Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : oeff wie heeft ab king pro thuis want...

SWEET_ANISSA
10-05-2005, 19:54

ik weet niet wat fout doe maar ik krijg wel pijn bij me buik alleen ook me nek een beetje en me armen maar dat is de bedoeling niet daar van , wie heeft het en hoe doe je het ?? ik lig wel goed en trouwens al ik naar boven kom dan gebruik ik wel me handen ook me buikspieren maar ze zeggen alleen buikspieren gebruiken maar dat is echt onmogelijk bij mij of is het tog normaal?

wortelsapje
10-05-2005, 20:16
Je moet die troep van tellsell nooit geloven!!

_bella_
10-05-2005, 22:12
je gebruikt daarby ook je armspieren.... dus het kan wel dat je aan het beigin wat spierpyn hebt.... en je moet wel met je hoofd blyven liggen en naar boven kyken als je opkomt, als je je nek erby gebruikt kan je zeker nekpijn krijgen.. ;)

SWEET_ANISSA
10-05-2005, 23:08
Je moet die troep van tellsell nooit geloven!! hij is wel goed daar niet van.....ik vraag het omdat ik ook pijn krijg in me armen en nek..dus dan doe ik iets niet goed .

SWEET_ANISSA
10-05-2005, 23:08

ik heb deze ook thuis,en af en toe krijg ik pijn in me buik (spieren) Dat betekend toch goeds?? ja dat is zekers goed daarom weet ikdat ie wel goed is :D

SWEET_ANISSA
10-05-2005, 23:10
je gebruikt daarby ook je armspieren.... dus het kan wel dat je aan het beigin wat spierpyn hebt.... en je moet wel met je hoofd blyven liggen en naar boven kyken als je opkomt, als je je nek erby gebruikt kan je zeker nekpijn krijgen.. ;) ja denk dat dat het is thankss..;)

eymens
11-05-2005, 11:42
Hallo meid, Dan ben je bij mij bij het goede adres, ik doe er duizend van om de dag, daar mijn buik dik was geworden na de baby en ik veel te laat ben begonnen met het eraf te krijgen, mijn man is zelfs jaloers op me, niet op mijn platte buik hoor het is nog niet zo'n feest maar wel dat ik er zoveel van kan doen hihi enja ik doe het goed want mijn buik doet heel en heel erg veel pijn en ik heb geen pijn in mijn nek. Het beste (bij mij dan) is dat je dus gaat liggen maar de neksteun niet zoals het hoort onder je nek te plaatsten maar iets hoger, bij je onderhoofd zeg maar en dan naar boven te komen niet te veel en dan weer naar beneden maar absoluut niet de grond raken want dan maak je je buikspieren weer los, dit moet je blijven herhalen tot je echt heel erg veel pijn hebt in je buik, ik doe er 300 voordat ik uitrust en dan voel je het echt heel erg, als je na iedere 10 rust voel je het niet veel. Ik zou je aanraden om bv 3 keer 100 te doen, dus na 100 weer een andere houding te doen, bv je benen omhoog, met je benen fietsen of je zijkanten. Heel veel plezier ermee meid, zie het niet als een straf want als je het goed doet en afentoe hard loopt heb je binnen de korste keren een prachtig figuurtje en mooie buikspieren. Wat ook goed is voor je buik is om op de grond te gaan liggen en je benen recht in de lucht te duwen en dan weer naar beneden te komen (recht) en niet de grond aan te raken en dan weer omhoog op dezelfde manier, na 10 keer wil je dan denk ik niet meer, probeer dat eens uit en als je het moeilijker wilt maken kun je iemand je benen naar beneden laten duwen en jij mag de grond niet raken met je benen en je moet ze dus weer de lucht ingooien. Train ze Groetjes

eymens
11-05-2005, 11:48
o bij die laatste oefening moet je dus je handen plat naast je lichaam op de grond leggen doei

Precious.
11-05-2005, 11:55
Ze zeggen als het pijn doet.. je buik etc.. nadat je de oefeningen hebt gedaan dat dat goed is ;).. Dat het de goeie kant opgaat :D

SWEET_ANISSA
21-05-2005, 13:38
Hallo meid, Dan ben je bij mij bij het goede adres, ik doe er duizend van om de dag, daar mijn buik dik was geworden na de baby en ik veel te laat ben begonnen met het eraf te krijgen, mijn man is zelfs jaloers op me, niet op mijn platte buik hoor het is nog niet zo'n feest maar wel dat ik er zoveel van kan doen hihi enja ik doe het goed want mijn buik doet heel en heel erg veel pijn en ik heb geen pijn in mijn nek. Het beste (bij mij dan) is dat je dus gaat liggen maar de neksteun niet zoals het hoort onder je nek te plaatsten maar iets hoger, bij je onderhoofd zeg maar en dan naar boven te komen niet te veel en dan weer naar beneden maar absoluut niet de grond raken want dan maak je je buikspieren weer los, dit moet je blijven herhalen tot je echt heel erg veel pijn hebt in je buik, ik doe er 300 voordat ik uitrust en dan voel je het echt heel erg, als je na iedere 10 rust voel je het niet veel. Ik zou je aanraden om bv 3 keer 100 te doen, dus na 100 weer een andere houding te doen, bv je benen omhoog, met je benen fietsen of je zijkanten. Heel veel plezier ermee meid, zie het niet als een straf want als je het goed doet en afentoe hard loopt heb je binnen de korste keren een prachtig figuurtje en mooie buikspieren. Wat ook goed is voor je buik is om op de grond te gaan liggen en je benen recht in de lucht te duwen en dan weer naar beneden te komen (recht) en niet de grond aan te raken en dan weer omhoog op dezelfde manier, na 10 keer wil je dan denk ik niet meer, probeer dat eens uit en als je het moeilijker wilt maken kun je iemand je benen naar beneden laten duwen en jij mag de grond niet raken met je benen en je moet ze dus weer de lucht ingooien. Train ze Groetjes hey hey ..ik kon me topic niet vinden dus sorry voor het laat reageren ... owwww dus ik moet niet de grond raken (van die ab king pro ) dus je moet gewoon achter elkaar door blijven gaan ? ik deed dat niet en nog een vraagje ..gebruik je ook je armen om naar boven te komen ..ik wel (misschien is dat fout maar anders kom ik niet naar boven) enne ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar ik heb ook beetje last van me rug als ik naar boven kom. maar thanks voor je advies woelah :kus: