Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik vroeg me af

Pagina's : [1] 2

sritfa
10-05-2005, 10:38

salam iedereen De zomer komt eraan en zo dus ook mijn bruiloft :banana: :o Wat er na de bruiloft komt is jah ...... de huwlijksnacht :o :rolleyes: maaaaaaaaaaar nu vroeg ik me af iedereen heeft het hier over hoe sexy en weet ik veel hun lingeriesetje was/is/gaat zijn op de huwelijksnacht en dan denk ik van shit man ik ga me echt niet durven vertonen in mn nakie die eerste keer en zeker niet in een of ander uitdagend setje? :( dus vroeg ik me af is het wel zo bij jullie gegaan? hadden jullie die eerste nacht een sexy lingeriesetje aan? of niet? want ik bedoel hoe kan ik me in zo iets vertonen voor de eerste keer terwijl we nu nog eens niet hebben gekust????? wa salam

sritfa
10-05-2005, 10:47
al 7 keer bekeken en niemand die me hierbij kan helpen?

nadorhalfbloed
10-05-2005, 10:56
Ik weet het niet meid. Ikzelf ga over ongeveer 3 weekjes trouwen, dus ik sta tegenover hetzelfde. Maar ik moet zeggen dat ik het ook spannend vind die huwelijksnacht, uiteraard, het is mijn allereerste keer. Maar van de andere kant denk ik bij mezelf, het zal allemaal wel meevallen. Ik bedoel je geeft zoveel om elkaar en je past zo goed bij elkaar, dus ik denk dat je je wel op je gemak gaat voelen die nacht. Maar toch is het leuk als je een mooi sexy setje aandoet. Is ook leuk voor je mannetje, en jij voelt je ook zelfverzekerd en mooi. Maar wat ik ff recht wil zetten is dat je niet teveel moet focussen op de huwelijksnacht. Als jij er op dat moment nog niet helemaal aan toe bent dan moet je rustig opbouwen, en je man zal daar alleen maar begrip voor hebben. Je kunt de eerste nacht ook gewoon lekker in elkaars armen in slaap vallen. De wereld vergaat echt niet als je het een nachtje uitstelt , dan kun je lekker een douche nemen, een mooi outfit aandoen, lekker luchtje op, en dan langzaam aan beginnen. mischien dat je je dan wat prettiger voelt. Maar je moet gewoon doen wat jij op dat moment prettig vind. Anders doe je gewoon een hele mooie pyama aan en daaronder gewoon een normaal lingeriesetje, na verloop van tijd durf je het vanzelf. Ik hoop dat ik je geen dom antwoord heb gegeven !! succes ermee meid en veel succes met de voorbereidingen van je feest. Allah y kemmel bigair 3alikoem, Moge Allah jullie huwelijk zegenen ...

UndercoverAngel
10-05-2005, 11:01
Je kan ook een mooie nachtjapon aan en wat kaarsjes aandoen.. Je hoeft niet meteen helemaal uit de kleren, zodra je eraan gewend bent geraakt om het bed (alles) met een man te delen zal het een stuk makkelijker zijn om uit de kleren te gaan.. ;) .:UcA:.

