing hoe een verderfelijk regime verwijderd kan worden?
Boycotten is vervelend, breng veel leed voor maar werkt, denk maar even aan zuid afrika.
En een boycot is altijd nog beter dan een gewapend conflict.
Met een misdadig regime moet je geen zaken willen doen.
DutchBart
12-05-2005, 02:04
.....wat zeker is, is dat je alles aan 't volk moet overlaten, MET onze steun, als je ze echt wil helpen, dan moet je luisteren naar wat ze zeggen en nodig hebben en dat geven...zonder stoer te gaan wapperen met de amerikaanse vlag.
Dat is al eens in Irak geprobeert, met een slechte afloop...
We moeten eigenlijk gewoon wachten tot de "slechterik" (in het geval van een dictator) doodgaat, de dictator is meestal nl. druk bezig zijn eigen volk onder de duim te houden, en uit die hoek valt dus weinig actie te verwachten...
Er IS geen oplossing voor, althans, er is een oplossing voor: tijd, maar dat hebben we niet in de hand...
Als je ze hun gang laat gaan is het fout en is het de schuld van het westen
Als je ze probeert te helpen en het gaat fout (wat het meestal gaat) is het de schuld van het westen
Als je ingrijpt is het de schuld van het westen,
Wat moet het westen dan doen????
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.