Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom is het zo dat veel mensen walgen van HOMOSEKSUELEN??

Pagina's : [1] 2

MissLovePeace
04-03-2003, 18:31

Veel mensen hebben een hekel aan homoseksuelen en de reden is dan dat het verboden wordt in de islam. Typisch iets voor ons.... We gebruiken de islam alleen als het goed uitkomt voor ons. Het zijn ook mensen en ik vind dat er meer over gesproken zou moeten worden. Begrijp mij niet verkeerd, ik accepteer homoseksualiteit ook niet, maar dat wil niet zeggen dat ik homoseksuelen verafschuw. Vreemdgaan is ook EEN van de grootste zondes, maar waarom hoor je daar nooit iemand over. Moeten wij nu ook alle mannen gaan haten die vreemdgaan?? nee, raar is dat he??? Mijn broer gaat ook vreemd en dat weet ik. Het is een grote zonde, maar dat is iets tussen hem en Allah(swt) En als hij mijn zou vertellen dat hij met jongens naar bed gaat , dat is dat ook iets tussen hem en zijn schepper. Wie zijn wij om over anderen te oordelen. Zouden wij ons niet veel beter met onszelf kunnen bezighouden???? Ik heb altijd al een tolerante houding gehad tegenover iedereen. Ik zal nooit over iemand oordelen, want daar is Allah(swt) voor. Ik raad iedereen die een hekel heeft aan homo's aan om dit boek te lezen............... MIJN GELOOF EN MIJN GELUK, het is samengesteld door Imed Kaka en Hatice Kursun. Lees het........... Ik garandeer je dat je alleen maar nog meer respect zult hebben voor je medemens. Take care!

Chaimae
04-03-2003, 18:35
Pfffffffff. Mensen zijn zo snel met beoordelen van homo's dit en dat. Maar zelf doen ze geen ene reet aan de islam! Ze denken door homo's in de grond te douwen dat hun er beter gaan uit zien, maar ze blijven net zo erg en misschien wel erger. Roepen ik ben moslim en ik haat homo's maar ze hebben hun hele leven niks aan de islam gedaan. Tfoe word je best kwaad om! :kwaad: :D

MueZli
04-03-2003, 18:39
Ik kijk nooit naar iemands sexuele voorkeur en erken dan ook niet dat seks onderdeel is van je identiteit. Geef mij maar de mens. En regel met je Schepper dan verder wat je verkeerd doet binnenskamers.

MueZli
04-03-2003, 19:03
Vraag : Mag n moslim zover gaan , om te kijken wat n individue prive aan sexuele uitspattingen pleegt ?

Ghatar_tangawia
04-03-2003, 19:15

Origineel gepost door MissLovePeace Veel mensen hebben een hekel aan homoseksuelen en de reden is dan dat het verboden wordt in de islam. Typisch iets voor ons.... We gebruiken de islam alleen als het goed uitkomt voor ons. Het zijn ook mensen en ik vind dat er meer over gesproken zou moeten worden. Begrijp mij niet verkeerd, ik accepteer homoseksualiteit ook niet, maar dat wil niet zeggen dat ik homoseksuelen verafschuw. Vreemdgaan is ook EEN van de grootste zondes, maar waarom hoor je daar nooit iemand over. Moeten wij nu ook alle mannen gaan haten die vreemdgaan?? nee, raar is dat he??? Mijn broer gaat ook vreemd en dat weet ik. Het is een grote zonde, maar dat is iets tussen hem en Allah(swt) En als hij mijn zou vertellen dat hij met jongens naar bed gaat , dat is dat ook iets tussen hem en zijn schepper. Wie zijn wij om over anderen te oordelen. Zouden wij ons niet veel beter met onszelf kunnen bezighouden???? Ik heb altijd al een tolerante houding gehad tegenover iedereen. Ik zal nooit over iemand oordelen, want daar is Allah(swt) voor. Ik raad iedereen die een hekel heeft aan homo's aan om dit boek te lezen............... MIJN GELOOF EN MIJN GELUK, het is samengesteld door Imed Kaka en Hatice Kursun. Lees het........... Ik garandeer je dat je alleen maar nog meer respect zult hebben voor je medemens. Take care! Omdat het niet is toegestaan in de islam.... :rolleyes:

mimi3000
04-03-2003, 19:30
homosexuelen hebben mij niets gedaan maar ik zou niet willen dat mijn broertje het was :maf: Het is haram en ik vind het gewoon een afstootlijk idee....maar iedereen moet het voor zich weten..... zolang je geen mensen stoort of kwetst met je gedrag is er niets aan de hand :zwaai:

maghrebgirl20
04-03-2003, 21:18
inderdaad als mijn broetje het was deed ik hem wat, het is haram, dus verwacht dan ook niet dat iedereen homosexualiteit gaat accepteren.

cj_tetuani
04-03-2003, 21:37
als het is toegestaan bij het westen, waarom hoor je niet dat de presedent van USA is een homo en zijn 1ste vriend Harry! zelfs beroemdheden komen later wel mee van ja ik ben homo, en het begin mocht ik niet zeggen, anders worden mijn records niet verkocht en waarom zie de meeste films en songs over liefde tussen een man en vrouw.?

chadine
04-03-2003, 21:38
Lieve mensen, Wat zie ik nu,tuurlijk moet iedereen het zelf weten!!!!!Maar heterosexualiteit is de norm in de islaam!!!!!Homo zijn is een ander geval!!!Iedereen moet het zelf weten maar in de Islaam mag het niet!!

