Bekijk originele versie : stelling:ww moeten een eenheid vormen
oujdiameghrabia
04-03-2003, 14:41
salamou alikum
meste broeders en zusters
ik neem aan dat wij allemaal graag vrede voor palastina en voor de islamitsche landen willen
maar zolang wij de islam niet echt practiseren en zolang we geen eenheid kunnen vormen en nog kijken naar de verschillen tussen berbers en arabieren en afghanen enz .
wij moeten samenwerken en elkaar steunen en helpen en niet voor haat zorgen
Corleone
04-03-2003, 14:43
Eendracht maakt macht :bril:
Shining_Star
04-03-2003, 14:44
ben het helemaal mee eens
oujdiameghrabia
04-03-2003, 14:58
maar waarom kunnen wij dat niet kijk naar de moslimse leiders als ze nou samen werkten dan ging het beter nu
We zijn zelf amper goede moslim dus hoe kunnen we verw8en dat die wereldleiders dat ook zijn.
Alles gaat tegenwoordig om geld en niemand geeft om een mensenleven.
Gewoon TFOE
Corleone
04-03-2003, 15:01
Als je op eigen succes uitbent lukt het niet
Volgens mij is het de hebzucht van de mens :D
oujdiameghrabia
04-03-2003, 15:17
Origineel gepost door Chaimae
We zijn zelf amper goede moslim dus hoe kunnen we verw8en dat die wereldleiders dat ook zijn.
Alles gaat tegenwoordig om geld en niemand geeft om een mensenleven.
Gewoon TFOE
ja de leiders vechten alleen voor hun plaatsen wat er met hun broders en zusters gebeurd kan ze niets schelen
oujdiameghrabia
05-03-2003, 15:36
Origineel gepost door blingblingfreek
ben het helemaal mee eens
:zwaai:
Het draait allemaal om de Dollars....
oujdiameghrabia
05-03-2003, 15:51
ja heelaas
het is gemakkelijker gezegd dan gedaan oujdiameghrabia, en ja..het draait ook om geld
oujdiameghrabia
07-03-2003, 20:48
wij moeten niet steeds naar onze verschillen kijken van ik ben turk ,ik ben arabier ,ben berber enz we moeten naar de overeenkomsten kijken
en we zijn allemaal moslims
nou, ik ben er wel van overtuigd dat de meerderheid hier zo denkt. Iedereen zou iets willen doen, maar wat..we kunnen wel samen spannen, maar we moet ook wat doen.
The keyword: *We're al moslims*
en nu nog iets doen.
Ma3asalaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.