Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Supergoeie en goedkope serveersters!!!

Koutar_17
10-05-2005, 16:55

He dames ik was vorige week op een bruiloft, en daar waren 4 serveersters. Ze waren echt goed en zo aardig en gezellig!!! Ze hadden alles onder controle en ze deden hun werk goed wat me ook opviel de gasten kwamen niets te kort want ze kwamen ook vragen of alles naar wens was, ik dacht eerst dat ze een catering waren of zo omdat ze der goed en verzorgt uit zagen, de reden waarom ik dit hier ook plaats ik gun elke bruid een topbruiloft, en geloof me met deze dames wordt het zeker een leuke en gezellige bruiloft. Ik neem ze zelf ook binnenkort voor mijn eigen bruiloft en voor de bruiloft van mijn neef. Je bepaalt zelf hoeveel serveersters je nodig hebt. En ze zijn echt NIET DUUR voor zo veel kwaliteit en resultaat!!! Nou hoop dat ik jullie verder heb geholpen. Hun num is 0613898147. Veel sucses!!!!!

Saliha_20
10-05-2005, 17:05
He bedankt meid, bedankt voor je advies en je hebt gelijk ze zijn goedkoper dan die andere serveersters hier op marokko.nl bedankt je bent een engeltje!!!!

SsiSta
10-05-2005, 17:49
Salaam aleikom Hoe goedkoop zijn ze dan? Prijzen! :)

zina_louisa
10-05-2005, 18:25
ja hoeveel kosten ze en weet je toevallig of ze ook naar belgie kunnen komen.. :kus:

Saliha_20
10-05-2005, 18:52

Ik vind ze persoonlijk goedkoop. ze zijn 75 euro p.p.

Saliha_20
10-05-2005, 18:53
over vervoer naar belgie moet je hun zelf bellen en een van de serveersters heeft een moeder als kokkin, dus als je een kokkin nodig hebt dan kunnen jullie ook bij hun terecht!