Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aan alle RUKKERS EN MASTURBERENDE LADIES!

Pagina's : [1] 2 3

Opblaasschaap
11-05-2005, 22:42

Veel jongeren houden zich wel aan de regel geen sex voor het huwelijk maar zoeken naar een andere oplossing om hun lusten toch op de een of andere manier te bevredigen. We spreken hier dan over masturbatie. In de islam is masturberen haram (verboden) en moet vermeden worden. Allah geeft in de Qor-aan aan hoe men zijn lusten mag bevredigen : En degenen die hun kuisheid bewaken, Behalve tegenover hun echtgenotes en hun slavinnen, dan worden zij niet verweten. Maar wie meer dan dat wensen: zij zijn degenen die de overtreders zijn. (23:5-6-7) Abdullaah ibn Mas'ood ra heeft gezegd dat de profeet (Allah's vredesgroeten en prijzingen zij met hem) eens zei :"O jongeren, diegenen van jullie die in staat is om te trouwen, moet trouwen. En wie daar niet in staat is moet gaan vasten..." Uit de hadith kunnen we halen dat degenen die niet kunnen trouwen het beste kunnen vasten om hun lusten te kunnen onderdrukken. Masturbatie is een manier om je seksuele gevoelens te kunnen bevredigen zonder dat je omgang hebt met een man of vrouw. Masturbatie kan toch vele gevolgen hebben ook al lijkt het niet zo. De gevolgen kunnen lichaamlijk en geestelijk zijn. :moe: Brand Ze later he :D

Maroc-innetje
12-05-2005, 08:12
Veel jongeren houden zich wel aan de regel geen sex voor het huwelijk maar zoeken naar een andere oplossing om hun lusten toch op de een of andere manier te bevredigen. We spreken hier dan over masturbatie. In de islam is masturberen haram (verboden) en moet vermeden worden. Allah geeft in de Qor-aan aan hoe men zijn lusten mag bevredigen : En degenen die hun kuisheid bewaken, Behalve tegenover hun echtgenotes en hun slavinnen, dan worden zij niet verweten. Maar wie meer dan dat wensen: zij zijn degenen die de overtreders zijn. (23:5-6-7) Abdullaah ibn Mas'ood ra heeft gezegd dat de profeet (Allah's vredesgroeten en prijzingen zij met hem) eens zei :"O jongeren, diegenen van jullie die in staat is om te trouwen, moet trouwen. En wie daar niet in staat is moet gaan vasten..." Uit de hadith kunnen we halen dat degenen die niet kunnen trouwen het beste kunnen vasten om hun lusten te kunnen onderdrukken. Masturbatie is een manier om je seksuele gevoelens te kunnen bevredigen zonder dat je omgang hebt met een man of vrouw. Masturbatie kan toch vele gevolgen hebben ook al lijkt het niet zo. De gevolgen kunnen lichaamlijk en geestelijk zijn. :moe: Brand Ze later he :D En jij hebt altijd je handen in je zakken ?( met of zonder gat) :banana:

samia12
12-05-2005, 23:56
god laat een mens nooit een last dragen die hij niet aan kan...

samia12
13-05-2005, 00:18
ja enkele, een van mijn favoriete schrijvers

La_Cosa_Nostra
13-05-2005, 16:19

het gaat weer nergens over... (mensen die niets weten moeten ni praten en opblaasschaap heeft gelijk: lichaamlijke en geestelijke shit en dus uiteindelijk ni goed voor je lichaam is netals een sigaretje en biertje) dit gaat idd nergens over.. geef je wel vaker van die bullsh*t reacties hier op m.nl..?

Opblaasschaap
13-05-2005, 17:12
Deze mensen zijn allemaal ziek

La_Cosa_Nostra
13-05-2005, 21:19
wist niet dat je zo ver onderontwikkeld was, maar voor de wat dommer volk onder ons (dit doe ik eenmalig dus let goed op): Sjeikh Bin Baaz Moge Allah's barmhartigheid op zijn ziel dalen heeft het volgende gezegd hierover: "de geheimelijk gewoonte (al 3aadah assierieyya) is het bereiken van erectie door middel van de hand wat niet toegestaan is en een schadelijk werking op de mens groot is. Het is een zonde en onrecht tegenover het lichaam. Er is geneeskundig vastgesteld dat masturbatie vele ziekten veroorzaakt die blijvend zijn. We zullen een aantal van die ziektes opnoemen. De scherpheid van het gezichsvermogen worden verminderd. Tevens veroorzaakt het zwakheid op de zenuwenstelsel, de geslachtsdelen groeien niet goed, een aandoening in de teelballen waarbij de man heel snel een erectie kan krijgen en de onderste deel aan de wervelkolom verzwakt waardoor men regelmatig rugpijn krijgt tevens worden het sperma (maniey) van dik en troebel naar doorzichtige zwakke water waar de spermacellen ontbreken Dit beinvloed het nageslacht, waarbij de kinderen zwak en dunnetjes worden geboren en zo blijven, de hersenen kunnen zo beinvloed worden wat als gevolg heeft dat het denkvermogen vermindert." moet ik je nu ook gaan vertellen dat sigaret slecht is voor je longen en bier voor je lever?? mijn fout van net dat ik shit zei!!! ik kan het veranderen die vorige stuk tekst maar zou zonde zijn om juist jouw shit te laten doen verdwijnen :maf2: jah.. deze comedy heb ik weleens eerder gehoord.. het gehele gebruik van Islamitische bronnen heeft vooralsnog geen zinnen aangehaald die masturbatie verbiedt.. het is slechts een interpretatie ervan.. daarnaast zijn die zogenaamde wetenschappelijke fondsten echt een lachertje.. maar jah de slaapkamer van de sjeick was een goede studiekamer.. ;)

