Bekijk originele versie : een vraagje!!
lallakouzina
10-05-2005, 13:45
assalaam alaikoum allemaal,ik vroeg me af of foundation ook moedervlekken bedekt??ik heb namelijk veel moedervlekjes op mijn gezicht.en zo,ja;welke is een aanrader??ik heb het nooit gebruikt ,alvast bedankt voor jullie tips :goedzo: groetjes ;)
yasminne
10-05-2005, 13:50
Je moedervlekken op je gezicht is dat niet iets geweldigs, niet iedereen heeft dat zie dat als iets van JOU alleen, waarom zou je het bedekken.
Ik heb een zus die onder de sproeten zit, ik vind het juist prachtig...maar dat is natuurlijk geen antwoord op je vraag..maar wou het ff melden!!
visagiste
11-05-2005, 23:55
assalaam alaikoum allemaal,ik vroeg me af of foundation ook moedervlekken bedekt??ik heb namelijk veel moedervlekjes op mijn gezicht.en zo,ja;welke is een aanrader??ik heb het nooit gebruikt ,alvast bedankt voor jullie tips :goedzo: groetjes ;)
salaam alaikoem,
wil wel even kwijt dat ik het totaal met Yasminne eens ben.
Maar goed de foundation dient om je huid een egale kleurtje te geven, als je moedervlekjes of puistjes of sproeten wil weg werken dan kun je het beste camouflage gebruiken.
groetjes Yamina
salaam
lallakouzina
12-05-2005, 00:33
hoi yamina,wat is camouflage percies??? nooit van gehoord.en hoe moet je dat opbrengen ?bedekt het ook alles?ik wil mijn moedervlekken niet altijd verdoezelen,alleen voor feestjes.dank je wel voor je tip.
visagiste
12-05-2005, 22:41
hoi yamina,wat is camouflage percies??? nooit van gehoord.en hoe moet je dat opbrengen ?bedekt het ook alles?ik wil mijn moedervlekken niet altijd verdoezelen,alleen voor feestjes.dank je wel voor je tip.
salaam oum youssef,
ik heb even gekeken hoe ik het je een beetje kan uitleggen.
Het woord camouflage word vaak gebruikt bij dieren die zich in de omgeving camoufleren waarbij niet meteen zichtbaar is dat het dieren zijn, bv een bloem die ineens een vlinder lijkt te zijn of dat je denkt dat een tak een tak is maar toch een insect blijkt te zijn, het bekendste is de salamander een soort hagedis ofzo die bij bijna bij elke kleur van zn omgeving zich aanpast. Nou dat is het dus ook bij de camouflage
O god wat is dit moeilijk om uit te leggen :rolleyes:
even ge googled voor je :D
Camouflage
In 1938 werd de eerste in water oplosbare matte make-up geïntroduceerd: de Max Factor Pan Cake make-up. Het was een droog, rond cakeje, uitgevoerd in de zogeheten pan chromatische kleuren, genoemd naar de kleurgevoeligheid in de film. In de films in die tijd lichtte de huid van de acteurs rood op en deze camouflage was dus wel nodig. Camouflage is eigenlijk een foundation die goed dekt en hecht op één bepaalde plaats. Het belangrijkste bij het kiezen van een camouflage is de kleur van het product. Neem altijd een tint lichter dan je eigen huidskleur. Een lichte kleur camouflage komt naar voren en maakt groter, donker wijkt terug en maakt kleiner. Voor een egale teint moet je dus het tegenovergestelde gebruiken van wat je ziet. Heb je donkere kringen rond je ogen, neem dan een lichte crème. wallen kopen optisch naar voren, dus vragen een donkerder camouflage.
Een camouflagestift of concealer is bedoeld om kleine schoonheidsfoutjes te corrigeren. Denk hierbij aan bijvoorbeeld puistjes, gesprongen adertjes, wallen of kringen onder je ogen. Ook kun je kleine rimpeltjes verdoezelen. Grote, diepe rimpels wegwerken lukt niet met een concealer, dit geeft een lelijk resultaat. Een concealer moet goed dekken, dit kun je testen op een sproetje of een vlekje op je hand. Een goede concealer mag ook niet opdrogen op de huid. Breng een camouflagestift niet aan op de vette huid of op een vette dagcrème. Dan gaat het product namelijk uitlopen.
dat was hem hoop dat je er wat aan hebt
groetjes Yamina
Salaam
sweety_faat
13-05-2005, 16:09
heyy jongen
waarom wil je je moedervlekken verbergen het is juistt mooiii echt wallah ik persoonlijk vind jongens met moedervlekken echt mooi.. het geeft jullie iets speciaalss..waarom verbergen je hebt het van allah gekregen..doe niks op je gezicht..en helemaal geen foundation!!!
groetjes
lallakouzina
13-05-2005, 17:15
hoi sweety faat,ik ben geen jongen maar een mievrouw!!!
sweety_faat
14-05-2005, 19:11
ohhhh sorry meid
k dacht dat je een jongen was omdat je naampje oom youssef is
nogmaals sorry
en haal je moedervlekjes niet weg?
ten zij je er echt last van hebt..
groetjes
sorry he
MISS_SOBIHA
14-05-2005, 20:06
hey dounia24
k heb erook een paar op men gezich(zwart) ze zij n wel klein maar k vind het egt niet mooi weet jij mischien waar ik moet zij n als ik er van af wil
xxx
lallakouzina
16-05-2005, 20:15
geef niet sweet faat!mijn naam is niet oom youssef ,maar oum youssef.betekent :moeder van youssef.groetjes!!!!!!!!!
prinses007
25-05-2005, 11:57
ik heb er ook erg last van wil er ook van af amaar ik krijg er steeds meer hoe kan je dat voorkomen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.