Bekijk originele versie : Face probs..
Questions
10-05-2005, 20:48
~
Dag dames,
Ik heb een probleem :(
Ik krijg een week voor mijn periode altijd erg last van puistjes op mijn gezicht, het vervelende is dat ik er donkere vlekken aan over houdt en het gaat maar niet weg :confused:
Wat kan ik hier aan doen???
Help me out!
BentDagilia
10-05-2005, 22:19
hoi meid,
zid argan is een goed middel voor je gezicht... vlak voor het slapen gaan reinig je, je gezicht en doe je eer zid argan op...
Citroen helpt ook tegen vlekken op je gezicht... dus dan was je, je gezicht en smeer je er citroensap op...
je kan ook la vache qui rit op je puist zetten vlak voordat het een donkere vlek wordt... wel grappig gezicht maar smeerkaas helpt echt hahahah heel goed zelfs bij littekens. je gaat echt versteld staan!
voor de rest moet je, je gezicht goed blijven reinigen!!
succes!
BD
het beste wat je dan kan doen is iedere avond rustig met een scrubcreme op die plek scrubben. Ik heb het zelfde probleem als jij, het gaat niet meteen weg maar wel sneller dan er niets aan doen.
Veel su6.
Questions
10-05-2005, 22:22
hoi meid,
zid argan is een goed middel voor je gezicht... vlak voor het slapen gaan reinig je, je gezicht en doe je eer zid argan op...
Citroen helpt ook tegen vlekken op je gezicht... dus dan was je, je gezicht en smeer je er citroensap op...
je kan ook la vache qui rit op je puist zetten vlak voordat het een donkere vlek wordt... wel grappig gezicht maar smeerkaas helpt echt hahahah heel goed zelfs bij littekens. je gaat echt versteld staan!
voor de rest moet je, je gezicht goed blijven reinigen!!
succes!
BD
:hihi: La vache qui rit, ik eet het liever...
Maar als het echt helpt, maybe i will give it a try...
thnx voor je reactie ;)
Questions
10-05-2005, 22:23
het beste wat je dan kan doen is iedere avond rustig met een scrubcreme op die plek scrubben. Ik heb het zelfde probleem als jij, het gaat niet meteen weg maar wel sneller dan er niets aan doen.
Veel su6.
Oke ook een goede tip, bedankt!
Het is echt lastig heb een lichte huid dus het valt echt op :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.