Bekijk originele versie : Stelling: De slechtste Marokkaan is nog altijd beter dan een jood en een amerikaan
oneens..je moet geen steriotype nemen..ieder mens is anders..
Ook gezien de situatie van nu?
Dat bijna alle amerikanen voor een oorlog zijn.
En de situatie in Palestina, wat de joden betreft?
Ghatar_tangawia
04-03-2003, 15:31
Origineel gepost door House
Waar of niet waar?
Ben het er niets mee eens.... :rolleyes:
Maar die kleine groep die goed is, representeert niet het hele bevolking, aangezien de overgrote meerderheid NIET goed is.
Origineel gepost door Ghatar_tangawia
Ben het er niets mee eens.... :rolleyes:
Kan je ook toelichten, waarom je het er niet mee eens bent?
60 sec. regel :kwaad:
Origineel gepost door fardou
ja, maar jij had het niet over een hele bevolking, maar over een individu.
(kan ik uit jou vraag opmaken)
Ik had het niet echt specifiek over een individu.
Lady_Cazawia
04-03-2003, 15:34
Waar.....Ik persoonlijk scheer alle joden en amerikanen over 1 kam, want wat ik allemaal zie en hoor..:jammer:
ik weet dat het niet goed is maar ik kan er niks aan doen het gaat automatisch.
Origineel gepost door Lady Cazawia
Waar.....Ik persoonlijk scheer alle joden en amerikanen over 1 kam, want wat ik allemaal zie en hoor..:jammer:
ik weet dat het niet goed is maar ik kan er niks aan doen het gaat automatisch.
Oke das duidelijk.
GangstaLovin
04-03-2003, 15:40
Niet mee eens ....
Origineel gepost door fardou
dan klopt de vraag niet.
Want niet alle marokkanen zijn slecht en ook niet alle joden en amerikanen.
Je begrijpt toch wat ik bedoel.
ben ik het helemaal niet mee eens...je kan niet op grond van iemands geloof/nationaliteit zien of diegene goed of slecht is...er zijn joden die meer voor de palestijnen dan die domme mocro's die een btje aan het lullen zijn over die joden terwijl ze niets ondernemen
Dihyaatje
04-03-2003, 15:54
Ik wist niet dat je op die manier vergelijkingen kon maken en trouwens vind je het rechtvaardig hoe jij oordeelt? Want ik vind t echt nergens op slaan, marokkanen zijn zeer zeker niet heilig dus om te zeggen de slechtste marokkaan is nog altijd beter dan een amerikaan of een jood.....
Lady_Cazawia
04-03-2003, 15:57
Niks is erger dan een Jood mensen allah(swt) heeft zelfs over hun in de koran verteld.
En trouwens de slechtste marokkaan heeft nog altijd wel een beetje el imaam in zijn hart maar een Jood niet.
GangstaLovin
04-03-2003, 15:59
Kun je die passage uit de koran hier even dan neerzetten .....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.