misz_sanae
13-05-2005, 21:21
ga Koran lezen in plaats aanjezelf te zitten...sabhanu Allah wachten is wachten klaar..of ga trouwen klaar

La_Cosa_Nostra
13-05-2005, 21:23
ga Koran lezen in plaats aanjezelf te zitten...sabhanu Allah wachten is wachten klaar..of ga trouwen klaar tjah.. dat eerste heb ik gedaan.. vooralsnog geen aya gevonden die het nadrukkelijk verbiedt.. en de aangehaalde aya hierboven is slechts op het onderwerp geinterpreteerd.. dus nee sorry, ook jouw agressieve manier van overkomen overtuigt mij niet..

Opblaasschaap
13-05-2005, 22:02
tjah.. dat eerste heb ik gedaan.. vooralsnog geen aya gevonden die het nadrukkelijk verbiedt.. en de aangehaalde aya hierboven is slechts op het onderwerp geinterpreteerd.. dus nee sorry, ook jouw agressieve manier van overkomen overtuigt mij niet.. Ewa dan ruk je wanhopig mens :moe:

La_Cosa_Nostra
13-05-2005, 22:55
Ewa dan ruk je wanhopig mens :moe: als jij dat uit mijn woorden wilt halen.. in ieder geval.. hartelijk dank..!

La_Cosa_Nostra
13-05-2005, 23:11
ik weet ook niet waarom ik dit doe nog maar echt omdat ik het zielig voor je vind: mijn mening/oordeel: luister mattie ook al kom ik nu met bewijzen je wilt alleen geloven wat je ziet: dus doet lezen zonder erbij na te denken eigenlijk! dat jij al een hadith een comedy vindt bewijst al dat je fout bent. en als je niet in de wetenschap gelooft, waarom doe je dan alcohol op een wond??? is maar een voorbeeld (is toch ook door wetenschap bewezen). zo DOM ben jij, wat jij goed beheerst is de taal maar meer dan ook niet!!! bewijs: als je goed na denkt met een helder verstand dan zou je eens moeten weten dat sommige verzen spreken voor ander: bijvoorbeeld een hele goede is, ze zeggen dat sigareten niet haram is en dus mag. in feite ben ik het er mee eens. MAAAR dan staat er dat je je lichaam GOED moet verzorgen en dus geen pijn mag aandoen: wat laat je dan NOG denken dat je mag roken??? want je maakt je longen kapot (en is ook een stukje van je eigen lichaam) zelfs een hele belangrijke. terug naar jouw brains: de wetenschap heeft bewezen dat het slecht voor je is (WAT IK GELOOF)!!! en dus kun je afleiden dat het slecht is en dus niet mag ZONDER het letterlijk te lezen dat het niet mag :goedzo: ik vraag je AJB: niet weer iets doms te gaan typen, anders moet ik je weer laten zien hoe slim je bent... yeah i know.. tnx 'mattie'..! greetz 2 da peeps of tawheed.. ;)

Marmot
14-05-2005, 15:38
jah.. deze comedy heb ik weleens eerder gehoord.. het gehele gebruik van Islamitische bronnen heeft vooralsnog geen zinnen aangehaald die masturbatie verbiedt.. het is slechts een interpretatie ervan.. daarnaast zijn die zogenaamde wetenschappelijke fondsten echt een lachertje.. maar jah de slaapkamer van de sjeick was een goede studiekamer.. ;) Lieverd, het is altijd "slechts" een interpretatie, een Aya kan je nooit afgezonderd interpreteren. Die interpretaties zijn altijd in samenhang met andere aya's, die verschillenden aya's verklaren elkaar en die zijn er and u know it. Ulama't en Sheikhs kunnen hoogstens zoeken om het Goddelijke woord te begrijpen, de interpretatie daarvan is soms verschillend aangezien niemand kan weten wat er precies ermee wordt bedoeld. Wa lam yakoen lahoe koefowan wa ahad ="En niemand is in enkel opzihct gelijk aan hem"

Lelie83
17-05-2005, 16:04
he arabianboy doe relax, kalm aan! En ga relaxen op je eigen manier.... ga onder de koude douche staan en dan koel je ook meteen af.... als je begrijpt wat ik bedoel ;) laterzzzz

the philosopher
17-05-2005, 19:13

Dit is weer zo typisch Marokkaans. Om meteen weer de koran erbij te halen en al die regeltjes. Wat een oppervlakkigheid...

Pagina's : [1] 2 3