Bekijk originele versie : kleren naaien
ik ben op zoek naar iemand die kleding voor mij kan maken. Omdat ik maat 44 draag is het voor mij heel moeilijk om kleding te vinden die goed past. Ik heb hele euke stoffen gekocht en zoek nu nog iemand die voor een redelijke prijs de kleren voor me kan maken. Graag wil ik jurkjes/tuniekjes laten maken.
Vraag ff in de moskee rond...
nawal__z
10-05-2005, 20:25
salaam alaikom wr wb
welke regio?
Nisrientje
10-05-2005, 22:13
Ik ben ook op zoek naar iemand die tuniekjes en jurkjes enzo kan maken, ik woon in adam. Wie o wie kent iemand die kleding kan maken!!
Alvast bedankt :banana:
Als je effe een jaartje wacht dan doe ik het wel ;) ...ik zit op naailes.. :nerd: ik wil straks mijn eigen kleding gaan ontwerpen Inshallah... :o
HET MAAKT MIJ EIGENLIJK NIET ZOVEEL UIT IN WELKE REGIO. iK WOON IN zUIDHOLLAND MAAR BEN BEST BEREID ERGENS ANDERE HEEN TE REIZEN. NIET NAAR GRONINGEN NATUURLIJK, MOET WEL LEUK BLIJVEN.. HEBBEN JULLIE IETS VOOR ME?
Als je effe een jaartje wacht dan doe ik het wel ;) ...ik zit op naailes.. :nerd: ik wil straks mijn eigen kleding gaan ontwerpen Inshallah... :o
InshaAllah meid!!! :goedzo: :D
tatouania_025
11-05-2005, 19:58
ik wil ook naailessen volgen weet iemand misschien waar ik dat kan doen in amsterdam
Moslima_zohra
12-05-2005, 09:53
Misschien mode atelier zakia... ze hebben ook een topic op marokko.nl moet je even zoeken maar ze maken ook hele leuke tuniekjes enzo dus ik zou daar zeker even kijken!
Jaaaa naailes, wie weet waar dat wordt gegeven in ASmsterdam?
M.
Moslima_zohra
12-05-2005, 10:23
wie weet waar het word gegeven in rotterdam ????
InshaAllah meid!!! :goedzo: :D
jij wil ook op de wachtlijst zeker he.. :hihi:
tatouania_025 en Marisah
Sorry geen idee.. :o Die vrouw die mij les geeft neemt geen nieuwe mensen meer aan :D
Kijk even bij het dichtsbijzijnde buurthuis misschien heben ze daar wat...
Jammer zeg, dat zou ik echt heeeel leuk vinden. Ik maak nu wel eens wat (laatst een tuniek achtig iets gemaakt, meer een jurk, want het was lang), maar mijn schoonmoeder heeft het geknipt en de mouwen klopte ook niet.
Het lijkt me zooo handig, want ik vind nooit de kleding die ik wil of te kort of te strak. Het is altijd gedoe met jurken zonder mouwen en dan een shirt eronder en dan nog splitten dichtmaken, dat soort gedoe... ik wil ookkk!!! hahahha...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.