Bekijk originele versie : krullen
_just_me
10-05-2005, 22:49
Wie weet hoe je mooie krullen in je haar kan inbrengen :o
want ik heb namelijk stijl haar en ik wil wat krullen hebben :D
weet iemand waar ik eenn soort spul ofzo kan kopen die je haar krullend maakt :confused: :confused:
alvast bedankt ;)
JustMe15
11-05-2005, 16:07
Hey..
je kan je haar krullen met een krultang.
Het is makkelijk, en zo gebeurt, je begint aan de onder kant, en zo
werk je had naar boven toe.
Als je klaar bent, spuit je er een beetje haarlak in, en klaar.
Als je het voor een langere tijd wilt, stel ik voor om een permanent in je haren te zetten..
Liefs laila :)
Precious.
11-05-2005, 16:17
Indd krultang kan helpen.. zou geen permanent doen :( beschadigt je haar totally ook al lijkt het op het eerste gezicht mooi ;)..
Andere oplossing is papilotten (weet niet of je zo schrijft :maf: ) te koop bij de Hema.. of haarwinkel.. 2uurtjes minimaal inhouden en je hebt grove mooie krullen :D shinespray erover and you is ready girl :D
rose4you
11-05-2005, 16:34
Indd krultang kan helpen.. zou geen permanent doen :( beschadigt je haar totally ook al lijkt het op het eerste gezicht mooi ;)..
Andere oplossing is papilotten (weet niet of je zo schrijft :maf: ) te koop bij de Hema.. of haarwinkel.. 2uurtjes minimaal inhouden en je hebt grove mooie krullen :D shinespray erover and you is ready girl :D
...Dan zakken de krullen zo weer in.
shirine_rbatia
11-05-2005, 20:03
permanent is de enige oplossing als je stijl haar hebt. Als je van jezelf al een beetje golvend haar hebt gewoon gel en mousse derin of die krulcreme van andrelon..!
_just_me
11-05-2005, 21:03
heey damesss
bedankt voor jullie tips :kus:
maar die krultang waar kan je zo'n krultang het beste halen en hoe duur is het :confused: :confused:
want zo een klasgenoot van mij gebruikt die krultang ook maar bij haar zie je niet echte krullen :jammer:
ik weet dat het raar klinkt :D maar ik weet niet wat permanente is... :confused:
wat is dat en wat moet je doen :confused:
alvast bedankt
bousa me ;)
permenent is duur en beschadigt je haar.Het kost rond de 80 Euro.
_just_me
11-05-2005, 21:28
permenent is duur en beschadigt je haar.Het kost rond de 80 Euro.
80 euro :eek:
laat die permenente dan maar zitten :maf: :D ;)
80 euro :eek:
laat die permenente dan maar zitten :maf: :D ;)
Mijn vriendin ging het doen maar permenent die groeit er uit het blijft in je haar zitten.Dat zijn krullen die in je haar blijven zitten tot het eruit gegroeid is dan weet je dat ook
Precious.
11-05-2005, 21:39
...Dan zakken de krullen zo weer in.
Zowiezo zakt het in :maf:.. maar beter dat het inzakt van de papilotten dan van de krultang.. want dat is erger voor je haar..
Maar ff serieus :D.. je moet het wel paar uurtjes inhouden dan werkt het wel.. bij mij tenminste enne dan gel op de puntjes :goedzo:
_just_me
11-05-2005, 23:26
ewa dan ga ik ff langs hema :D
maar weet je cker dat het papilotten heet :confused: strax sta ik daar voorschud als ik het ga vragen :o :hihi:
bousa ~just_me
rose4you
12-05-2005, 17:30
Zowiezo zakt het in :maf:.. maar beter dat het inzakt van de papilotten dan van de krultang.. want dat is erger voor je haar..
Maar ff serieus :D.. je moet het wel paar uurtjes inhouden dan werkt het wel.. bij mij tenminste enne dan gel op de puntjes :goedzo:
:)
Ik had m'n haar dus gestyld, en toen papilotten dr'in gedaan; :maf:
Mooi :)
missmarokaantje
12-05-2005, 20:46
wat je ook kunt doen is je haar nat maken en moes er in ik heb een vriendin en die heeft ook stijl haaar en heeft gewoon moes in gedaaan en bleef heel leuk zitten
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.