MueZli
04-03-2003, 21:51
Homosexualiteit praktiseren in de islam mag zeker niet. Dat is aan de individu en zijn mate van geloofsbewustzijn. Youm al kiamma moet men daar verantwoording over afleggen. Maar, wanneer je op n mens afstapt dan kijk je niet wat die persoon in zn bed uitvreet dat is namelijk n zaak tussen hem/haar en Zijn Schepper. In die zin wil ik NIET weten wat iemand in zn bed uitvreet. Dus bestaat de sex-identiteit niet voor mij. Wanneer men openbaarlijk met elkaar gaat vrijen, met of niet dezelfde sexen, dan is dat absoluut verwerpelijk en dient zeker aan banden gelegd te worden. Op dat moment worden de belangen van anderen geschaad.

MissLovePeace
05-03-2003, 18:46
Hier kan ik mij zo boos over maken. We weten allemaal wel dat het niet is toegestaan in de islam. Tuurlijk......... we gebruiken de islam alleen daar waar het ons goed uitkomt. overspel, seks voor het huwelijk, relaties en ga zo maar door........ niemand die je daar over hoort praten. Maar homoseksualiteit wordt niet geaccepteerd, omdat de islam dat niet tolereert. Vrouwen zonder hoofddoek moeten worden verbannen...... het is toch niet toegestaan in de islam?????????? Ik wordt er soms echt zo moe van. Laten we ons even bezighouden met onszelf, dan hebben we het al druk genoeg.

MissLovePeace
05-03-2003, 18:51
Origineel gepost door Tinkabell 24 interviews met Allochtonen Homo's toch waarvan een Turks meisje en haar lesbievriending geloof ik door haar moeder ontbijt op bed krijgt ? Sorry maar door het lezen van dit boek raak ik echt niet beinvloed door meer respect te geven aan een homo. mens is mens :rolleyes: Het spijt me meisje dat als dit boek jou geraakt heeft, dan geldt dat voor jou.....ik zou dus maar uitkijken met de garantie de je geeft. Maar ik snap dat je het wilt aanraden met als doel dat men homo's niet mag veroordelen. Als je Koraan leest, staat er ook in dat je geen mensen mag veroordelen. Bovendien een homo mag men stenigen als 4 mannelijke getuigen zijn die oprecht zijn. Hoewel niet geheel onmogelijk maar wel moeilijk om 4 personen te vinden die een homo met een andere homo hebben zien vrijen. Wat een homo doet, moet hij zelf weten. WIe ben ik om daarover te oordelen dat is aan Allah. Alleen wijs ik seksueel gedrag af die voor hetero's ook verboden is. Dat is mijn line. Ik ben best bereid mee te strijden dat homo's niet moeten worden uitgescholden of verstenigd maar ik ben niet bereid mee te gaan in het zogenaamde homo-huwlijk, gay parades en meer van dat soort zaken die openlijk zijn en als slecht voorbeeld dienen voor de omgeving. P.s. Jij mag ook wel eens beginnen met jezelf. Je scheert iedereen over 1 kam door te zeggen dat 'we' de Islam gebruiken wanneer het 'ons' goed uitkomt..................Ik zou zeggen: Spreek even voor jezelf i.p.v. WE :rolleyes: Dus je hebt het hele boek gelezen, maar je raakt er niet warm of koud van? misschien dat je hier wat van op zult steken. Wij zogenaamde moslims, WIJ, gebruiken de islam alleen daar waar het ons goed uitkomt en als jij vindt dat ik daarmee iedereen over een kam scheer, dan moet je echt wakker worden. wij marokkanen zijn nou eenmaal zo, we houden ons niet bezig met onze religie, maar met het veroordelen van de mensen. En ik raad je aan om eerst goed te lezen wat ik heb geschreven, want wie heeft het hier over huwelijken en gay parades??

GangstaLovin
05-03-2003, 19:09
Ik tolereer homoseksualiteit wel ...en dan bedoel ik ook dat men een seksleven mag hebben. Religies die vragen we veel van een homoseksuele vrouw of man ...namelijk dat ze celibatair moeten leven! Wat heel raar is gezien de drang naar sex in de natuur van de mens ligt, en het dus onmogelijk is om celibatair te leven (kijk maar naar die priesters en nonnen ...er wordt veel gerotzooid daar in de kerk). Anyway ik heb een paar homo vrienden en vindt hen geweldig en houd ontiegelijk veel van hen. Maar ja dat ben ik ...ik heb gewoon vrienden van alle "soorten en maten".

praatjes
05-03-2003, 21:59
Gatver deze is topic mileu onvriendelijk. het stimuleert mensen naar onmenselijke praktijken.

Masriya
05-03-2003, 22:40

homos :schrik2: je wilt niet weten waar mijn gedachte dan meteen naartoe gaat, een *** in een *** kan toch nie??? :schrik2: :D

Pagina's : [1] 2