sritfa
10-05-2005, 12:55

Ik weet het niet meid. Ikzelf ga over ongeveer 3 weekjes trouwen, dus ik sta tegenover hetzelfde. Maar ik moet zeggen dat ik het ook spannend vind die huwelijksnacht, uiteraard, het is mijn allereerste keer. Maar van de andere kant denk ik bij mezelf, het zal allemaal wel meevallen. Ik bedoel je geeft zoveel om elkaar en je past zo goed bij elkaar, dus ik denk dat je je wel op je gemak gaat voelen die nacht. Maar toch is het leuk als je een mooi sexy setje aandoet. Is ook leuk voor je mannetje, en jij voelt je ook zelfverzekerd en mooi. Maar wat ik ff recht wil zetten is dat je niet teveel moet focussen op de huwelijksnacht. Als jij er op dat moment nog niet helemaal aan toe bent dan moet je rustig opbouwen, en je man zal daar alleen maar begrip voor hebben. Je kunt de eerste nacht ook gewoon lekker in elkaars armen in slaap vallen. De wereld vergaat echt niet als je het een nachtje uitstelt , dan kun je lekker een douche nemen, een mooi outfit aandoen, lekker luchtje op, en dan langzaam aan beginnen. mischien dat je je dan wat prettiger voelt. Maar je moet gewoon doen wat jij op dat moment prettig vind. Anders doe je gewoon een hele mooie pyama aan en daaronder gewoon een normaal lingeriesetje, na verloop van tijd durf je het vanzelf. Ik hoop dat ik je geen dom antwoord heb gegeven !! succes ermee meid en veel succes met de voorbereidingen van je feest. Allah y kemmel bigair 3alikoem, Moge Allah jullie huwelijk zegenen ... pff ik weet het echt niet vind het nogal angstaanjagend gewoon heel die avond maar nu heb ik het niet over pijn of geen pijn maar gewoon de eerste keer dat een man je lichaam gaat ontdekken. Ik denk niet dat ik me zelfverzekerder ga voelen met een mooi setje aan ik denk dat ik dan alleen aan mn dikke billen zal moeten denken aaaaaaaaaaaaaah :confused: :(

lilmizz
10-05-2005, 13:06
kan die foto weg?

UndercoverAngel
10-05-2005, 13:11
Salaam oegti, Er zijn ook mannen die deze topics lezen en dus ook deze foto zien. Ik zou em wegdoen. El geir insha'allah Zou jij hem dan ook kunnen weghalen want ik heb hem al verwijderd! .:UcA:.

lilmizz
10-05-2005, 13:11
Salaam oegti, Er zijn ook mannen die deze topics lezen en dus ook deze foto zien. Ik zou em wegdoen. El geir insha'allah haal dan ook je citaat weg :)

lilmizz
10-05-2005, 13:12
Zou jij hem dan ook kunnen weghalen want ik heb hem al verwijderd! .:UcA:. :hihi: shokrane

UndercoverAngel
10-05-2005, 13:13
:hihi: :D .:UcA:.

sritfa
10-05-2005, 13:16
ps die vrouw op die foto zag er :maf2: uit zo zie ik er elemaaaaaaaal ni uit :(

soulfa
10-05-2005, 13:20
Ja zuster niet zulke foto s plaatsen. zet anders gewoon een link. Gair inscha allah

soulfa
10-05-2005, 13:26
salam iedereen De zomer komt eraan en zo dus ook mijn bruiloft :banana: :o Wat er na de bruiloft komt is jah ...... de huwlijksnacht :o :rolleyes: maaaaaaaaaaar nu vroeg ik me af iedereen heeft het hier over hoe sexy en weet ik veel hun lingeriesetje was/is/gaat zijn op de huwelijksnacht en dan denk ik van shit man ik ga me echt niet durven vertonen in mn nakie die eerste keer en zeker niet in een of ander uitdagend setje? :( dus vroeg ik me af is het wel zo bij jullie gegaan? hadden jullie die eerste nacht een sexy lingeriesetje aan? of niet? want ik bedoel hoe kan ik me in zo iets vertonen voor de eerste keer terwijl we nu nog eens niet hebben gekust????? wa salam Meisje, het maakt niet uit wat je aan hebt die dag, het boeit hem echt niet. Al heb je een jutte zak aan. Daar hoef jij je echt niet druk om te maken. :stout: zodra die bruidsjurk uit is, :schrik2: is hij verblind. Ghair inscha allah moge allah jullie huwelijk zegenen.

Raniya
10-05-2005, 13:30
Salaam oegti, Er zijn ook mannen die deze topics lezen en dus ook deze foto zien. Ik zou em wegdoen. El geir insha'allah Alsjeblieft hey, wat denken jullie wel? In welke tijd denken jullie bekrompen dames dat we leven? In het dagelijks leven krijgen wij allen te maken met schaars bedekte vrouwen, dit zowel op TV als op straat. Onee wacht, de mannen zien die blote vrouwen niet op TV en op straat kijken ze al helemaal niet. Ik hoop dat niemand ze dan dwingt om op deze topic te klikken. Sorry, niets gezegd dames :hihi:

soulfa
10-05-2005, 13:38

Het gaat bij mij echt niet om de mannen, die hier kijken. Ik wil het niet zien.

Pagina's : [1] 2