Bekijk originele versie : Stelling: Marokkaanse loverboys keihard straffen.
Stelling: Marokkaanse loverboys helpen het in standhouden van vrouwelijke seks slavernij oftewel prostitutie. Daarom moeten deze keihard gestraft worden en verstoten worden door de gemeenschap. Zij zijn een schande.
*Only Allah can judge, you don't have/need to*
:)
Ja.
We Gaan ze steniGen.
:p
minous21
04-03-2003, 18:27
Allah zal ze straffen!
Origineel gepost door ITHRANE
heey suggerbabe segt een keer iets zonder dat suggerbabe wat segt :D
je onthoudt niet goed hé...het was -> suggeLbabe segt
(ps: ik mocht niet meer zo praten :( :traan1:
Meiden we hebben het over ontwrichttte gezinnen , die hun dochters verliezen aan pooiers.
Het is niet iets wat alleen de p.ooier aangaat, te gaat om de schade die ze aanrichten.
Origineel gepost door ITHRANE
van wie niet :hihi: ja dacht al dat het suggelbabe was, maar wist het niet meer zeker :D
:confused: :confused:
Chatefemqemamu
04-03-2003, 18:58
ja straffen die zooi...!!!
stuur ze door naar mij, ga ik ze pimpen dan gaan ze zien.... :stoer:
mercedias80
04-03-2003, 19:03
Waarom straffen? Wie zijn wij om te straffen??
Ik dacht het niet he?? Die meiden zijn er toch ook bij??
EEn ****** zonder **** is geen ******, ja toch??
It takes two, to play the game. Dus zowel de pooiers als die hersenloze sletten zijn fout!!!
Allebe stenigen, weet je,..
Wij hoeven ze niet te straffen, maar hun geweten maakt ze zelf kapot..
Maar dat is goed, ,misschien worden ze eindelijk wakker En gaan ze nadenken wat echt belangrijk is.
Mensen gedane zaken nemen geen keer, maar hebben een lering als gevolg!!
Laat je niet verleiden door deze Saitangames en keep in mind No matter waht happens Verstand boven Gevoel!!
groeten moi :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Ghatar_tangawia
04-03-2003, 19:12
Origineel gepost door suggerbabe
*Only Allah can judge, you don't have/need to*
:)
Daar heb je groot gelijk in meid :)
Origineel gepost door mercedias80
Waarom straffen? Wie zijn wij om te straffen??
Onder straffen kan je veel verstaan. Uitsluiting is daar n voorbeeld van. De meisjes die weglopen die worden verbannen terwijl t kwaad lekker big money aan haar kan verdienen. Zij wordt namelijk misbruikt. Pa en Ma, geven geen evenwichtige opvoeding. Meisje in dit geval ( jongens ook maar die raken anders van pad) kent geen liefde en voelt zich niet begrepen door ouders. Meisjes raken geinteresseerd in jongens. Ontmoet de verkeerd jongens, die allerlei beloften en sprookjes vertellen. Etc. The nigtmare goes on. Meisje wordt door ouders en gemeenschap afgescheept en meisje kan niet anders dan weer trug naar de web van de P.IMP!!
Ik dacht het niet he?? Die meiden zijn er toch ook bij??
EEn ****** zonder **** is geen ******, ja toch??
It takes two, to play the game. Dus zowel de pooiers als die hersenloze sletten zijn fout!!!
Zie en lees bovenstaande. Bovenal ik zou me schamen als ik als man, mn zuster in islam zo zou misbruiken. Oei, wat deze youm alkiamma te w88 staat is horrifiing.
Mensen gedane zaken nemen geen keer, maar hebben een lering als gevolg!!
For yr info, dit bestaat nog steeds heden ten dage. Kom met oplossingen en niet met vlcuhtgedrag!
ps: KOm er nog op trug!
mimi3000
04-03-2003, 22:20
ik ben het niet met de stelling eens....:maf:
Origineel gepost door MüeZli
Stelling: Marokkaanse loverboys helpen het in standhouden van vrouwelijke seks slavernij oftewel prostitutie. Daarom moeten deze keihard gestraft worden en verstoten worden door de gemeenschap. Zij zijn een schande.
Verstoten niet. Maar de gemeenschap zou ze wel keihard moeten aanpakken.
Origineel gepost door Najib26
Verstoten niet. Maar de gemeenschap zou ze wel keihard moeten aanpakken.
Hoe, aangezien bijv deels dit soort excessen ontstaan door een dubbele moraal die binnen onze gemeenschap beweegt.
De schuld wordt vnl nog gelegd bij de vrouwelijke gedeelte. Het wordt nog altijd gezien als zij weigerde niet en zij stelde zich ervoor open. Nooit zij is misleid en zij is gemanipuleerd. Het kwaad ligt in opvoeding en misbruikers als deze pimpo's.
Tis net als iemand die gaat zwerven en zich aan alcohol gaat vergrijpen. De persoon doet dat niet moedwillig, maar er liggen sociale problemen aan ten grondslag. Eenzaamheid, totale grip kwijt op het leven, geen liefde etc ..verslagenheid.
De stelling heb ik bewust zo zwart wit geplaatst, omdat meisjes die van wal raken, wel zo worden behandelt. Keihard en genadeloos.
GangstaLovin
06-03-2003, 16:40
Ja daar heb je gelijk in ...het is altijd de schuld van de vrouw ....maar de stelling is weird waarom zet je er marokkaanse bij?? Loverboys moeten gewoon kei hard worden aangepakt, want in de meeste gevallen bedreigen ze en chanteren ze en mishandelen ze de meisjes zodat ze gaan werken. Je kunt het zien als een politieagent die een verdachte zo martelt dat ie verdachte gewoon zegt en doet wat de politieagent wilt horen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.