Bekijk originele versie : Wat is belangrijker uiterlijk of innerlijk??
mercedias80
04-03-2003, 16:28
Ik wil graag de volgende stelling openen : Innerlijk is belangrijker dan uiterlijk!
Ben je het ermee eens
oneens
gedeeltelijk
iets anders ....
Graag toelichten!!
groeten moi :zwaai: :zwaai: :zwaai:
GangstaLovin
04-03-2003, 16:33
Optie natuurlijk, je moet je ook wel fysiek aangetrokken voelen tot een persoon. Lijkt me logisch ...als ik naar bed zou gaan met een man heb ik liever iemand die goed gebouwd is dan iemand met een vet pens en dikke ****.
mercedias80
04-03-2003, 16:37
Origineel gepost door GangstaLovin
Optie natuurlijk, je moet je ook wel fysiek aangetrokken voelen tot een persoon. Lijkt me logisch ...als ik naar bed zou gaan met een man heb ik liever iemand die goed gebouwd is dan iemand met een vet pens en dikke ****.
Thanx girl,
Wallah das een hele belangrijke optie. Je hebt gelijk , iemand met een vette pens, gatver!!
:zwaai: :zwaai:
SAMMYGIRL
04-03-2003, 16:37
heb voor keuze twee gekozen, namelijk :
gedeeltelijk eens, het oog wil ook wat
de toelichting tja de keuze zegt eg het oog wilt nou eenmaal ook wat ik bedoel je moet iemand ook aantrekkelijk vinden ook al heeft die persoon een mooi innerlijk, en dat zelfde geld voor is uiterlijk belangrijker dan innerlijk dan zou ik antwoorden; als je aantrekkelijk bent (ieder zijn smaak he) en je hebt geen mooi innerlijk dan heb je er niks aan dus......:D
mercedias80
04-03-2003, 16:38
Origineel gepost door SAMMYGIRL
heb voor keuze twee gekozen, namelijk :
gedeeltelijk eens, het oog wil ook wat
de toelichting tja de keuze zegt eg het oog wilt nou eenmaal ook wat ik bedoel je moet iemand ook aantrekkelijk vinden ook al heeft die persoon een mooi innerlijk, en dat zelfde geld voor is uiterlijk belangrijker dan innerlijk dan zou ik antwoorden; als je aantrekkelijk bent (ieder zijn smaak he) en je hebt geen mooi innerlijk dan heb je er niks aan dus......:D
Hoi,
Ja, daar zit wat in............
:zwaai: :zwaai:
zinagirl
04-03-2003, 16:40
vorgens mij kijkt iedereen wel eerst naar de uitelijk
want het staat niet op je voorhoofd hoe je innerlijk is
beide is belangrijk
want wanneer je iemand voor de eerste keer ziet dan ken je hem/haar niet en dan kijk je naar zijn/haar uiterlijk
naarmate je hem/haar langer kent dan kijk je niet meer naar uiterlijk maar naar innerlijk
dus het duurt even voordat je naar innerlijk kijkt
bousa
cj_tetuani
04-03-2003, 16:52
Nee niet mee eens,
Het is niet verstandig te vertrouwen op mensen en op uiterlijke zaken, want mensen zijn veranderlijk en uiterlijke zaken zijn uiteindelijk alleen maar uiterlijk.
Innerlijke zekerheid versterkt het innerlijke gevoel.
Lady_Cazawia
04-03-2003, 17:14
Innerlijk maakt het Uiterlijk vind ik....:zwaai:
chouroek
04-03-2003, 17:50
Nou ik wil tien keer een normale jongen met een witte schoone hart dan een lekker ding met een verotte hart en het is zo dat als je van iemand houdt dan kijk je niet meer naar uiterlijk want diegene is in je ogen toch De man of De vrouw! uiterlijk kun je in een dag helemaal veranderen maar innerlijk doe je jaren lang over en uiteindelijk is het alleen maar gokken of degene wel echt verandert :zwaai:
Allebei. Discussie gesloten. :)
kickboxgirl
04-03-2003, 17:53
pffffffffff sommigen mensen liegen ommin dat is zo hatelijk waarom gewoon zeggen ik vind uiterlijk het belangrijkste want dat is waar mensen kijken echt niet naar innerlijk of zo uiterlijk daar kijken ze naar :rolleyes: maar goed misschien dat sommigen mensen toch naar innerlijk kijken
doei
chouroek
04-03-2003, 18:00
LUISTER
INNA ALLAHA JAMIELON JO7IBO ALJAMAAL
ALLAH IS MOOI EN HOUDT VAN SCHOONHEDEN!
Dat is een hadith van profeet saw en het is innerlijk mee bedoelt, maar het is zeker zo dat je eerst naar uiterlijk kijkt en dan pas innerlijk maar ben wel zeker dat ik geen seconde zou twijfelen bij een mooie jongen die geen respect voor me heeft gelijk uit mijn bestand wissen
mercedias80
04-03-2003, 19:08
Mensen je moet toegeven dat uiterlijk belangrijk is in zekere mate.
Uiterlijk is mooi meegenomen, mensen die er beter uitzien, wil je eerder leren kennen , dan de minder bedeelden.
Maar het KArakter is de doorslaggevende factor, so it takes two....
Als iemand er wel verzorgd uitziet en een kei-mooi karakter heeft, lijkt ie in jouw ogen nog mooier.
Maar iemand die best lelijk is wil je niet eens leren kennen, klinkt hard , but that's the way life goes!!
bye.......... :zwaai: :zwaai:
fatiha85
04-03-2003, 19:19
Ik vindt persoonlijk dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet naar uiterlijk kijk!!
Het is niet zo dat ik met een hele lieve jongen zou nemen die alles voor mij over heeft, terwijl hij zo lelijk is als de ik weet niet wat!
Dat nou ook weer niet!
Maar ja, ieder zijn eigen mening toch???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.