Bekijk originele versie : verliefd op iemand van een ander cultuur????
hallo ik wens iedereen welkom!!!!
ik ben een meisje van 17 jaar en ben vorig jaar verliefd geworden op een portugese jongen van 22 jaar.
Hij was ook verliefd op mij.
we hebben 4 maanden wat gehad,het waren de mooiste tijden van me leven..........we begonnen van elkaar te houden.
maar in bepaalde opzichten kan het heel moeilijk zijn in zo'n relatie.
niks hield ons tegen,we hebben er zo vaak over gepraat.
op gegeven moment voelde hij het moeilijk worden en heeft het uitgemaakt,maar hij geeft nog af en toe aan dat hij het moeilijk heeft.
ik ook,heel moeilijk zelfs,want wil hem nog steeds terug.
ondertussen heeft hij een andere vriendin.
maar ik voel me bij niemand zo verliefd,zo warm.zo vertrouwd als bij hem.
ik ben nog steeds bezig om hem terug te krijgen,maar ondertussen gaat de tijd snel voorbij........
nog een extra pijnlijke gedachte is dat hij binnenkort misschien teruggaat,want hij werkt voor de HSL lijn en als er geen werk meer is dan moeten ze terug..........
wat ik probeer duidelijk te maken is dat het niet uitmaakt waar je vandaan komt of hoe je eruit ziet,als JIJ maar van die persoon houdt!
het interesseerd je dan echt niet wat andere denken of voelen of willen...
als ik ooit nog een kans met hem zou krijgen dan weet ik al voor wie ik ga kiezen,want me ouders zouden er nooit mee eens zijn.
ik leef toch met hem de rest van me leven.
er zullen ongetwijfeld nog meer mensen zijn die zich aan zullen sluiten bij de mening van me ouders,maar ik zeg je een ding:het zal geen invloed op me hebben,integendeel.................
ik wil wel weten hoe je erover denkt,want het is tenslotte een onderwerp waar heel veel mensen te maken mee hebben..........of niet???
kuzzzzzzzzzzzz van een verdrietig meisje.........ciao..... :zwaai:.
YOU HOOOOOOOOOOOOO ......!!!!!!
mistyDarkangel
04-03-2003, 14:58
Wat ben jij tog aardig DIDI_1!!!!!!!!!!!!
:rolleyes:
fu.ck U Darkangel :kwaad:
ewa als je je ouders niet wilt kwijtraken dan moet je vooral doorgaan met wt je bezig bent.....
het blijven je ouders... niemand kan ze vervangen... maar je vriendje wel... genoeg leuke jongens op aarde (marokaanse) waar je ouders er wel mee eens zijn...
maar aan de andere kant kan ik je wel begrijpen... k zelf zou vechten voor de jongen van wie ik hou.. k ga immers met hem leven en nie tmijn ouders... maar het zou wel een marokaan zijn want ik val aleen op marokanen...
dus meisje denk na voordat je iets doms doet ;)
:zwaai:
Laat hem moslim worden en alles wordt makkelijk voor je...
mistyDarkangel
04-03-2003, 15:01
DIDI-1 : :lekkerpuh:
Ghatar_tangawia
04-03-2003, 15:04
Origineel gepost door fouz
hallo ik wens iedereen welkom!!!!
ik ben een meisje van 17 jaar en ben vorig jaar verliefd geworden op een portugese jongen van 22 jaar.
Hij was ook verliefd op mij.
we hebben 4 maanden wat gehad,het waren de mooiste tijden van me leven..........we begonnen van elkaar te houden.
maar in bepaalde opzichten kan het heel moeilijk zijn in zo'n relatie.
niks hield ons tegen,we hebben er zo vaak over gepraat.
op gegeven moment voelde hij het moeilijk worden en heeft het uitgemaakt,maar hij geeft nog af en toe aan dat hij het moeilijk heeft.
ik ook,heel moeilijk zelfs,want wil hem nog steeds terug.
ondertussen heeft hij een andere vriendin.
maar ik voel me bij niemand zo verliefd,zo warm.zo vertrouwd als bij hem.
ik ben nog steeds bezig om hem terug te krijgen,maar ondertussen gaat de tijd snel voorbij........
nog een extra pijnlijke gedachte is dat hij binnenkort misschien teruggaat,want hij werkt voor de HSL lijn en als er geen werk meer is dan moeten ze terug..........
wat ik probeer duidelijk te maken is dat het niet uitmaakt waar je vandaan komt of hoe je eruit ziet,als JIJ maar van die persoon houdt!
het interesseerd je dan echt niet wat andere denken of voelen of willen...
als ik ooit nog een kans met hem zou krijgen dan weet ik al voor wie ik ga kiezen,want me ouders zouden er nooit mee eens zijn.
ik leef toch met hem de rest van me leven.
er zullen ongetwijfeld nog meer mensen zijn die zich aan zullen sluiten bij de mening van me ouders,maar ik zeg je een ding:het zal geen invloed op me hebben,integendeel.................
ik wil wel weten hoe je erover denkt,want het is tenslotte een onderwerp waar heel veel mensen te maken mee hebben..........of niet???
kuzzzzzzzzzzzz van een verdrietig meisje.........ciao..... :zwaai:
Meid..ik begrijp dat je het heel moeilijk hebt alhoewel ik me niet ik jou situatie kan verplaatsen....
Ik neem aan dat je islamitisch bent...en je GELOOF dan???
Wil je dat voor hem opgeven?? Is hij belangerijker voor je dan de ISLAM?? Denk goed na voor je iets definitief besluit....Want allah (SWT) is het belangrijkste...heb geduld en je wordt er voor beloond...
Trouwens die jongen heeft alweer een vriendin...denk alsjeblieft goed na
NaimaBoukari
04-03-2003, 15:09
Origineel gepost door didi_1
YOU HOOOOOOOOOOOOO ......!!!!!! :lol:
hei fouz sterkte meid , als je echt voor hem wilt gaan dan moet hij echt moslim worden dan moeten je ouders het wel begrijpen
veel suc6 maar kan je hem niet gewoon laten gaan er zijn genoeg jongens op de wereld die je ouders wel kunnen accepteren zoals oujdachick zei :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.