Bekijk originele versie : Moderne moeders
salaam,
Hoe ziet volgens jullie een moderne moeder eruit, en moet ze jong zijn, moet ze een gsm hebben, moet ze steeds haar hypermodern tasje meehebben, ze moete altijd alleen gaan winkelen, ze eet bij mc donalds, ze rijd auto, of misschien wat anders, zeg het maar,....
Maha salama
WAT IS DIT VOOR EEN BULLSHIT??...MODERN ZIT M IN HET KOPPIE
Ghatar_tangawia
04-03-2003, 15:10
Origineel gepost door NA3 NA3
WAT IS DIT VOOR EEN BULLSHIT??...MODERN ZIT M IN HET KOPPIE
Qua denkbeelden jaa.....
Ik ben blij dat mijn moeder begrip heeft voor onze situatie, want dat lijkt nou niet bepaald op de situatie vroeger in marokko......
Chatefemqemamu
04-03-2003, 15:14
what the fok is modern??? :rolleyes:
owneee wacht ik weet 't al...modern betekend verwesterd...
nou dan hoop ik 't van niet damn.
Chatefemqemamu
04-03-2003, 15:20
Origineel gepost door helleau
nee gelukkig niet me mama is cool :bril: maar dan niet op de westerse manier maar op de islamitische manier :D
juisst.... :D, zo hoort 't en niet dat ze3ma modern
shiiiiit ik zie mn moeder al voor me.... HEEELLLL NO!!!
Origineel gepost door Joey
Modern, wat modern, ik heb een hekel aan het woord modern.
Waarom zou je nou iets aandoen wat 100000 andere meiden in je stad ook aan hebben?
En over moeders, mijn moeder is toppie :ego: ewa tazz waarom modern, ja ik ken er genoeg die zo zijn, ewa ja kort haar geknipt, kleurtje er in lopen met hun karima :staart: dochters rond in de stad, zogenaamd praten over de nieuwe lover van karima, ieeeeeeeeeegh ******* op man. Zogenaamd voor de andere mensen!!!
Wallah ik ben blij met mijn mama, mijn mama blijft zichzelf is al cool als ze lacht of praat dus kom niet over moderne moeders praten.
Een moeder hoeft niet jong of oud te zijn, zij is perfect zoals ze is, en een moeder hoeft niet ouderwets of MODERN te zijn zodat ze meer contact maakt met de buurvrouwen. Een moeder is zoals ze is, ze houdt van je, zorgt voor je, voedt je en houdt onvoorwaardelijk van je!
OK :boos: dus als je nog eens komt ouweh..ren over moderne moeders huhm dan zullen we zien ;)
je hoeft me niet gelijk aan te vallen, mijn vraag was gewoon hoe de moderne moeder er voor jou uitziet, niet dat ze dat moet zijn, mijn moeder draag enkel platte schoenen, en is zeer bedekt, maar qwa denkwijze is ze best wel modern, maar ook op de islamitische manier, voor jou is dat op die manier, maar geef me alsjeblief niet het gevoel alsof ik een gevoelige snaar heb geraakt bij jou!! :( :(
mounirtje_16
04-03-2003, 19:22
MIJN M O E D E R IS GEWOON DE B E S T E!!!!!
Origineel gepost door mounirtje_16
MIJN M O E D E R IS GEWOON DE B E S T E!!!!!
mijn moeder ook
:goedzo: :goedzo:
Origineel gepost door naisha
mijn moeder ook
:goedzo: :goedzo:
nou blij om dat te horen!! de mijne is ook onmisbar!!! :) :)
kickboxgirl
05-03-2003, 17:28
damssssssssssssssssssssssss wuahhhahahhahh MODERN dat is grappig me moeder is hetzelfde als 10 jr geleden en blijft ook hetzelfde en modern ja wel was ze altijd
daarom ze is the bombbbb
el_moesiba
05-03-2003, 17:40
Ewa safi moeder van me neef is ze3ma modren zij draagt broeken alles ik zag haar een keertje met wahed leer strak broek:eek: ik schaam me kapot sorry hoor als me moeder zo word dan wil ik liever dood gaan :D
el_moesiba
05-03-2003, 20:03
Origineel gepost door helleau
leer :schok:
yih agtie leer sexy he :hihi:
Mijn mama is LIEF :love: ik wil met mijn mama trouwen :love2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.